Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 13:42

:wave:

Klink wel leuk die cursus WenK en succes vanmiddag!

Ik weet ook niet waar Angela_ is, ze heeft een week geleden nog gepost op Bokt en daarna niet meer.
Ik hoop dat het goed met haar gaat.

Ik ga vanavond maar weer eens een rondje lopen, heb er ook zin in :j

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 13:45

Heel herkenbaar Dieuwke!! :j
Succes WenK, ik duim op een net zo goede afloop als bij mij :D
Succes SAK, hoe is het met je rikketik en het lopen?

Ik mag morgen weer! *\o/*

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 13:52

:D Goed zo Fan!

Ik weet alleen nog niet of ik het nog wel ga redden om te lopen vandaag. Naja, ik zie wel en anders maar niet. Dan kan de blaar onder mijn voet misschien eindelijk eens genezen (veroorzaakt door een klein steentje in mijn hardloopschoen, maar wil niet over gaan).

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 13:58

Zo ben ik even een paar dagen niet hier ...moet ik gelijk heel veel bijlezen pff.
Maar goed ben weer helemaal bij en ik zal mijn best doen om weer bij te blijven. :o

Succes vanmiddag wenk zal duimen voor je.
heb iets gelezen over lammetjes....lief maar wel vroeg ja.
Fan heeft een super tijd gelopen gefeliciteerd .
Bom heeft zieke...hoe is het met het mannetje...helpt de wiskey.. :P
marjolein een nieuwe auto leuk maar idd veel geld maar goed dan heb je wel weer wat.

Verder nog van alles en nog wat gelezen..

Nu even stofzuigen in huis en tot later.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 14:12

De rikketik gaat heel erg goed, sinds zondag is het helemaal weg :j Geeft veel rust :j tijdens het hardlopen heb ik nog nooit last van mijn hart gehad.

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 14:14

@Fan Oh jee, wat balen dat Fanny ook artrose heeft. Staat ze nu niet op aangepast beslag of supplementen???
De combinatie van aangepast beslag en het supplement heeft voor die van mij echt wonderen verricht! (jammer dat ie ook ging uitvinden dat best heeeeeeeel hoog kan bokken....)

Die van mij heeft zijn goede en slechte dagen. Gelukkig hebben de goede dagen nog steeds de overhand. Maar vooral in de winter is het lastig. Stilstaan is slecht, maar kou is ook slecht... Ik merk dat hij beter wordt van bewegen, dus dan toch maar in de kou naar buiten.

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 14:26

SAKKIA schreef:
De rikketik gaat heel erg goed, sinds zondag is het helemaal weg :j Geeft veel rust :j tijdens het hardlopen heb ik nog nooit last van mijn hart gehad.

Dat is fijn....stoppen met roken gaat nog steeds goed.?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 14:29

ja stoppen met roken gaat ook nog steeds goed :j
Heb het soms nog weleens moeilijk, maar dat is ook wel logisch denk ik.

ben druk aan het mailen met mijn oude baas, zo leuk!!! hoewel mijn nieuwe baas heel erg aardig en leuk is, mis ik hem af en toe toch wel en eigenlijk wordt dat met de tijd steeds meer :oo :D
Mij nnieuwe baas is een beetje te popi-jopi soms, kan daar niet zo heel erg goed tegen. Ben meer van het doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 14:30

Leuk joh, dat je leuk contact met je oude baas kunt onderhouden...
Fijn ook dat het goed gaat met de rikketik en het stoppen met roken! Je mag trots zijn op jezelf hoor...

Pfff, ben aan het wachten tot ik weg kan naar solli.

