Hoe je ogen mooier laten lijken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Liex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 16:40

Oooh! Iedereen hier heeft van die mooie gekrulde wimpers! Heerlijk! <3
Ik loop altijd te k*tten met wimperkrullers... :')

Carr_friesje

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 16:45

haha ja k heb t geluk dat de mijne mooi lang en vol zijn.
maar k doe er nooit wat mee :P
alleen net naar aanleiding van dit topic even wat geprobeerd :P
(zie foto's vorige pagina)

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 16:47

Bienotje schreef:
Kyliej, echt zonde inderdaad. Liever zonder mascara dan zo vind ik dan ;)

Doe je wel tijdens het aanbrengen van mascara een zigzaggende beweging maken om je wimpers te spreiden bij het aanbrengen? :) Dat scheelt ook vaak al, helemaal als je maar 1 of max. twee laagjes doet ;)

Vond die paarse eyeliner op een foto hiervoor geplaatst ook erg mooi Welk merk/ kleur is die?

Dat is waterproof eyeliner van Gosh (kruidvat) blijft erg goed zitten!

jolijnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:03

heb net topic in grote lijnen :o doorlezen, maar oh wat mooie foto's zitten er tussen :D
Ik doe altijd gewoon simpel oogpotlood en mascara aan, maar zou graag eens iets anders willen proberen (dat bovendien ook snel aan te brengen is).
Alle ideeën zijn welkom! *\o/*
Hier een paar fotootjes
Afbeelding

Afbeelding
laat de adviezen maar toestromen :D

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:21

Iris1702 schreef:
Bienotje schreef:

Doe je wel tijdens het aanbrengen van mascara een zigzaggende beweging maken om je wimpers te spreiden bij het aanbrengen? :) Dat scheelt ook vaak al, helemaal als je maar 1 of max. twee laagjes doet ;)

Vond die paarse eyeliner op een foto hiervoor geplaatst ook erg mooi Welk merk/ kleur is die?

juist als ik zigzag gaan ze aan elkaar zitten

ik gebruik nu van maybeline: the falsies volume, en die andere blak drama

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:29

@Jolijnnn: Jij lijkt op Mascha van Beautygloss!

jolijnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:31

@mirjamsel: nu voel ik me wel heel dom, maar die heb ik nog nooit gezien :o

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:33

__Esther__ schreef:
Ja! Echt zonde. Je hebt mooie wimpers qua lengte maar als je er zoveel mascara op smeert krijg je echt zo'n klap in je gezicht wimper zeg maar. Terwijl het juist zo mooi is om het als een waaier rond je ogen te laten gaan ipv parasolstaanders :)

Haha mooie uitspraak!!! helemaal mee eens

samiratjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:05

hee

wat een geweldig topic, ik ben zelf sinds een maandje of 2 pas wat meer met oogschaduw bezig en probeer verschillende kleuren te matchen, of wanneer ik uit ga smokey eyes te maken (lichte varriant :P).

ik denk ik plaats ook even een fotootje en ben benieuwd naar de tips.
ben wel een verlegen type en durf niet snel heel zwaar make-up op te doen ofzo (alleen met uitgaan dus een beetje)
maar nu ik alles hier zie; vind ik het echt heel mooi.
en ben echt benieuwd naar jullie tips :D :o
2e is iets ouder
dit zijn beetje mijn duidelijkste foto's van me gezicht
Afbeelding
Afbeelding

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:09

@Jolijnn: wat me als eerste opviel is dat je je wenkbrauwen nogal ver epileert? Ze beginnen pas bij je iris, zonde! Ik zou ze aan laten groeien, dat scheelt al heel veel qua uitdrukking in je gezicht :)

verder denk ik dat roze of groene make up je mooi staat, omdat je bruine ogen hebt :)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:45

kYliieJ schreef:
Bienotje schreef:

juist als ik zigzag gaan ze aan elkaar zitten

ik gebruik nu van maybeline: the falsies volume, en die andere blak drama

Je moet ook niet helemaal van links naar rechts, bijna nog minder dan een mm anders doe je in plaats van 2 haartjes scheiden denk ik 3 haartjes aan elkaar plakken. En als je het gewoon bij één laagje houdt?

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:48

Toad schreef:
@Jolijnn: wat me als eerste opviel is dat je je wenkbrauwen nogal ver epileert? Ze beginnen pas bij je iris, zonde! Ik zou ze aan laten groeien, dat scheelt al heel veel qua uitdrukking in je gezicht :)

viel mij ook op... je hebt een prachtig gezicht en mooie ogen, dus je wenkbrauwen zijn wat zonde...
persoonlijk vind ik gouden/bruine tinten mooi bij donkere ogen/haar

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:58

Oke.. ik zeg alvast dat ik niet de beste met make-up ben haha! dit is een van de eerste keren dat ik er meer mee deed..

Bruin oogschaduw boven (klein beetje maar) en een laagje mascara
Afbeelding

van de Bourjois palet.. golden smokey eyes.. maar durf nog niet echt extremer te doen. weet ook niet of dit wel mijn kleurtje is..
Afbeelding

En nog een beetje geëxperimenteerd met grijs en lichter.
Afbeelding

Op foto 1 heb ik een beetje bruin wenkbrauw potloodje gebruikt, bij de rest niet.. jullie zien hoe licht mijn wenkbrauwen zijn.. zou ik er iets aan doen? laten epileren?

