De meeste foto's in mijn profiel (van voltige, waar je mijn lichaam dus het beste kunt zien) zijn niet heel recent.
Deze foto is van juni 2011, de rest is allemaal veel ouder. De foto's in het bovenste gedeelte zijn ook van afgelopen zomer. Ik ben helemaal niet te zwaar of zo, klopt. Maar toch merk ik dat de vetrollen iedere maand een beetje groter worden en dat wil ik dus niet. Ik wil me gewoon fit voelen en dus het liefste ook wat vet eraf, spieren erbij (vind spieren best mooi

). Hoeft overigens niet snel te gaan, maar het gaat er mij meer om dat ik dus wat ga 'opletten'.
En ja dit topic motiveert mij wel

. Ik moet zeggen dat ik sinds 1,5 jaar een vriend heb die zelf nooit sport. En zijn familie ook niet. En dat motiveert ook totaal niet. In het weekend wil ik wel eens gaan hardlopen, maar dan word ik raar aangekeken. Terwijl sporten voor mij veel betekent (fit zijn). En dat demotiveert enorm. Maar door dit topic heb ik wel sneller de neiging om te zeggen van jongens, ik ga lekker toch hardlopen of iets anders doen aan sport, doei

. Gisteravond ook. We hadden een feestje, 5km fietsen. Daar krijg ik hun echt niet mee naar toe op de fiets hoor, maar ik ben lekker eigenwijs zelf gewoon op de fiets gegaan

! Heerlijk. En als je lekker wat sneller fietst dan 'normaal', voel je je daarna ook heerlijk fit.