Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 10:48

Ik heb er nog geen ervaring mee, maar lees allerlei goede dingen!! (Ook op facebook)

Ga ze zeker in de toekomst bestellen.

Aan de ene kant zou ik graag weer vast willen, want daar was ik echt SUPER blij mee!
Maar aan de andere kant, met mn nieuwe werk doe ik er toch niets meer aan.. En dat vind ik zonde! Dan doe ik het elke dag in een staart/vlecht, en ik weet van mezelf dat er van goed uitborstelen weinig komt :P
Kijk als ik nou werk had waarbij ik elke dag mn haar netjes zou moeten doen, dan zou ik het wel netjes houden. Maar als ik het toch elke dag in een vlecht doe..

Dus dan heb ik zoiets van, dan koop ik liever luxy's, dan hoef ik die alleen maar in te doen wanneer ik het wil (met bijv uit eten, stappen, etc). En scheelt dat heel veel in onderhoud :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 11:56

Ik wil eigenlijk ook luxy's, maar ze hebben vrij weinig blonde kleuren..
Ik ga nog maar een keer via ebay bestellen!

parouscha

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 12:21

Kan je Luxy's via ebay bestellen?

Laatst al eens gezocht, maar kon e niet vinden? Heb je een linkje?

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 12:26

Ik lees net dat extensions van Luxy slechts 4 maanden tot een jaar meegaan. Hoelang gaan vaste extensions mee?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:00

Nee volgens mij kun je luxy's niet via ebay bestellen..

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:05

Vaste gaan gemiddeld 6 maanden mee ,sommige korter en er is zelfs iemand die er langer mee doet.
Maar ligt er aan hoe je het verzorgt, en hoe snel je eigen haar groeitvanwege uitgroei) want het haar kan wel netjes zijn nog maar dan hangt hij bijwijze van 4 cm lager waardoor je het gaat zien.

Weet wel dat je bij wax-extentions weer nieuwe waxjes erop kan zetten en dan weer hergebruiken.
Ik was op zich wel tevrede over wax extentions ;liet ze dan in Zoetermeer zetten(leuke en goeie meid aan huis) en zeker een betaaldbare prijs.

Ik heb hier zelf nog blonde micro rings (10 uitgeprobeerd) voor de rest helemaal nieuw 200 stuks.
Ik denk dat ik ze zelf niet meer ga gebruiken,want me haar groeit aardig hard nu en heb geen blonde kleur meer.(heb er zelf nog geen ervaring mee)

En heb voorheen 2 matten in gehad,dat werd met een siliconenrandje en een touwtje daarin vast genaaid en daarop de mat gezet (niet schadelijk voor je haar) maar vond wel dat je het heel erg zag dat je een mat in had; aan de voorkant had je dan namelijk niks zitten(moest je echt zelf weer naar voren leggen).
En dit was geen humain hair dus werd nooit netjes.

Dat ik begong met extentions had ik ooit eens plukjes gekocht bij de kruidvat (clip ins).
Maar wat een troep haar en vond dat de clipjes niet goed bleven zitten; denk dat ze veel te klein zijn waardoor ze weinig grip hebben.
Hoor dat luxy's wel veel betere clips hebben en hou vast, en dat is humain haar,voordeel ik denk ik ook wel dat je,je ze zelf in kan doen en waneer je ze in doet.
Maar nadeel is denk ik dat je dan weer lang haar heb, en dan weer je eigen lengte,dat mensen dan denken van ''huh hoe kan dat''.

Hoop dat je hier iets aan heb.

En zijn vast nog wel meer met ervaringen die ze willen delen, en anders even op bokt neuzen in de andere topics.

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 15:06

Héééél hard bedankt! :)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 15:24

graag gedaan :D

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 15:34

Wartertje schreef:
Ik lees net dat extensions van Luxy slechts 4 maanden tot een jaar meegaan. Hoelang gaan vaste extensions mee?

Maar 4 maanden? Ik heb ze nu al 6 maanden en ze zien er nog super uit :D En ik draag ze vaak, krul ze altijd (kortom ik mishandel ze wel een beetje := ) . Ze gaan gemiddeld 1 jaar mee, maar als je ze niet te veel mishandelt denk ik nog wel langer :j

Vaste extensions zou ik ook graag willen hebben maar heeft mij gewoon te veel nadelen. Het is duur, en de kosten zijn steeds terugkerend (als je ze iig opnieuw wilt laten zetten) en kost veel onderhoud. Het ziet er wel super mooi uit en fijn dat het altijd in je haar zit.
Clip in is het nadeel dat je het er steeds opnieuw in moet doen, maar dat kost mij minder dan 5 minuten, uitdoen kost minder dan 1 min :D Voordeel is dat je ze gewoon uit kan laten als je er geen zin in hebt, of gaat zwemmen etc. Nadeel is idd dat je de ene keer lang en dan kort haar hebt, maar bij mij valt dat gelukkig niet op. Groot voordeel vind ik dus ook de prijs, want als ik er een jaar me doe, kost het me ca 100 euro voor 1 jaar. Terwijl je (natuurlijk geheel afhankelijk van merk etc. ) toch snel 300,- moet neerleggen voor slechts "een paar maanden" vaste extensions.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 17:12

Wartertje schreef:

