[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 17:10

ivy_power89 schreef:
Ayasha schreef:
ik wil mijn tattoo en kreeg m normaal vandaag, nu doet mam moeilijk omdat ik donderdag geopereerd ben. :\

Ik ben vrijdag geopereerd, en de tattoo shop waar ik mijn tattoo wil laten zetten heeft gezegt dat je min 10 dagen moet wachten ivm narcose en pijnstillers die je bloed verdunnen. Dus je moeder of wie dan ook heeft absoluut gelijk!

Geldt dit ook voor gewone pijnstillers, zoals nurofen of dafalgan?

ivy_power89

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 17:17

een heleboel pijnstillers zijn bloedverdunnend....
Ik weet alleen dat ze mij vrijdag een mix van vanalles hebben gegeven, morfine diclofenac, naproxcen etc...
Dat zou je even moeten navragen, maar ben wel blij dat de shop waar ik wilde daar eerlijk over was.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 17:26

Hij is nog niet voor binnenkort hoor (jammergenoeg) maar zo weet ik dat ik in geen enkel geval pijnstillers mag nemen voor ik hem laat zetten :P

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 17:27

volgens mij loop je met paracetamol geen risico :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 18:59

Talsha schreef:
Ayasha ik snap dat je hem ontzettend graag wilt, maar je wilt toch niet het risico lopen dat het mis gaat? Alleen doordat het zo snel na je operatie is. Misschien dat je wel met shop kunt overleggen dat het maar een week ofzo uitgesteld word? Krijg je hem nog snel, maar is zijn de risico's wat minder!

ja klopt... Maar het is wel balen.... :)
Ik mag nu bellen en dnan doet ze het desnoods buiten haar uren :+: Het is zo'n schat van een vrouw!

Dafalgan is niet bloedverdunnend trouwens. ;)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 19:40

Emmaa schreef:
Heb je besloten het toch te doen Nasaja? :)

Besloten om te doen??? Tattoo heb ik al tijdje hoor haha.

Moet afrijden morgen :D

Of was dit niet voor mij bedoeld?? O:)

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 08:43

Jamaar huh, je wilde toch Fighter op je pols? Of ben ik scheel? :D

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 11:52

zooo ik meld me ook eens... ik wil dr graag eentje al jaren eigenlijk. ik wou een symbolisch iets maar vond nooit t juiste en vind mezelf te dik voor de plek waar ik er eentje wou...(vind dit alleen bij slanke dames mooi) tot 2 maandjes terug ofzo heb ik opeens een plekje die me wel bevalt. Dit kwam doordat mn moeder nu met dr verjaardag geld gekregen heeft van iedereen voor dr eerste tattoo die ze op dr enkel wou maar dus iets erboven word geplaatst (ivm de ronding die in je enkel zit en dit raar uitziet in de tekening die ze wilt.)

Op de een of andere manier ben ik dus nu over de grootste drempel heen maar ben nog niet erover uit wat ik precies wil hebben. Ik vond iets met vlinders heel mooi, maar wil ik ze realistisch of sierlijk? kleur of zwart/wit. Nu denk ik zelf aan zwart wit met op sommige plekjes wat kleur. Ik wil hem dan op mn voet en klein stukje omhoog tot waar enkelbandjes komen. Kan zelf tekenen maar ben niet zo goed in bepaalde dingen en dus weet niet of ik mn eigen ontwerp getekent krijg... ik heb serieus geen idee wat of hoe ik t precies wil...maar als goed is komt er dus wel eentje :) alleen niet binnen een jaar

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 16:19

Marshaha schreef:
hey dank je namiro, leuk dat ikweer iemand heb ontmoet :D

en thanx bloembloem (oh ikben zo blij als ik je weer zie zaterdag, hoe is het meid??????? ) dat is idd de site van de shop
niet dat daar superveel op staat.. maar toch :D

Ik lees dit nu pas, maar je begrijpt wel waarom :D
Wij vinden het ook heel leuk om je weer te zien!
Gaan er een te gek feest van maken!

Sorry voor het off topic gaan :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 18:30

Was in het vorige topic wel aanwezig, maar door de drukte er nog niet aan toegekomen om álles hier bij te lezen. Maar dat is gelukt, haha! Staan echt weer mooie tattoo's in dit topic, begint steeds meer te kriebelen :+ Maar vriendlief wil eerst die van hem laten aanpassen en groter maken. Hij heeft nu eentje op zijn bovenarm, maar wil hem uitbreiden naar het schouderblad, deels borst, en nog wat verder over de bovenarm. Kan ik eerst mooi bij hem kijken hoe het hele tatoeëren in zijn werk gaat, haha! En ik neem pas eentje als ik uit huis ben, lijkt me wel zo verstandig, aangezien mijn ouders tattoo's echt vre-se-lijk vinden.