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 14:45

hoi hooi,
zo jullie gaan hard zeg :P wel even wat bijgelezen.
paardrijden is zeker wel bewegen ja, gisteravond groepsles gehad een uur en vanmorgen priveles een half uur, daarna heerlijk buiten in het zonnetje uitgestapt! :) strax naar mensendieck (soort fysio) en daarna boodschappen doen. vanavond visite dus hardlopen zit er echt morgen pas weer in :P fe voor mn werk denk ik, moet toch pas 11 uur beginnen!

heb vrijdag een afspraak in het ziekenhuis bij de cardeoloog, jaarlijkse controle, zal es vragen of t eigelijk wel goed is dat ik hardloop := denk als ik gewoon rustig aan doe dat het wel kan, merkte gister en vandaag tijdens t paardrijden wel dat ik al iets meer conditie had! :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:11

@Ruth, als je nu al merkt dat je er baat bij hebt, dan zal de cardio het alleen maar aanmoedigen, lijkt mij. ;)
@spannend WenK, ben nu driftig aan het duimen! :j
@Juud, heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan om supplementen te gebruiken. Dit ga ik zeker doen, baat het niet schaad het niet.
Fan is een shet en wordt gemiddeld één keer per week gereden. Op zachte ondergrond merk je niets aan haar, ze doet alles. Ik stel ijzers het liefst zo lang mogelijk uit, daarnaast zijn er maar weinig smeden die shetten beslaan of het zijn beunhazen. Mjin VA heeft ook gezegd, dat ik het moet aankijken.
Ze werkt zowiezo niet op de straat. Mocht ze toch weer aangespannen gaan lopen, dan ga ik dit zeker overleggen met de smid.
Welke supplementen gebruik je voor de artrose alleen de glucosamine, chondroitine en msm? Koop je dit bij een ruitersportzaak of bij de VA?

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:17

Kom ook even weer langs...:)

Boodschappen opgeruimd, gegeten, 2 wasjes gedraaid, hondje uitgelaten, stofgezogen, gedweild. Straks nog de laatste boodschapjes ophalen, dan douchen en werken! Ben vanavond vast blij als ik in bed lig. :)

Morgen hoop ik weer een rondje te gaan lopen tussen de visites door.

Ruth, zolang je geen klachten van het lopen krijgt, vindt de cardioloog 't vast ook geen probleem. Ik zou 't wel een klein beetje vergelijken met paardrijden, ook dan ben je erg intensief bezig!

Wen, wat spannend zeg! Ik duim ook voor je!

Sakkia, fijn dat 't zo goed met je gaat. Ik denk zelf als ik 't zo lees..dat 't veelal veroorzaakt werd door oververmoeidheid (had je zelf ook al wel door he?) want als 't echt vanuit 't hart zelf komt zou je er bij inspanning ook klachten van ondervinden. En dat heb je met lopen nog niet gehad he? Gelukkig maar dat 't nu weer zo goed gaat.

Ik drink ff lekker m'n bakkie op en verzameld wat energie...:D

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:50

Klinkt als een Drukke dag marjolein!
Ik denk het ook wel ja, als ik rustig aan doe kan het vast geen kwaad :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 16:26

Nee joh met lopen heb ik helemaal nergens last van, ik loop zelfs beter als voor mijn stop :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 17:42

hetbommeke schreef:
Heb je veel leesstof mee naar huis gekregen Wen?

Even een vraagje, iemand een idee hoe het met Angela is? Ik maak me een beetje zorgen om haar, laatste post van haar hier was dat het niet zo lekker ging, weer een dip. Ik hoop zo dat ze niet een terugval heeft :n Had haar dit weekend een pb-tje gestuurd maar nog geen reactie gehad. Dat hoeft ook niet, maar ik ben er gewoon niet helemaal gerust op.

Angela, laat je wat van je horen als je dit leest? PB mag ook!

Hey meiden, ik ben er nog niet aan toegekomen om te reageren. Ik heb geen terugval, maar een beetje troubles in de familie en dat vreet energie. Vandaar dat ik niet zo vaak aanwezig ben op bokt op het moment. Wel ontzettend lief dat je aan me dacht! Waardeer het echt wel!

