Ik probeer ook mijn lessen regelmatig stukje te filmen, en moet zeggen dat dat ècht interessant is.
En als is het maar 10 minuten van de les van 45 minuten, en maar met de ipad vanaf de kant, het helpt.
Ben ook nog maar net veranderd van lesgeefster, het is een Nederlandse nu en wat ik soms niet meekrijg tijdens de les krijg ik dan achteraf mee.
Wat een misverstanden hebben we al gehad, soms wel grappig

Vind het jammer dat dat zo gelopen is maar misschien is het ook niet slecht.. Deze is wel weer een frisse wind.. 
lekker handig ) een beetje updaten, transportband met zo'n mousse aan de onderkant er in zodat het makkelijker proper te houden is allemaal (en bovendien is een deel van mijn koffer hol met extra opbergruimte maar daardoor nogal gevoelig voor "deukjes" in die plaat die er bovenop ligt natuurlijk en die band vangt dat ook op) en hij heeft ineens even gekeken waarom mijn mistlampen niet gingen. Gezien hij binnen wel aan geeft dat ze gaan vermoedde hij dat de stekkers gewoon vergeten in te steken zijn toen ze mijn bullbar er onder zette. En dat bleek dus ook zo te zijn! Dus toen had ik een gestofzuigde auto, een koffer die makkelijker proper te houden is en beter beschermd is en mistlampen! (geen overbodige luxe in dit dorp in de herfst en winter). De spiegels tsja... dat wist hij niet wat hij daarmee moest, hij had ze er af gehad en bekeken en leek niks mis mee te zijn op het eerste zicht dusja... Dus ik zei "tsja kzal eens kijken of ik het toch niet met de verzekering geregeld krijg" maar met oog op die andere verzekering had ik daar weinig zin in eigenlijk. Heb wel omnium maar heb niet gezien wat er gebeurt is.. Alleen dat ik aan mijn auto kwam, de spiegel beschadigd was (en in geklapt) en het glas er langs stuk lag.. (dus behoorlijke tik gehad)
En dan is Sam mijn favoriete slachtoffer... Hij staat er altijd zo dommig bij.
) waarop Pret ergens van schrikt en een sprintje trekt en Sam denkt "wat zij kan, kan ik ook!" en er ook bokkend vandoor gaat. Maar ik had mijn teugels dus nog niet vast. 
maar binnenknopje did the job again...