[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 11:05

Tuurlijk moet iedereen doen wat ie zelf vind, ik vind het gewoon ronduit stom om te laten doen. Maar dat is mijn mening, ik het niet nodig om dingen te herinneren. Vind het ook suf om na bijvoorbeeld na 20 jaar te zeggen 'dat is de pony uit m'n jeugd...' maar idd dat is mijn mening en iedereen moet doen wat uw wil. Ik ga kapot als vinnie dood gaat en he means the world to me maar ik hoef geen naam/foto/pootje van hem op m'n lijf

Paardenmeis1

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 11:43

Joanne heeft gesproken :Y)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 11:45

Haha hoop niet dat het l*llig overkomt op iemand maar ik heb er echt niets mee... Maar dat heb ik ook niet met die vieze vette zwarte tribals.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 12:22

Nou kinderachtig wil ik het dan weer niet noemen, maar das ieders eigen mening dan maar.. ;) Ik snap aan de ene kant wel waarom mensen het absoluut niet willen, maar 'suf' of 'stom' vind ik het niet. Een herinnering kan in een fotolijstje, maar ook als tattoo, vind ik. :)

@Ojajoh: Ik doe het inderdaad voor mezelf :j Dus ik ga het gewoon doen. Dan wel op niet zo'n dagelijks zichtbare plek. :)

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 12:24

Precies, het is jouw lijf, en je moet er grof gezegd gewoon schijt aan hebben wat anderen ervan vinden ;).
Die van mij is normaal gesproken ook niet zichtbaar, alleen als ik in de zomer een hele open slipper aan heb.

Weet je het lettertype al?

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:24

Ik heb een dikke vette tribal tattoo op mijn onder rug ;) was mn eerste en vind hem nog steeds prachtig!!
En ik heb op mijn rechter onderbeen roosjes staan die afgebeeld staan op het graf van mijn moeder...dat heeft dus voor mij een betekenis.
Mijn 3e word in maart een 3/4 sleeve op mijn linker arm...zonder betekenis...gewoon omdat Ik dat mooi vind.
Dat iemand anders dat niet mooi vind intresseerd mij geen ene moer :P
Tattoos zijn uniek,sommige zijn mooi,andere prachtig,voor sommige zou de tatooist aangeklaagd moeten worden haha en er zijn er maar zat die ik niet mooi vind...
Maar hoe dan ook , blijf altijd respect houden voor een andermans zijn tattoo! :j

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:35

Tja, dat is het mooie van tattoos en het leven: ieder zijn eigen ding en smaak.
Ik heb een pootje van mijn overleden kat. Kinderachtig? Weet niet. Ik vind het niet kinderachtig dat ik haar nog dagelijks mis, haar geur, haar liefde... Zij betekende net zoveel voor mij als een mens, een gezinslid. En zo is het voor ieder persoonlijk waarom ze een tattoo nemen en welke.

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:51

_/-\o_

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:52

Joanne1987 schreef:
Haha hoop niet dat het l*llig overkomt op iemand maar ik heb er echt niets mee... Maar dat heb ik ook niet met die vieze vette zwarte tribals.

nee een mening mag altijd, en je mag altijd vertellen of je iets mooi vind of niet

al vind ik je woordkeuze wel erg apart :=
want juist met die woordkeuze bots je mensen juist wel tegen het verkeerde been
bij iemand die zegt dat het kinderachtig is,vind ik de persoon kortzichtig.....
er zit zoveel meer achter namelijk......gevoel, en dat gevoel achter zo een tattoo is voor iedereen anders en dat zou je moeten respecteren van elkaar als liefhebber van tattoo's

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:59

Ik heb bijv mijn 2 Duitse doggen op mijn arm en volgende maand komt de Bordeaux erbij. Kinderachtig vind ik een vreemde woordkeuze, het zegt denk ik alleen maar iets wat het dier(en) betekent heeft voor degene die het laat tatoeeren op zijn lijf. Ik heb in de tussentijd 10 honden versleten en dadelijk staan er 3 op mijn lijf, dat zijn mijn speciaaltjes en die mogen gezien worden. ;) Sterker nog, ik loop ook met hun hoektanden om mijn nek, die haal ik eruit als ze gestorven zijn, gewoon omdat ik dat fijn vind. ;)

