Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Re: Sauna liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 15:21

Ik heb met de spa-actie een aantal dagjes sauna gewonnen. jeeej die gaan we koesteren :) lekker 3x genieten. Mijn vriend vind het niks, veels te warm, krijg hem er dan ook niet meer in. Was ook geen goed idee om hem in een 90graden sauna voor het eerst te introduceren.

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 15:26

LoveLita schreef:
Ik meld me ook hier!

Gisteren kwam het in me op om eens lekker een dagje met 't vriendje weg te gaan en hij opperde direct een dagje sauna! "Lekker heel de dag in m'n blote zak..." :') Hij geeft er dus duidelijk niks om. Ik had eerst nog wat moeite, maar 'even' héél dit topic door gelezen :P En ik ben er al doorheen geloof ik!

Devarana zit hier nog geen 10 autominuten vandaan. Dat gaat hem ook direct worden :D Hmmm, heb er zin in!

Meestal zijn mannen juist zenuwachtiger haha. :D

In de sauna kijkt er eigenlijk niemand meer naar blote billen.. het is de eerste keer misschien heel even wennen, maar dat gaat heel snel!

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 17:00

LoveLita schreef:
Ik meld me ook hier!

Gisteren kwam het in me op om eens lekker een dagje met 't vriendje weg te gaan en hij opperde direct een dagje sauna! "Lekker heel de dag in m'n blote zak..." :') Hij geeft er dus duidelijk niks om. Ik had eerst nog wat moeite, maar 'even' héél dit topic door gelezen :P En ik ben er al doorheen geloof ik!

Devarana zit hier nog geen 10 autominuten vandaan. Dat gaat hem ook direct worden :D Hmmm, heb er zin in!

Binnen een uur heb je zoveel naakt gezien dat je niet beter weet. Het is echt heerlijk zo'n dagje! Je bent weer helemaal nieuw.

Laat even weten hoe het daar was! Wil daar ook nog eens heen.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 17:12

Iemand al bij de waterlelie in zevenhuizen geweest? Wil daar binnenkort wel een keer heen gaan.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 17:17

Cemlys schreef:
Iemand al bij de waterlelie in zevenhuizen geweest? Wil daar binnenkort wel een keer heen gaan.

Doen! Aanrader :) sauna's zijn echt goed, super mooie tuin om door heen te lopen, erg netjes, prima personeel. Enige nadeel vind ik de menukaart, die is niet zo groot.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 17:31

Ok ja dat las ik volgens mij al ergens. maar wel goed om te doen dus. Ik ben benieuwd. Deze is voor mij het dichtste bij met die cadeaubonnen.

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 17:54

Ik heb er zelf gelukkig geen last van om naar naakte mensen te kijken. Ik doe de opleiding Verpleegkunde dus ik denk dat ik al wel honderden verschillende kontjes, borstjes en edele deeltjes gezien heb :') Dat zie ik niet eens meer. Maar het is toch net even wat anders als ze jou dan ook zouden kunnen bekijken.

Maar ach. Je moet het gewoon eens geprobeerd hebben. Denk dat ik idd alleen even hoef te wennen en ik denk dat het al heel veel scheelt dat mijn vriend er echt lak aan heeft :).

Ik zal laten weten hoe Devarana was :j We moeten nog plannen hoor, maar je hoort van me!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:35

Dan heb je meteen een mooie sauna te pakken voor een eerste keer, LoveLita :j Deverana is echt super
Vergeet vooral de 1000ltr (koude) stortdouche niet, een beleving opzich :)
Veel plezier!

Ik ga vrijdagavond weer heerlijk naar Bussloo :) Na een stressvolle dag/week, dus ultiem relaxen

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 19:03

Devarana is ons ook goed bevallen!
Mooi complex :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:32

Corelli schreef:
Dan heb je meteen een mooie sauna te pakken voor een eerste keer, LoveLita :j Deverana is echt super
Vergeet vooral de 1000ltr (koude) stortdouche niet, een beleving opzich :)
Veel plezier!

Ik ga vrijdagavond weer heerlijk naar Bussloo :) Na een stressvolle dag/week, dus ultiem relaxen

Spoel je niet weg onder die douche :=

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:35

Nee :D Maar wel je handen voor je ogen houden als je lenzen hebt, want die schijnen wel weg te spoelen :=
Het is echt een heerlijke, letterlijk adembenemende, ervaring :j Je staat letterlijk even naar adem te happen is mijn ervaring, maar het is ook zo weer voorbij

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 00:10

Brrrrr!!! Ik ben zo'n verschrikkelijk meut.. Ik ben niezzo van koud water. :') een koude douche oké, maar 1000 ltr in een klap? Pfjieeeuw! :') Achja, dan maar zien

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 00:12

Ik ben ook totaaaaaaal niet van het koude water, maar dit is gewoon zonde om over te slaan :j
Tip: vlak daarnaast is een sauna met een verdieping en op de verdieping is het echt heet :j Neem die lekker en duik dan die stortdouche in :j Goed te doen!

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 00:14

Ik ga Donderdag lekker een dagje naar Thermen Goirle, heb daar een jaarkaart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 13:05

Die koude stormdouche <3

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:08

LoveLita schreef:
Brrrrr!!! Ik ben zo'n verschrikkelijk meut.. Ik ben niezzo van koud water. :') een koude douche oké, maar 1000 ltr in een klap? Pfjieeeuw! :') Achja, dan maar zien

ik zelfs geen koude douche, hou wel heel erg van sauna, heerlijk die warmte, maar om daarna onder die koude douche te gaan (weet dat het moet) maar stiekem sla ik die soms over haha. doe mij maar lauw :j

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:12

Ohh koude douches ja pffff...

Ik ben de laatste keer sauna pas voor de eerste keer hélemaal kopje onder gegaan in een koud bad (en heul snel er weer uit!). En ik ga al aardig wat jaartjes naar de sauna.. Vind het zo vreselijk! Was wel trots op mezelf hihi.

Die neveltuin bij Elysium vind ik net te doen. :=

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:13

ik zou het heerlijk vinden om binnenkort weer eens naar de sauna te gaan.
helaas niet echt iets hier in de buurt (heb alleen mijn fiets haha)

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:14

Nee ik ben ook totaal niet van koud water, maar die stortdouche was echt te gek :)) Zonde om over te slaan!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:15

Ov? of samen met iemand? Ik moet binnenkort even eentje inplannen. weer veel te lang geleden.

@shaar: volgende keer mss toch uitproberen :)

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:16

ik moet trouwens ook eens een weekendje bij jou plannen ines...waren we geloof ik al langer van plan haha

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:17

ja dat moet je zeker nog eens doen! straks komt het veulen eraan, dan mss wel leuk.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:18

idd,wanneer was ze uitgeteld?
zie je denk ik zowiezo op de HK? of moet je dan werken?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:25

nope hou dat weekend standaard vrij. half april uitgeteld.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 08:19

In Bussloo is een buitensauna uitgebrand. Dat zal je toch gebeuren dat je in je blote kont moet rennen voor je leven.