Heb van de week nog een leuk tijdschrift over tattoo's gekocht, leuk om inspiratie uit op te doen! Tijdschrift heet 'Tattoo.1Tribal'

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 19:18

YES :D Ik moet even een gat in de lucht springen. Ik heb mijn ouders ook eindelijk zover dat ik een tattoo mag :D
Ik loop er echt al jaren mee en heb ik die jaren al veel verschillende ideeën gehad. Maar heb er uiteindelijk voor gekozen niet 'zomaar' een tattoo te nemen. Ik wil er een die persoonlijk is (al is het maar een naam). En omdat het mijn eerste wordt, heb ik besloten voor een kleintje te gaan.
Ik wil op mijn pols mijn naam laten tattooeren, met een klein vlindertje erbij. Ik wil mijn naam in sierletters. En verder weet ik het nog niet zo goed. Ik ga straks op i-net maar wat ideeën opdoen en dan binnenkort maar eens langs de shop. Was er van de week al, maar hij heeft tot half juli geen tijd.. := Gelukkig zit er nog een shop hier, waar ik ook heen kan gaan! Die doet zijn werk ook netjes.

Mocht iemand nog leuke ideeën hebben voor mijn tattoo, hoor ik het graag.

Voor een volgende tattoo heb ik ook al een idee :D :o :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 19:24

Leuk dat je mag Magnum. Persoonlijk heb ik helenaal niks met vlinder tatoeages....

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 19:35

Ik ook niet, en ook niet met die van je naam. :+

Maar even serieus, kijk eens op google/tumblr/flickr, dan kom je een heel eind. :j

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 19:39

Mag ik vragen waarom je je eigen naam laat zetten?

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 19:40

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar :)

p.s. mlc ik HOUD van dat liedje uit je onderschrift.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 19:43

_karin_ schreef:
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar :)

p.s. mlc ik HOUD van dat liedje uit je onderschrift.

wooow, ken jij Mayday Parade dan? _/-\o_

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 19:57

Uhm, ik had eerst een andere in gedachten. Een diamantje met tekst erbij. Op mijn arm. Maar mijn moeder was het daar niet zo mee eens... :+
Ik wil een diamantje met een klein breukje erin en dan in het Engels een tekst die ONGEVEER op dit neer moet komen (ben er dus niet zeker van, misschien dat ik de woorden nog aanpas/vervang of het helemaal anders maak): ik ben als een diamant; stralend, kostbaar en sterk, maar ook kwetsbaar.
Nogmaals, ik wil het in het Engels. Ik kan geen Engels, dus als iemand er een mooie Engelse zin van kan maken.. :P
Ik moet er sowieso nog even over nadenken hoe en wat. En eerst ook maar eens wat ontwerpen laten maken. En dan zien we het wel. Heeft geen haast! :)
Ik heb er een hele hoop die ik wil. Nog iets met mijn paarden (naam of initialen) en een klavertje vier.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:01

Mijn probleem is gewoon dat nu ik het eindelijk mag, ik ze het liefst allemaal en zo snel mogelijk laat zetten.
Ik moet mezelf een beetje inhouden en oppassen dat ik geen overhaaste beslissingen maak.
Even de rem erop! :D

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:01

Als je klavertje 4 net als die van mij eruit ziet wens ik je succes :')

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:02

LinsxDot schreef:
Als je klavertje 4 net als die van mij eruit ziet wens ik je succes :')

Hoezo? :oo

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:16

Nu snap ik het niet meer. wil je nu wel of niet je eigen naar laten tatoeëren?

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:18

mlc schreef:
Nu snap ik het niet meer. wil je nu wel of niet je eigen naar laten tatoeëren?

Sorry, was beetje onduidelijk.

Ik wilde eerst die met diamantje. Maar dat vond mijn moeder té, voor de eerste keer. Toen stelde ze voor waarom ik niet mijn naam deed. Dat leek me ook wel wat ;) Dus toen heb ik besloten eerst voor mijn naam te gaan.. Zo duidelijk? :P

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:20

Oh okay, nu snap ik 'm :P
Maar mag ik vragen waarom je eigen naam? Ik moet zeggen, ik zou daar na 1,5 dag al gek van worden. (maar natuurlijk is niet iedereen hetzelfde, maar het is meer zo van: denk je niet dat je dat zat word?)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:26

Ik weet niet, ik vind het wel wat hebben!
Heb er niet echt een bijzonder reden voor. Beetje in het achterhoofd van gewoon een eigen identiteit, uniek persoon.

Edit: er zijn trouwens meer teksten die ik mooi vind.
Gewoon simpele dingen als 'carpe diem' en 'veni, vidi, vici' ook mooi. Eventueel met een klein symbooltje erbij.

En aangezien ik zoveel leuk en mooi vindt, moet ik eerst maar eens voor mezelf gaan beslissen wat ik wil :D

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:46

Het klinkt inderdaad alsof je nog wat denkwerk voor de boeg hebt. :D