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 14:00

Zo heeft iedereen zijn eigen mening en keuze over wat wel/niet mooi is, en gelukkig maar!
Ik zou persoonlijk nooit zelf de naam van mijn paard, of hond laten zetten.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 14:03

Ik heb het over de tattoo zelf, niet het gevoel erachter. En ik kan de tattoo qua zetten ook nog mooi vinden. Iemand vroeg mij om er dieper op in te gaan, dus dat heb ik gedaan. Onderrug tribals zijn hier ook niet aller minst ronduit belachelijk gemaakt, ook niemand om gehoord. En daarbij, in mijn geval, zal over 30 jaar m'n lijf vól staan met pootjes/namen/foto's. Zoals voor vele hier het misschien een manier is om het houden van ermee uit te drukken, zo vind ik het niet nodig. Wat ik al zei, dan zou die naam constant vervangen moeten gaan worden. En sorry als het wat bot over komt, maar ik heb nog steeds de term ik vind gebruikt en doe vooral wat hier gezegd wordt, en wat ik ook over mijn tattoo 's vind, hen schijt aan wat een ander vind.

Edit: even terugkomend op het kinderachtig vinden, dat is misschien niet helemaal het goede woord, maar ik vind het nu eenmaal niet heel volwassen ogen. Dit is echt puur mijn mening hoor, ik weet ook niet waar het precies aan ligt. Misschien omdat ik vind dat ik dat niet nodig heb om een dier te herdenken op deze leeftijd, war natuurlijk niet betekend dat ik nu niet aan ze denk

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 14:04

Ik heb de eerste letter van m'n hond en de eerste letter van m'n paard verweven in een kleine tattoo op m'n schouder. Nog nooit een seconde spijt van gehad. M'n vriendin vindt 'm niet mooi en de betekenis al helemaal niet en ik krijg vaak genoeg negatieve reacties, omdat men het 'onzin' en 'kinderachtig' vindt, maar prima. Het is mijn tattoo, mijn lichaam, mijn achterliggende gedachte.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 14:12

Joanne1987 schreef:
Ik heb het over de tattoo zelf, niet het gevoel erachter. En ik kan de tattoo qua zetten ook nog mooi vinden. Iemand vroeg mij om er dieper op in te gaan, dus dat heb ik gedaan. Onderrug tribals zijn hier ook niet aller minst ronduit belachelijk gemaakt, ook niemand om gehoord. En daarbij, in mijn geval, zal over 30 jaar m'n lijf vól staan met pootjes/namen/foto's. Zoals voor vele hier het misschien een manier is om het houden van ermee uit te drukken, zo vind ik het niet nodig. Wat ik al zei, dan zou die naam constant vervangen moeten gaan worden. En sorry als het wat bot over komt, maar ik heb nog steeds de term ik vind gebruikt en doe vooral wat hier gezegd wordt, en wat ik ook over mijn tattoo 's vind, hen schijt aan wat een ander vind.

Edit: even terugkomend op het kinderachtig vinden, dat is misschien niet helemaal het goede woord, maar ik vind het nu eenmaal niet heel volwassen ogen. Dit is echt puur mijn mening hoor, ik weet ook niet waar het precies aan ligt. Misschien omdat ik vind dat ik dat niet nodig heb om een dier te herdenken op deze leeftijd, war natuurlijk niet betekend dat ik nu niet aan ze denk

en daarom zeg ik ook, ik vind ;)

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 15:15

Waarom zouden er nog meer tattoo's moeten volgen dan? Mijn hele lijf staat straks echt niet vol met namen
van pony's. Trix is mijn eerste (eigen) paard, met haar ben ik opgegroeid. Voor mij is deze tattoo eigenlijk niet
eens een tattoo, al klinkt dat nogal krom. Ik wil haar voor altijd bij me dragen, en ik heb voor deze manier gekozen.
Dit zal mijn enige tattoo blijven, verder hoeft het voor mij niet. Waarom het dan kinderachtig of niet volwassen
zou zijn snap ik nog steeds niet, maar ik ben blij dat het maar een mening is ;).