Nou volgens mij niet hoor.. Ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat, en hoe vaak je ze gebruikt denk ik ;)

Ik wilde net zeggen, vraag maar even aan focussed maar die heeft al gereageerd :))

Heb zelf dus vaste gehad, en deed daar wel een maand of 5 mee. Maar mn eigen haar groeit redelijk snel. En had elke keer me haar vast dus heb ze er maar uit laten halen toen. Als ik mn haar los had zag je er nog niets van, dus had zeker nog wel een maandje kunnen blijven zitten :j
Was daar érg blij mee hoor! Zeker weten. Maar heb nu even geen zin in al dat onderhoud.. Aangezien ik het overdag dan toch in een vlecht doe. En dan zou ik het alleen maar 'netjes' doen als ik bijv weg ga, uit ga, uit eten ga of wat dan ook. En stijlen kostte me echt honder jaar met die bos :P

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 17:18

Hahaha, ja het voordeel van clip in is dat je die al kunt krullen of stijlen wanneer je wilt :+ Voor de tv of voor de computer de avond voordat je uitgaat en ze in doet :+ Scheelt zeeën van tijd haha.

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 17:29

Ja dankje Focussed en Deadxstar!
Ik las het op de site van luxy, ergens bij FAQ dat ze gemiddeld 4 maanden tot een jaar meegaan. En ik vind 100 euro voor 4 maanden best veel (ja, ik ben gierig :+). Maar als ik er een jaar mee kan doen zou het heerlijk zijn! Ik heb helaas wel vrij kort haar (schouderlengte) dus ik zal eerst nog wat moeten sparen voordat ik de luxy's aanschaf! :)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 17:47

Nou ik zie op facebook regelmatig meisjes met luxy's, die zelf ook maar tot schouderlengte hebben..

Luxy heeft een facebook pagina, met heeeeeeeeel veel foto's haha :j

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 17:51

Maar hoe bestellen jullie die dan? Via paypal? Ik bestel echt nooit wat via internet dus ik vind het allemaal heel erg onwennig! Ben bang dat ze me in het zak zetten :=.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 20:17

Je bestelt ze gewoon via de site, betalen kan met Paypal of met een creditcard. Ik heb het met mn vaders creditcard gedaan, ging super gemakkelijk.

Je betaalt bij hun geen verzendkosten dus dat scheelt heel erg :D Je hebt wel kans dat er nog een naheffing komt van omzetbelasting. Dit doen ze bij de douane steekproefsgewijs. Ik was helaas de klos (moest bij de TNT bezorger 18 euro belasting betalen + inklaringskosten) maar als je geluk hebt hoef je niks extra te betalen).

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 20:45

Bedankt voor alle informatie dames! Ik ga nu eens goed nadenken en als ik ze heb laat ik het jullie uiteraard weten!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:25

Tijd niet geweest zeg :oo !

anniek: Zoals altijd, Geweldig je haar! Super! :))

En iemand met blonde? 100 balmain? Ook erg mooi! onderkant misschien is punterig? maar denk dat als je het enkele dagen hebt gedragen het een stuk beter is! :)) Ook erg mooi dus! :))

Ik heb inmiddels mijn extensions van ong. 50cm geknipt.... naar kort... iets langer dan me eigen haar...

Hoe het was:
Afbeelding

En nu (iets met hoofd naar achter..):
Afbeelding

En dees, omdat hondje lief is :j :+
Afbeelding
& http://94.100.114.138/1318450001-131850 ... _YAiO.jpeg

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 20:15

Ik ben ook best nieuwschierig geworden naar luxy's..
Heb nog zo'n 100 st microrings liggen, maar vind deze toch ook wel intressant.
Hoef je tenminste niet zoveel aan te doen.

@focussed: heb jij de 120 of de 160? Ik twijfel namelijk!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 20:17

Ik heb de 120! Maar als ik ze opnieuw zou bestellen zou ik voor de 160 gaan omdat ik ze toch nooit allemaal draag en het dan net even wat dikker is!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 20:18

Heeeeel mooi bij jou Liins! Super natuurlijk! Lief hondje :+:

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 20:39

En welke draag je niet dan?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 20:40

Ik draag altijd de 4 clips weft, 2x 3 clip en soms nog een 2 clip erbij, maar dan is mn hoofd gewoon vol :+ Klein hoofd denk ik ? :') Maar ik heb dus dan nog vaak 5 of 6 matten over

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 20:47

Hahah oke, naja wel handig dan ben je sneller klaar.
Ik ben alleen bang dat het zo lastig is om in te doen, ik las dat jij het heel snel doet..
Maar ik ben niet zo handig :')

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:05

Ik heb 2 linkerhanden en zelfs mij lukt het! De eerste paar keer mislukte het totaal :') Maar na een paar keer weet je wat je moet doen en kan je het goed op gevoel!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:43

Focussed schreef:
Hahaha, ja het voordeel van clip in is dat je die al kunt krullen of stijlen wanneer je wilt :+ Voor de tv of voor de computer de avond voordat je uitgaat en ze in doet :+ Scheelt zeeën van tijd haha.

Had ik laatst inderdaad even gedaan. Maar ik vond dat ze de volgende dag wel sneller uitzakte(krul)

Had ze ook nog vast gezet met een pinnetje.