Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb nu een weekendje Winterberg in het vooruitzicht
Loopbaancoachingstraject vordert ook aardig waar ik mee bezig ben. Ik zie het alleen nog niet helemaal op zijn plaats vallen wat voor werk/ vacatures nu echt geschikt voor mij zijn. Maar ik moet geduld hebben van mijn coach daarin
Sowieso erg veel van én over mezelf geleerd, dat steek ik sowieso al in mijn broekzak

Bienotje schreef:Bobo, ik ben toch wel benieuwd wat die cursus inhoudt (mag beetje algemeen blijven hoor), du als je wilt pb-en graag
Weekendje Winterberg, voelt alweer als zo lang terug ook! Haha. Maar was koud, nu al amper nog voor te stellen dat het -10 graden was
Crazyshar, succes met je cursus.
Joyce, fijn dat het met je werkgever beetje achter de rug is. Nu nog op zoek naar een nieuwe job. Dat is niet altidj zo vanzelfsprekend denk ik. Wat voor werk zoek je?

Je kunt jezelf wel voor de gek blijven houden, maar als iets niet gaat dan gaat het niet. Afvragen waarom iets niet meer gaat en je kop in het zand steken helpt je ook niet verder. Er zijn ontzettend veel mensen die (lees ook hier) op een gegeven moment zich ziek hebben moeten melden op het werk omdat het niet ging. Hebben die allemaal gefaald in jouw ogen dan? Het overkomt ze, die gaan erover nadenken en daarna toch ook weer verder. Het is niet leuk, maar zou jij uiteindelijk ook niet weer verder kunnen? Ben jij anders?