[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 17:31

love_western schreef:
Vind het zelf ook geen opvallende piercing. Las alleen dat alle sieraden afmoesten in de brief.
Maar vallen daar oorbellen etc. ook onder? Want ene keer groeien de gaatjes heel snel dicht bij mij. Ondanks dat ik ze al jaren heb.

Moet ik ook, ik doe nu 2e jaars verpleegkundige. Ben net bij mijn nieuwe stageadres geweest en ik heb een vrij grote ring in mijn Conch. Maar deze mocht gewoon blijven zitten :)

ShirleyM

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 17:58

Ik zit ook te denken om mijn tong weer te laten piercen, de mijne heb ik er toen uitgehaald omdat er een raar balletje onderaan mijn piercing groeide.. Is alweer een aantal jaar geleden. Weet nog wel dat ik veel pijn had door de grote balletjes die eraan zaten, vooral met de grote piercing die er in het begin in zat. Maar je kan dus ook met die eerste piercing er kleine balletjes aan laten zetten?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:05

shirley, nee dat kan niet, het zwel staafje dat ze er namelijk in doen heeft sowieso maar 1 afdraai balletje, en de meeste doen er van die grote ballen op ivm de zwelling (omdat ze bang zijn dat kleine balletjes in de tong verdwijnen) ik heb ze echter gewoon zelf gelijk gewisseld :')

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:59

Kom hier ook maar weer is even langs.
Wilde graag die microdermal, maar wegens verschillende redenen heb ik besloten om hem niet te nemen.
Toch kriebelt er wel altijd wat, dus waarschijnlijk wil ik iets in m'n oren gaan gooien.

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:05

dramaqueen, heb je er dan zelf een ander staafje in gezet omdat er maar 1 afdraaiballetje op zit?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 21:15

Ja ik wilde namelijk aan zowel de onderkant als de bovenkant kleine balletjes, heb dus gewoon een staafje van 20 mm gekocht met 4 mm balletjes erop :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 21:22

Het gaat niet lang meer duren en dan moet ik afscheid nemen van een hele goeie vriend van me.. :'(
Even het verschil :=

In het begin.. Ik was zo trots op mijn mooie lipje!
Afbeelding

Nu ;(
Afbeelding
Zoals je ziet al een heel stuk uitgegroeid! Toen ik voor het eerst een korter staafje kreeg kreeg ik een 10mm. Nu zou ik een 4 nodig hebben.. Had mn piercing even uitgehaald om te kijken hoe het litteken zich aan het vormen is enzo. Je ziet een heeeeeeeel klein deukje in mn lip, maar geen kleurverschil of echt littekenweefsel. Het is ook net zo zacht als de rest van mn lip dus ik laat hem nog even zitten. Doe er nog een keer een korter staafje in (de 4mm dus, zit nu op 6) en als die te lang word haal ik hem er uit. Ik denk dat het gaatje van de piercing dan precies in de schaduw van mn bovenlip valt dus dan zal het littekentje niet zo opvallen van waar het gaatje uiteindelijk zat. Ohja het kleurverschil tussen mijn boven en onderlip komt doordat ik ff moest prutsen door ik het balletje los had :+ Ik heb trouwens ook mn hele onderlip kapot gebeten uit? Ja ik weet niet waarom :P

Ik wist dat hier een hele grote kans op was, maar oh wat vind ik het zonde! Hij was zo mooi.. Ik denk na mijn stage maar eens een tongpiercing en misschien ook nog wel een nieuwe lippiercing halen :D Dan word het denk ik een eskimo.. Of een labretje in het midden met een ringetje :D
Laatst bijgewerkt door Cubone op 07-09-11 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 21:24

Horsii, dat is toch al een ashley? bedoel je een eskimo?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 21:24

Eh ja dat bedoelde ik :+ Even aanpassen hahaha _O-

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 21:28

Wat zonde zeg Horsii! Hij is dus jammer genoeg niet lang blijven zitten.
Vind het nog steeds een erg mooie piercing en hij stond je ook super.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 14:16

Ik heb een vraag.

