Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 00:06

Wat leuk dat je je man ook aan het lopen hebt gekregen Fanneke! :D
Geeft iig het idee dat'ie helemaal achter je staat, het aanmoedigt en hij zal in ieder geval waardering hebben nu hij merkt dat het zo simpel nog niet is, haha! Geeft misschien wel een extra steuntje in de rug om door te blijven zetten.
Hij was vast trots ook dat het zondag zo goed ging?

Ik heb Asics gekocht, niet de mooiste (maar zoals die man zei in de winkel: 'meid, ze zijn toch allemaal lelijk' _O- ) .. (en ik ga natuurlijk zoooo hard dat niemand ze ziet .. :') ) maar wel de fijnste voor mij (mag ik hopen). Heb ze nu lekker aan, even wennen. Hoop vooral op een goede demping. Ik heb veel gepast, waarvan één schoen (die ook meteen véél duurder was) die énorm veerde, ik leek wel te zweven .. maar die was bijvoorbeeld véél te breed.

Nouja, de praktijk moet het uitwijzen ;) Gewapend met de banden en de nieuwe schoenen ga ik donderdagavond na m'n college maar weer eens een poging wagen (morgen waarschijnlijk paarden-avond).

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:19

:wave: Goodmorning

Ben benieuwd hoe je je nieuwe schoenen vindt. Ik ga vanavond weer, even uitzoeken welke les ik nou moest lopen.

Hij was zeker trots op me Elise, ook omdat hij weet hoe graag ik wil afvallen. Hij kan een botte boer zijn, maar hij heeft een groot warm hart <3
De auto van mijn vriend is kapot, is laksheid van hem zelf. Zijn auto staat nu bij de garage. Hij moet vandaag naar Amsterdam, ik kan vlakbij huis werken. Ik heb aangeboden om op de fiets te gaan. dan kan hij mijn auto mee nemen. Kijk ik net naar buiten! Stormt het gewoon! Waar ben ik aan begonnen!?!?

Vanmorgen op de weegschaal gaan staan, precies 2 weken bezig, 3.2 kilo! *\o/* Vanavond heeft Evy weer tijd voor mij en we gaan een fier rondje lopen! _O-

hetbommeke

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:35

Oe Fan dan mag hij wel met een heule grote bos bloemen thuis komen vanavond :j

Ik ben wel wat stijfjes maar verder voel ik me toppie. Vrijdag weer lopen, beginnen met het 15 km schema.

Sjuutje klopt idd dat je bij week 8 pas op de 10 km zit. Voor mij wel goed want ik loop nog niet snel genoeg, ik ga nu eerst op snelheid trainen.

Elise ben benieuwd hoe je schoenen bevallen. Zal zeker verschil uitmaken :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:36

Haha arme Fanneke... Echt lekker weer is het niet vandaag...

Spannend Elise, met je nieuwe schoenen!

Voel me kiplekker vandaag! Vanmiddag (tussen de middag) ff het dorp in lopen om broodjes te halen en vanavond weer lekekr 2 paardjes rijden. En dan wederom op tijd naar bed. Dat doet ook wel heel veel goed hoor!

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:41

hetbommeke schreef:
Oe Fan dan mag hij wel met een heule grote bos bloemen thuis komen vanavond :j

Ik ben wel wat stijfjes maar verder voel ik me toppie. Vrijdag weer lopen, beginnen met het 15 km schema.

Sjuutje klopt idd dat je bij week 8 pas op de 10 km zit. Voor mij wel goed want ik loop nog niet snel genoeg, ik ga nu eerst op snelheid trainen.

Elise ben benieuwd hoe je schoenen bevallen. Zal zeker verschil uitmaken :j

Maar wat is "snel genoeg" bom? Het lijkt me zo lastig om na 8 min. weer ineens 2 min. te moeten wandelen... dan raak ik echt vreselijk uit mijn ritme. In het begin was ik daar heel blij mee maar nu loop ik het liefst achter elkaar door zonder wandelpauzes. Ik loop ook maar tussen de 8,5 en 9,5 km/h en dus ook niet zo heel snel.