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 17:44

He Angela, fijn dat je even een berichtje stuurt. Gelukkig gaat alles wel goed met je, maar problemen in de familie zijn natuurlijk nooit prettig. Hopelijk kan je je er sommige momenten even 'los' van maken door bv. bij de paarden te zijn of te lopen. Veel sterkte in ieder geval de komende tijd!!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 18:55

Fijn dat je even wat van je laat horen Angela! Sterkte meis... :(:)

Thanks voor het duimen allemaal. Gesprek was leuk, leuke vent ook. Morgen hoor ik meer. Ik durf er weinig van te zeggen. Aan de ene kant was het gesprek heel leuk, aan de andere kant dacht ik ook wat negatieve signalen op te vangen. Maar goed, we merken het wel.

Ben net terug van lopen, dat ging boven verwachting lekker. Ben met een bepaald rondje in gedachten begonnen en heb er steeds een stuk aangeplakt. Nu maar eens kijken hoe ver het was. Heb er in ieder geval 64 minuut nogwat over gelopen...

Edit, een dikke 10,5 km was het... Bijna 10 km/uur dus... Netjes... :j

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:17

He Angela fijn dat je er weer even bent sterkte meis doe je rustig aan :(:)

Hmm Wenk spannend dus nog even soms is het moeilijk zeggen he of het wat wordt.
Bellen ze een beetje op tijd denk je?
Nou je hebt in ieder geval even lekker kunnen lopen wat een tempo zeg.

Ik heb vanmiddag de gang afgeschilderd mijn mannen zitten nu de nieuwe kapstok in elkaar te zetten ben heel benieuwd hoe het allemaat staat
straks. :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:19

Soms weet ik het wel hoor, maar nu durf ik het echt niet te zeggen. Sowieso als ze me willen moet er even over de financien gesproken worden, tussen hun indicatie en die van mij ligt zo'n 400 euro. Ik wil en ga niet meer dan 100 zakken, tenzij er een mooie reiskostenvergoeding tegenover staat, dus we moeten maar eens zien.

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:23

Ja idd meer kun je niet doen ,maar spannend is het wel.
Zal vast wel goed komen.....op wat voor soort werk heb je gesolliciteerd?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:28

Angela, gelukkig dat het geen terugval is. Wel vervelend dat er problemen in de familie zijn. Maakte me toch een beetje ongerust :o Sterkte verder!
Wen, ik ga voor je duimen :j Soms weet je het gewoon niet, jij denkt geen kans te maken en dan word je het toch.... spannend allemaal en hele goede tijd +:(+
Fan en Juud, balen van de artrose, hier een hond met HD en artrose. Ik gebruik sinds een tijd Sasha's Blend en dat helpt echt super. Er is ook een paardenvariant.
Scoob, hij mag geen whisky _O- :=
Marjoleintje, lekker druk!
Iemand vergeten? Zal wel ;)

Morgen weer lopen, heb er nu al zin in :):) Morgen ook mama-dag dus denk dat ik 's avonds ga lopen. Eerst Zorro rijden en dan lopen. En dan maar hopen dat het niet gaat vriezen anders wordt het glijden ;)

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:21

ben benieuwd wenk, spannend! en een goeie tijd toch :)

het schijnt wel kouder te worden, hopen dat dat morgen nog meevalt idd!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:46

:wave:

Zo ben nog thuis en ga zo nog wel even wnadelen, richting mijn ouders, met een wasje voor in de droger. Het komt me beter uit om morgen en vrijdag te gaan.Vrijdag ben ik vrij namelijk en vandaag was ik best laat en laat het eten op. Dus beter morgen en vrijdag, kan ik donderdagavond de badkamer alvast even schoonmaken ipv vrijdagmorgen :j

Ik heb net mijn Iphone 4 besteld :j Ik ben zeer benieuwd wanneer ik hem heb.

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:49

handig hea dat plannen, ik ben er zooo niet goed ik wanneer ik wat wil doen en moet haha :P

ooow, ik wil ook de iphone 4!! moet alleen nog een half jaar wachten tot ik kan verlengen.. :(

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:59

Ja en nu heb ik net de salontafel verkocht via Marktplaats en je raadt nooit wanneer ze komen om het oip te halen. Juist ja morgen :D
Nou maar ik ga wel hoor :j Dan maar wat later en op woensdag is er toch nooit wat op tv.

Ga nu even snel naar mijn ouders met een wasje :D