Nagellaktopic deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyLittleLove

Re: Nagellaktopic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:28

Het is wel jammer dat watermarble zo lang duurt want over 5 nagels was ik superlang bezig, en dit is nog wel 2 kleuren, ik ken mensen die dat met meer dan 3 doen :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:35

Zijn ze al uit Lesilla???? Die zijn toch van de Eye Candy Collectie? Ik wil zooo graag die Lorelai's Tiara, zilver met blauwe glitters <3. Of is dit toch weer een andere collectie, want ik kan me herinneren dat Marry A Millionaire een paarse glitter was, maar volgens mij met ronde glittertjes en niet die streepjesdingen...?

Wanted: Ik heb nog geen idee, ben nog hard aan het zoeken. Enige optie tot nu toe is via de OrlyNL site, maar dan heb je wel verzendkosten van 5 euro en dat vind ik een beetje veel gezien het flesje incl net aan 7 euro is.. Ik ken verder ook geen nagelstudio's die het evt. zouden verkopen.. Iemand enig idee?

MyLittleLove: Ziet er zeker leuk uit, ondanks dat ik persoonlijk de kleurencombi niet helemaal geweldig vind. Ben wel benieuwd hoe die op wit uitkomt!

Ondanks dat je wat scheve afwijkinkjes hebt ;), vind ik je handen echt wel mooi hoor! Mooi vrouwelijk! Die van mij zijn ook zo lang, alleen niet vrouwelijk.. Zijn echt van die pianohandjes :').

I need help.. Ben m'n wishlist een beetje aan het vergelijken met mijn budget, maar als ik alles koop, is m'n budget te laag :'). Moet nu dus gaan selecteren, maar vind ze allemaal harstikke leuk!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:35

China glaze eye candy collection

van temptalia

Forget diamonds! This winter China Glaze introduces a nail industry first: utilizing 3-D glitters in its new “Eye Candy” collection. Inspired by Marilyn Monroe and her timeless allure, this innovative new glitter technology provides a knock-your-eyes-out, super sparkly effect to your manicure. Multi-sized and differently shaped glitter particles are cleverly combined to create a sexy, super decadent, 3-D finish in six bright, eye-popping shades. Whether you prefer gleaming gold or glamorous smoky grey, China Glaze’s “Eye Candy” collection adds a dazzling finish to your holiday look with a glimmer that is sure to catch everyone’s eye! Colors in this collection include:

Love Marilyn Vivacious red with shimmering silver particles
Blonde Bombshell Glistening multi-dimensional gold flecks
Lorelei’s Tiara Sterling silver infused with blue sprinkles
Material Girl Posh pink with holographic bubblegum glitter
Some Like It Haute Graphite gray with holographic glitter
Marry a Millionaire Alluring amethyst with multi-tonal fibers

Afbeelding

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:37

Er staat geen release datum bij! Ze zien er wel fantastisch uit!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:39

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:40

Ben ik met je eens Yv_! Ik heb ze vooral gedaan omdat ik ze net nieuw had, wilde wel zien hoe ze er op mijn nagels uitzagen :) Ik ga het vanavond waarschijnlijk opnieuw doen, met andere kleuren.

Btw, ik zag vandaag iemand met magneetnagellak van de essence, moet ik hebben!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:40

Ik had bijnaaaa iets besteld bij nailpolishfashion, maar ik mag het niet van mijzelf. _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 20:51

Heb nu Marilyn & Me op, wat een prachtig lakje <3.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:09

Wauw, die glitter-collectie van ChG! <3

En je watermarble ziet er goed uit MyLittleLove. :D

Yv_ schreef:
Iemand enig idee?

TD verkoopt toch ook Orly? *edit; maar niet die skye blue pink. :+

Yv_ schreef:
I need help.. Ben m'n wishlist een beetje aan het vergelijken met mijn budget, maar als ik alles koop, is m'n budget te laag :'). Moet nu dus gaan selecteren, maar vind ze allemaal harstikke leuk!

Haha, dit probleem heb ik nou ook. Te veel lakjes, en te weinig geld.. Gelukkig komen Sinterklaas en Kerst er weer aan. :))
Of een van ons moet even de staatsloterij winnen, van die 19,6 miljoen kan je héél veel lakjes kopen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:19

Ik ben nu al aan het strepen van mijn wishlist voor volgende maand :')
Lorelais Tiara en Ruby pumps blijven er in ieder geval wel op staan!
Vind LT echt zo ontzettend gaaf!

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:21

Ik moest vanmiddag even wat boodschapjes doen. Ik de deur uit, en compleet de andere kant opgereden..want in dat winkelcentrum zit geen Kruidvat :+
Heb mezelf getrakteerd op dirty berry, forget me not en goldfinger van Catrice :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:31

WEER gefaald. Aargh :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:36

Anc schreef:
Ik ben nu al aan het strepen van mijn wishlist voor volgende maand :')
Lorelais Tiara en Ruby pumps blijven er in ieder geval wel op staan!
Vind LT echt zo ontzettend gaaf!

