Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joanne1987 schreef:Haha hoop niet dat het l*llig overkomt op iemand maar ik heb er echt niets mee... Maar dat heb ik ook niet met die vieze vette zwarte tribals.
Joanne1987 schreef:Ik heb het over de tattoo zelf, niet het gevoel erachter. En ik kan de tattoo qua zetten ook nog mooi vinden. Iemand vroeg mij om er dieper op in te gaan, dus dat heb ik gedaan. Onderrug tribals zijn hier ook niet aller minst ronduit belachelijk gemaakt, ook niemand om gehoord. En daarbij, in mijn geval, zal over 30 jaar m'n lijf vól staan met pootjes/namen/foto's. Zoals voor vele hier het misschien een manier is om het houden van ermee uit te drukken, zo vind ik het niet nodig. Wat ik al zei, dan zou die naam constant vervangen moeten gaan worden. En sorry als het wat bot over komt, maar ik heb nog steeds de term ik vind gebruikt en doe vooral wat hier gezegd wordt, en wat ik ook over mijn tattoo 's vind, hen schijt aan wat een ander vind.
Edit: even terugkomend op het kinderachtig vinden, dat is misschien niet helemaal het goede woord, maar ik vind het nu eenmaal niet heel volwassen ogen. Dit is echt puur mijn mening hoor, ik weet ook niet waar het precies aan ligt. Misschien omdat ik vind dat ik dat niet nodig heb om een dier te herdenken op deze leeftijd, war natuurlijk niet betekend dat ik nu niet aan ze denk
Siets schreef:Precies, het is jouw lijf, en je moet er grof gezegd gewoon schijt aan hebben wat anderen ervan vinden.
Die van mij is normaal gesproken ook niet zichtbaar, alleen als ik in de zomer een hele open slipper aan heb.
Weet je het lettertype al?
picobello schreef:Tja, dat is het mooie van tattoos en het leven: ieder zijn eigen ding en smaak.
Ik heb een pootje van mijn overleden kat. Kinderachtig? Weet niet. Ik vind het niet kinderachtig dat ik haar nog dagelijks mis, haar geur, haar liefde... Zij betekende net zoveel voor mij als een mens, een gezinslid. En zo is het voor ieder persoonlijk waarom ze een tattoo nemen en welke.
Joanne1987 schreef:Ik heb het over de tattoo zelf, niet het gevoel erachter. En ik kan de tattoo qua zetten ook nog mooi vinden. Iemand vroeg mij om er dieper op in te gaan, dus dat heb ik gedaan. Onderrug tribals zijn hier ook niet aller minst ronduit belachelijk gemaakt, ook niemand om gehoord. En daarbij, in mijn geval, zal over 30 jaar m'n lijf vól staan met pootjes/namen/foto's. Zoals voor vele hier het misschien een manier is om het houden van ermee uit te drukken, zo vind ik het niet nodig. Wat ik al zei, dan zou die naam constant vervangen moeten gaan worden. En sorry als het wat bot over komt, maar ik heb nog steeds de term ik vind gebruikt en doe vooral wat hier gezegd wordt, en wat ik ook over mijn tattoo 's vind, hen schijt aan wat een ander vind.
Edit: even terugkomend op het kinderachtig vinden, dat is misschien niet helemaal het goede woord, maar ik vind het nu eenmaal niet heel volwassen ogen. Dit is echt puur mijn mening hoor, ik weet ook niet waar het precies aan ligt. Misschien omdat ik vind dat ik dat niet nodig heb om een dier te herdenken op deze leeftijd, war natuurlijk niet betekend dat ik nu niet aan ze denk
Miseria schreef:Lettertype vind ik echt t moeilijkste kiezen zeg :/ Pfff ik zie zat mooie lettertypes, maar is zomaar alles tattoeerbaar (en is dat een woord)?
Miseria schreef:Ik zoek inderdaad een lettertype. Maar ik heb een stuk tekst gevonden in een leuk lettertype, maarrr 2 dingen:
1. Ik heb ook een M nodig en dit stukje tekst heeft geen m dus weet ik niet hoe die eruit ziet
2. Ik weet niet welk lettertype t is
Miracle_ schreef:Citaat:Weet je het lettertype al?
Jep. Scriptina