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 15:37

Siets schreef:
Precies, het is jouw lijf, en je moet er grof gezegd gewoon schijt aan hebben wat anderen ervan vinden ;).
Die van mij is normaal gesproken ook niet zichtbaar, alleen als ik in de zomer een hele open slipper aan heb.

Jep. Scriptina :)

picobello schreef:
Tja, dat is het mooie van tattoos en het leven: ieder zijn eigen ding en smaak.
Ik heb een pootje van mijn overleden kat. Kinderachtig? Weet niet. Ik vind het niet kinderachtig dat ik haar nog dagelijks mis, haar geur, haar liefde... Zij betekende net zoveel voor mij als een mens, een gezinslid. En zo is het voor ieder persoonlijk waarom ze een tattoo nemen en welke.

Helemaal mee eens, mooi verwoord!

Joanne1987 schreef:

Ik ga mijn hele lijf echt niet vol zetten met dieren namen of poten := Het blijft bij deze ene naam. Hoe bijzonder mijn volgende dieren ook gaan zijn.

Ach en zo heeft iedereen zijn eigen manier van "verwerken". Ze leeft trouwens nog, dus voor mij is het geen manier van verwerken. :)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:24

Lettertype vind ik echt t moeilijkste kiezen zeg :/ Pfff ik zie zat mooie lettertypes, maar is zomaar alles tattoeerbaar (en is dat een woord :') )?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:27

Miseria schreef:
Lettertype vind ik echt t moeilijkste kiezen zeg :/ Pfff ik zie zat mooie lettertypes, maar is zomaar alles tattoeerbaar (en is dat een woord :') )?

Tattoeerbaar? Tattooeerbaar?
Hahaha goede vraag :')

Zoek je zelf een lettertype?
Ik heb nu Scriptina gekozen. Zal is eens even uploaden..

Edit:
De onderste
http://partyflock.nl/albumelement/80592170:Tattoo.html

Maarja lettertype is ook weer echt een kwestie van smaak vind ik :j

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:37

Die van mij is in Edwardian Script getatoeëerd. Scriptina is ook erg mooi!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:03

Ik zoek inderdaad een lettertype. Maar ik heb een stuk tekst gevonden in een leuk lettertype, maarrr 2 dingen:
1. Ik heb ook een M nodig en dit stukje tekst heeft geen m dus weet ik niet hoe die eruit ziet :+
2. Ik weet niet welk lettertype t is :')

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:04

Oh Scriptina is inderdaad ook wel mooi, maar die vind ik iets te sierlijk. Het wordt echt maar een mini tattoo :') en dan is dat wat te zwierig en uitgebreid.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:07

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:17

Miseria schreef:
Ik zoek inderdaad een lettertype. Maar ik heb een stuk tekst gevonden in een leuk lettertype, maarrr 2 dingen:
1. Ik heb ook een M nodig en dit stukje tekst heeft geen m dus weet ik niet hoe die eruit ziet :+
2. Ik weet niet welk lettertype t is :')

Miss kan je bij WhatTheFont ff kijken of www.identifont.com/

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:38

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:07

Miracle_ schreef:
Citaat:

Jep. Scriptina :)

Hé, die heb ik ook! Ik heb sommige letters wel wat laten aanpassen, want die waren iets te groot/krullerig voor mij.
Afbeelding

Over namen etc: ik zou nooit, maar dan ook nooit een naam laten tattooeren. Niet van een dier, niet van een mens. Dat is mijn eigen mening en ik begrijp het dat andere mensen het daar niet mee eens zijn. En over kinderachtigheid, ach, mijn tattoo verwijst naar Harry Potter en dat is in veel mensen hun ogen waarschijnlijk het toppunt van kinderachtigheid. Maar ik ben er 12 jaar lang me opgegroeid, het is een deel van me en heeft me heel erg beïnvloed. En voor mij verwijst het gewoon naar zoveel meer dan 7 boeken of 7 films. Als andere mensen dat niet begrijpen of het stom vinden, tja, het is mijn lijf en mijn probleem.