Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveLita schreef:Ik meld me ook hier!
Gisteren kwam het in me op om eens lekker een dagje met 't vriendje weg te gaan en hij opperde direct een dagje sauna! "Lekker heel de dag in m'n blote zak..."Hij geeft er dus duidelijk niks om. Ik had eerst nog wat moeite, maar 'even' héél dit topic door gelezen
En ik ben er al doorheen geloof ik!
Devarana zit hier nog geen 10 autominuten vandaan. Dat gaat hem ook direct wordenHmmm, heb er zin in!
LoveLita schreef:Ik meld me ook hier!
Gisteren kwam het in me op om eens lekker een dagje met 't vriendje weg te gaan en hij opperde direct een dagje sauna! "Lekker heel de dag in m'n blote zak..."Hij geeft er dus duidelijk niks om. Ik had eerst nog wat moeite, maar 'even' héél dit topic door gelezen
En ik ben er al doorheen geloof ik!
Devarana zit hier nog geen 10 autominuten vandaan. Dat gaat hem ook direct wordenHmmm, heb er zin in!
Corelli schreef:Dan heb je meteen een mooie sauna te pakken voor een eerste keer, LoveLitaDeverana is echt super
Vergeet vooral de 1000ltr (koude) stortdouche niet, een beleving opzich
Veel plezier!
Ik ga vrijdagavond weer heerlijk naar BusslooNa een stressvolle dag/week, dus ultiem relaxen
LoveLita schreef:Brrrrr!!! Ik ben zo'n verschrikkelijk meut.. Ik ben niezzo van koud water.een koude douche oké, maar 1000 ltr in een klap? Pfjieeeuw!
Achja, dan maar zien