Ik heb nu ruim 3 maanden mijn conch, is in het begin even goed ontstoken geweest, maar daarna geen last meer van gehad. Nou zou ik vandaag een korter staafje erin doen, maar rond de piercing is mijn oor wel dikker, maar er kwam geen pus uit ofzo.. Dus nu denk ik dat er dus extra kraakbeen zit.. Is het dan wel verstandig mijn conch erin te houden of is het slimmer om hem eruit te halen?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 19:25

ROCHELLEx schreef:
love_western schreef:
Vind het zelf ook geen opvallende piercing. Las alleen dat alle sieraden afmoesten in de brief.
Maar vallen daar oorbellen etc. ook onder? Want ene keer groeien de gaatjes heel snel dicht bij mij. Ondanks dat ik ze al jaren heb.

Moet ik ook, ik doe nu 2e jaars verpleegkundige. Ben net bij mijn nieuwe stageadres geweest en ik heb een vrij grote ring in mijn Conch. Maar deze mocht gewoon blijven zitten :)

Ik loop nu ook weer sinds 3 dagen stage, en tot nu toe heeft er ook nog niemand wat van gezegd :) (Loopt ook vast personeel rond met piercings, heb nu al twee neuspiercings, zo'n piercing in het kuiltje onder je lip *naam kwijt*, helixen, tongpiercings en meerdere oorbellen)

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 16:56

wat vinden jullie een goede online piercingshop?
ik twijfel namelijk heel erg!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 18:42

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 22:47

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:59

Heeft er iemand ervaringen met het punchen van de oorlellen? :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 21:04

Oh leuk. In eindhoven schijnt er in oktober eenof ander evenement te zijn, en ik ben gevraagd voor een piercingsessie op het podium! Super leuk. :D
Nu nog een project bedenken. Dus alle ideeen zijn welkom. :D

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 21:06

Ik word niet goed van m'n tepelpiercing zelfs met een ringetje en gewoon iedere dag schoonmaken blijft er pus uit komen. ;(

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 21:07

Veseosunce schreef:
Ik word niet goed van m'n tepelpiercing zelfs met een ringetje en gewoon iedere dag schoonmaken blijft er pus uit komen. ;(

Ringetjes zijn meestal juist lastiger als staafjes. Ik zou een staafje proberen. let er op dat je wel de goede maat heb, bij voorkeur iets langer. Waar maak je hem mee schoon, en hooelang heb je hem al?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 21:09

wat gaaf Red_Savage! :D

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 21:13

Red_Savage schreef:
Veseosunce schreef:

Ringetjes zijn meestal juist lastiger als staafjes. Ik zou een staafje proberen. let er op dat je wel de goede maat heb, bij voorkeur iets langer. Waar maak je hem mee schoon, en hooelang heb je hem al?

Ik heb eerst een staafje gehad nu 2,5 week een ringetje en lijkt zelfs erger te worden.. Maak hem schoon met fysiologisch zout.. en een spulletje wat ik van de piercer heb gehad.. Kom er verder niet aan ja, met steriele handschoenen..
Heb hem nu sinds mei.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 21:14

Red_Savage schreef:
Oh leuk. In eindhoven schijnt er in oktober eenof ander evenement te zijn, en ik ben gevraagd voor een piercingsessie op het podium! Super leuk. :D
Nu nog een project bedenken. Dus alle ideeen zijn welkom. :D

Deze vind ik wel gaaf:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 21:17

@Veseosunce: Ik zou toch een staafje proberen (en let op het materiaal en de maat!), en probeer het eens te wassen met unicura zeep. 2 keer per dag. :)

@Iris, dankje voor de ideeen! De armen is misschien wel een goeie, die heb ik nog niet gehad. :D Ik zat zelf te denken aan iets als een dwangbuis corset.
De rug wil ik zelf ook erg graag, alleen ben ik bang dat dat wat te saai is. :j

Benen heb ik al gehad. Verder dacht ik ook nog aan de nek of de voeten, alleen ben ik daar weer bang voor dat het te klein is.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 21:20

Weet dat je de rug al gehad hebt, maar je moet natuurlijk iets nemen wat je qua pijn redelijk kan handelen en wat voor het grote publiek goed zichtbaar is en wat een mooi resultaat geeft. En een leuk patroontje op de rug doet het natuurlijk altijd goed. :D Maar er is nog zoveel meer, ik zal eens kijken of ik nog iets leuk vind.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 21:23

Heb jij iets wat je denkt dat goed voor me is Red_Savage? :)