hallo, ik heb even een vraagje ik heb een beetje krullend haar en beetje slag, maar ik wil extensions met zo'n clip zeg maar zijn die met een beetje slag ook te koop ? en heb je ze ook die je gewoon kan verven ?
Je kan ze gewoon verven als het van Remy Hair is (dus echt haar en geen synthetish haar, let er wel op dat je ze moeilijk lichter kan verven, van licht maar donker is geen probleem). Clips met slag weet ik niet, maar je kan ze ook zelf krullen met een krultang
Leuk filmpje! Nu vraag ik me alleen af hoe je die clipjes dan weer bevestigd? Ik ben zelf niet zo handihg met naald en draad, maar hoe jij t doet is wel een goedkope oplossing!
Inderdaad, lijkt me ideaal, ik vind het best eng om de kleur te bestellen (heb rood haar geverfd) en om het zelf in elkaar te naaien... Ik ben daar echt een kluns mee..
hallo, ik heb zelf ook extentions (tape van balmain) en vroeg me af of iemand ook deze extentions heeft. want als ik ze omhoog wil plaatsen dan blijft de plak er in zitten, wie??
Gewoon weer met naald en draad Of, althans, mijn moeder doet dat
Undefined
Geplaatst: 16-05-13 18:12
Clipjes doe je inderdaad heel simpel met naald en draad, door de gaatjes heen vastnaaien aan de weft! Ik heb net een stuk of 8 extensions terug gezet of herplaatst En heb er nog een stuk of 8 liggen die al uitgevallen zijn maar kan geen plaats meer vinden
xRoosss
Geplaatst: 20-05-13 17:38
Even een vraagje aan de dames met clip ins. Ik heb mijne nu zo'n beetje een maand. Alleen wou ik het een tijdje terug stijlen omdat er een slag in zat. En toen verbrande de onderkant =| ik heb de heat protection van Elnett gebruikt. Alleen heb ik dat gesprayd op mijn extensions die droog waren en op de verpakking stond dat het op handdoekdroog haar moet. Ik ben nu best bang om het te stijlen.. Welke heat protection gebruiken jullie voor je clip ins? En weten jullie een heat protection die op droog haar aangebracht kan worden?
Ik heb trouwens de luxury for princesses, en mijn kapster vertelde me dat echt haar rond de 300 graden kan hebben. Zou het dan toch niet helemaal echt haar zijn?
Heat protection niet goed opgedroogd maakt niks uit, zo stijl ik mijn haar ook altijd namelijk Rook is heel normaal gezien je een vloeistof op je/het haar hebt zitten en dat verdampt. Mijn haar 'rookt' ook als ik 't stijl met heat protection. Maar vanwaar de aanname dat het verbrand is ...? Ik gebruik altijd van L'oreal heat protection, voor m'n haar en extensions en dat werkt prima.