Mam had van die bifi broodjes worstjes gekocht, wilde ze me vandaag meegeven op stage. Heb toch maar vriendelijk bedankt. Ik mag hem van het weekend, heb ik mezelf beloofd. Mn zondig momentje van de week.
Anoniem
Geplaatst: 07-12-11 11:35
Mijn Wii weegt me ook meer dan weegschalen scheelt ongeveer 1,5 kilo meestal.
E_Nalanta
Geplaatst: 07-12-11 11:36
Foto's en filmpjes? Brutaal en ziekelijk zeg!
Vandaag mijn eerste broodloze-graanloze dag! Ga me weer aan m'n dieet houden wat ik voorheen heb gedaan, denk dat mij dat hét perfecte (in mijn ogen dan) lijf oplevert. Nu alleen nog doorzetten...
Ik doe de laatste tijd ook niet zo veel meer. Voordat ik ging studeren reed ik 4 tot 6 paarden op een dag, naast mijn vwo, waar ik 7km heen en 7km terug moest fietsen Toen ging ik studeren aan de andere kant van het land, even geen paarden meer dus.. Ben toen wel met vriendinnen naar de sportschool gegaan, de ene keer zumba, dan weer een keertje pilates of bodypump. Nu ben ik vanwege stage weer een halfjaar thuis (tot februari nog). Ik rijd nu 1 paard intensief (iedere dag, M2/Z1 niveau) en verder hobbel ik af en toe op een van de jonge paarden, net zadelmak zegmaar. En mijn vriend zorgt voor de nodige lichaamsbeweging
Ik kijk nu al uit naar de lunch trouwens, ik ga een omelet maken, met heel veel lekkere groenten enzo