Nu heb ik een rechte pony en mijn laagjes zijn praktisch helemaal uitgegroeid, het langste komt tot aan mijn behabandje. Maar ik ben het beu want mijn haar zit altijd tussen de lits van mijn handtas, mijn rits enz.
Dit vind ik prachtig:

Maar ik heb een rechte pony
 En ik weet niet of dat kapsel wel staat bij mij, want ik heb een behoorlijk rond gezicht.
 En ik weet niet of dat kapsel wel staat bij mij, want ik heb een behoorlijk rond gezicht.                                                         

Geplaatst: 24-03-12 09:52
               Geplaatst: 24-03-12 09:52				         

Of naar de kapper, of niks. Betwijfel namelijk of het goed gaat, denk het wel, maar weet het niet zeker!
 Of naar de kapper, of niks. Betwijfel namelijk of het goed gaat, denk het wel, maar weet het niet zeker!

Misschien laagjes erin?
 Misschien laagjes erin?                                                         
 Ik heb een nieuwe kleur
 Ik heb een nieuwe kleur 

Er moet sowieso nog een stuk af, want ik heb veel gespleten punten. Nu vraag ik me af, is die overgang van donkerder naar licht 'natuurlijk' te verven? Ik hoef het niet zo extreem.
 Er moet sowieso nog een stuk af, want ik heb veel gespleten punten. Nu vraag ik me af, is die overgang van donkerder naar licht 'natuurlijk' te verven? Ik hoef het niet zo extreem.