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:59

Oke de kwaliteit is ook niet echt super :')

jolijnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:06

@toad: je hebt direct mijn vreemde obsessie gevonden :o Ik weet niet wat ik heb maar ik kan absoluut niet tegen wenkbrauwen :o (hoezo raar? }:0 )
Ik heb er ook al vaak aan gedacht om ze weer wat verder te laten groeien, maar ik vind me er dan zo lelijk uitzien, ik zie dus echt niet graag wenkbrauwen :')
Overigens sta ik dus niet met roze en groene tinten, past totaal niet bij mijn huidskleur spijtig genoeg, bruin is dus daardoor mijn ''vaste'' kleur geworden.
Maar ik zoek dus eigenlijk gewoon ideetjes voor elke dag te gebruiken, als iemand inspiratie heeft hoor ik het graag :D

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:18

Wenkbrauwen laten groeien! Echt doen hoor :o Wenkbrauwen zijn super bepalend. Ik heb altijd geleerd dat je een potloidje langs je neusvleugel moet houden. Alles wat dan aan de kant van je neus zit kun je weg halen. Verder denk ik dat donkergroen met een goud glittertje heel mooi is. Beetje kaki groen met evt. Bruin is ook wel mooi.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:31

Idd die wenkbrauwen zijn echt zonde, zien er een beetje vreemd uit. misschien kan je aan de buitenkant wat donkerder bruin, en naar binnen toe wat lichter proberen. En het oogkasbot ook wat accenturen met wat donkerder bruin. Staat vaak mooi. En bruin met een glittertje is ook net ff wat feestelijker dan gewoon bruin.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:39

Mirjamsel schreef:
@Jolijnnn: Jij lijkt op Mascha van Beautygloss!

ja, vind ik ook! ik dacht eerst dat ze t was joh!

Ik heb grijze ogen. echt een rotkleur. daarbij komt dat ik een enorm grote pupil heb, zodat je weinig van mijn oogkleur ziet. dus voor mij wordt t al lastig om ze eruit te laten knallen zegmaar.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 00:08

Haha, ik had trouwens afgelopen zondag een ooglook gemaakt met rozepaarsig en oranje en een beetje geel. Echt super mooi vond ik het, ik was echt trots erop! Kom ik op het werk, vonden al mijn collega's het super lelijk staan :P

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 00:12

jammer joh ;) het schijnt dat ik bij mijn grijze ogen rozig/paarsig moet gebruiken maar dan krijg ik zo'n flets gezicht. bah

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 12:08

Het gaat in principe echt NIET om je oogkleur, het gaat om je huidskleur, kleding en het 'plaatje'.
Ik zou er echt gaar van worden als ik boven m'n grijze ogen elke dag roze en paars zou gebruiken. Geel, groen, bruin en nog veel meer staat ook erg mooi, afhankelijk van je huidskleur.
Ik heb het geluk dat ik een bleke huid en combinatie van warm/koud in m'n huid heb, want elke kleur staat goed :) Vooral geel en groen. Het enige wat ik echt niet kan dragen is bruin met een rozige ondertoon. Dan is het alsof ik stoned ben :')

Ik wil heel erg graag foto's maken, maar ik ben bang dat onze camera dat niet goed kan vastleggen :') Even sparen dus :Y)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 13:19

Heeft er niemand tips voor mij? :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 13:29

Even het topic doorlezen... staan zoveel tips in al helemaal voor blond haar en blauwe ogen. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 14:04

jolijnnn schreef:
@toad: je hebt direct mijn vreemde obsessie gevonden :o Ik weet niet wat ik heb maar ik kan absoluut niet tegen wenkbrauwen :o (hoezo raar? }:0 )
Ik heb er ook al vaak aan gedacht om ze weer wat verder te laten groeien, maar ik vind me er dan zo lelijk uitzien, ik zie dus echt niet graag wenkbrauwen :')
Overigens sta ik dus niet met roze en groene tinten, past totaal niet bij mijn huidskleur spijtig genoeg, bruin is dus daardoor mijn ''vaste'' kleur geworden.
Maar ik zoek dus eigenlijk gewoon ideetjes voor elke dag te gebruiken, als iemand inspiratie heeft hoor ik het graag :D

wat zonde! Je bent nu al echt knap, maar wat beter gevormde wenkbrauwen zouden echt zoveel doen voor je gezicht :D !

Ik vind het altijd zo jammer als mensen geen aandacht besteden / het in een 'afwijkende' vorm epileren .... :D Dan heb ik altijd het gevoel dat mensen echt niet beseffen dat het 1 van de meest bepalende dingen in je gezicht is :D Niet dat je je iets van mij moet aantrekken als je het zelf mooi vindt hoor :D

Maar als je twijfelt om het weer aan te laten groeien; doen :D !
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-01-11 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 14:09

ik heb dat roze palletje gekocht van bourjouis :D Viel idd wel tegen, net alsof ik een blauw oog had idd :') ... of alsof ik gewoon maar een willekeurig kleurtje op mijn ogen had geplempt... (net als mensen die iedere dag knalblauw met groen dragen ofzo :D Not my cup of tea .... :D )
Maar met een warme donkere kleur bruin erbij vond ik het persoonlijk wel weer heel mooi staan moet ik zeggeb :Y) En ik kreeg er complimentjes over :Y) Dus uiteindelijk ben ik er toch wel blij mee... Maar roze is idd wel tricky dus :P