Dat wordt een gevarieerde bestelling dan _O- _O- !!
Mijn wishlist voor nov bij TD: Bridezilla, Lorelai's Tiara, Ruby Pumps, Light As Air, Side Saddle
Wishlist voor nov bij NPF: Blue Island Iced Tea

Wishlist NY:
Misa: Sugar Peach Beige, Be My Lover, Toxic Seduction, Glitz Glamour Smile in the Camera, When U Say My Name, Forbidden Lust, Shields Up
Essie: Jamaica Me Crazy, Sexy Divine, Mint Candy Apple <3 , A Cut Above, Shine Of Times
Sephora: Clinique Even Better moisturizer, Even Better corrector, Lancome Tein Miracle instant retouch Pen, Lancom Mineral White Clay Mask, Sephora by OPI: Glimmer Wonderland, Instant Nail Polish Remover, Nails Inc Magnetic Polish.
Uggstore: Uggs Aprelle Chestnut
Random: Vesten, truien en spijkerbroeken. En dan een random zwarte creme nagellak, een remover pen en een curticle remover.

Budget is 1100 euro, want mijn nieuwe salaris komt pas op de dag dat we daar weggaan -O- .
:+ 8)7

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:38

Gelukkig zijn we ook niet hebberig hier :') iemand ervaring met de holo's van golden rose? O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:39

Vergeet je thinner niet :) Die verkopen ze daar tenminste ook in de winkel! En misschien goede basecoats inslaan? En natuurlijk Seche Vite :D

Ohhhh ik wil terug naar New York en ik ben amper 2 weken thuis hahaha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:41

_O-
Side saddle staat ook op mijn lijstje :')

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:47

Thinner zou zalig zijn als ze dat hier in de winkel verkopen! Dat heb ik echt nodig!

Pfff op komen eten hier in belgië, komt ze op tv met zwaar gechipte nagels dat is echt durven :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:49

Glenda: Ja ikkuh :+. Ik heb nr 119, die grijs/zwarte variant. 1 woord: geweldig <3!! Heb ergens in het begin van het topic swatches staan. Op de pagina erna staan nog swatches van iemand anders, volgens mij was dat nr. 116. Ook erg mooi!

Hahahah Anc, duhhhh :D. En dan zeker ook Re-Fresh Mint die op je twijfel-lijstje staat? Ik zat te twijfelen of ik die wilde, maar vind de tint van Mint Candy Apple nét iets mooier. En ik twijfel ook nog wel tussen Light As Air en Lavender Love (oid). Maar ik denk dat ik 'm lekker laat staan zo, anders blijf ik bezig :). Maar dat herken jij wel he :P :D

Liek!!! Jij bent echt niet goed voor mijn portomonnee: basecoat staat er nu ook bij!
Is Thinner echt zo handig? Van welk merk dan, of maakt dat niet uit?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:50

Yes :P sephora at florida :P en 1100 budget niet veel :')
Ben ik de enige die het enorm vind :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:51

Ja nou ik ga je nog iets vertellen :D EOS lipbalsem. BEST EVER. En niet duur. Van mij mag je een hele koffer met de mint versie meenemen; ik koop ze allemaal :D Ik heb er maar 1 gekocht en dat was echt spijt achteraf.

Enne wel bij de shake shack gaan eten he :9

Ow ja, bij de starbucks zijn nu de kerstdrankjes op het menu. Toffee nut latte hmmmmmmm :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:51

Yv_ schreef:
Glenda: Ja ikkuh :+. Ik heb nr 119, die grijs/zwarte variant. 1 woord: geweldig <3!! Heb ergens in het begin van het topic swatches staan. Op de pagina erna staan nog swatches van iemand anders, volgens mij was dat nr. 116. Ook erg mooi!

Hahahah Anc, duhhhh :D. En dan zeker ook Re-Fresh Mint die op je twijfel-lijstje staat? Ik zat te twijfelen of ik die wilde, maar vind de tint van Mint Candy Apple nét iets mooier. En ik twijfel ook nog wel tussen Light As Air en Lavender Love (oid). Maar ik denk dat ik 'm lekker laat staan zo, anders blijf ik bezig :). Maar dat herken jij wel he :P :D

Liek!!! Jij bent echt niet goed voor mijn portomonnee: basecoat staat er nu ook bij!
Is Thinner echt zo handig? Van welk merk dan, of maakt dat niet uit?

Alleen als je problemen hebt met te dikke nagellak :P

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:54

Eos lipbalm? Vertel!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:54

Nou Lesilla, ik zal een geheimpje verklappen: die uggs zijn al 350 dollar :oo .
En toen ik vorige keer in NY was, was het vrij onverwachts dat we gingen ,dus had ik helemaal niet kunnen sparen. Toen had ik een budget van ongeveer 500 euro, waar 200 euro op is gegaan aan drankjes, eten etc en 300 aan sephora :')...

Nee nee, geen andere merken lipbalm dan Dr. Swaab :D.'

Sephora zit óveral in de States, Lesilla, dus ik zou maar gaan sparen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:55

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:56

Ow eten en drinken erbij! Das best duur daar!
Ga effie de uggs opzoeken! hahah 300 aan sephora! wanneer ga je! Ben heel benieuwd wat je mee gaat nemen!!!

Wel leuk! Ik ga ook al sparen voor amerika is nodig := de teller staat op nul en wil gewoon genieten :P