Wat denk jij, zou ik sneller opbouwen als ik eerder insteek in dat schema? Dan duurt het nog zo lang voor ik 15 kan lopen terwijl ik nu soms al 12 kan :o

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:42

WenK schreef:
Haha arme Fanneke... Echt lekker weer is het niet vandaag...

Spannend Elise, met je nieuwe schoenen!

Voel me kiplekker vandaag! Vanmiddag (tussen de middag) ff het dorp in lopen om broodjes te halen en vanavond weer lekekr 2 paardjes rijden. En dan wederom op tijd naar bed. Dat doet ook wel heel veel goed hoor!

Een goede nachtrust is echt heel fijn! Alleen moet ik elke avond mezelf weer naar bed jagen... ben zo laat altijd :o

Mooi dat het jou gelukt is, nu volhouden!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:46

Ja, moet echt streng blijven voor mezelf. Deze week ook verder geen afspraken maken. Morgen ook niets rijden, wel hardlopen en daarna een avondje bankhangen. Als het goed is moet ik er zo dan wel weer bovenop komen...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:00

Sjuutje ik wil 10 km per uur kunnen lopen, zit nu op 9 :o En ik denk dat het heel persoonlijk is wat je wilt. Ik vind intervals aardig pittig maar daardoor wel heel goed voor mijn conditie :j merk dat ik sterker word daardoor en dus ook weer kan versnellen. En ik wil graag met een muziekschema lopen, t/m de 10 heb ik nu gehad dus dan blijft de 15 nog over :D

En ik dub nog of ik bij week 1 ga beginnen of week 4 iod. Heb nog tot vrijdag de tijd om daarover na te denken ;)

Hier ook een avondmens maar ik schop mezelf altijd rond 10 uur naar bed dan nog even lezen en dan lekker slapen :z

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:03

Goedemorgen dames!

@Bom Toppie hoor! Ruim 9 km in een uurtje is toch een prima tempo!
@Fanneke Jij bent wel erg lief voor vriendje! Ik had hem op de fiets geschopt...
@Elise88 Goed aangemeten schoenen maken echt een wereld van verschil!! Niet alleen in het lopen, maar ook in het voorkomen van vervelende blessures!
@Wenk Heerlijk dagje gehad dus! Konden alle dagen maar zo zijn...

Ik heb gister weer een heel fijn lesje gereden op mijn spekkie!
Hij was vorige week goed min van de jaarlijkse enting, maar daar was gister gelukkig niet veel meer van te merken!

Vandaag staat hardlopen weer op het programma, maar ben bang dat ik ontzettend in tijdsnood ga komen... Anders maar even een dagje spijbelen en dan morgen maar weer extra fanatiek!

Fijne dag allemaal!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:07

Goedemorgen :wave:

Zo hard (of langzaam eigenlijk) ga ik ook Bom :+

Ik wilde gisteravond gaan, maar die mensen kwamen gisteren de kitten ophalen dus het is er niet van gekomen :n Baalde er wel van, maar goed.
Mijn eigen poezebeest heeft nog net geen slingers opgehangen om te vieren dat het mormel weer weg is, maar ze is heeeeeeeel erg blij :+
Wel heel leuk om te zien, ze heeft zelfs gisteren voor het eerst op schoot gelegen, normaal wilde ze dat nooit, veel te beweeglijk :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:14

Sak die was gewoon moe van het kleine monster :D eindelijk weer rust ;)

Ja 9 km per uur is op zich niet slecht maar t kan sneller := En ik kan ook sneller dat weet ik zeker :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:21

Als je maar lekker loopt maakt de snelheid toch niet uit vind ik...

Nou Judith, daar zeg je wat ik voel, konden alle dagen maar zo zijn... :o Maar helaas, er moet brood op de plank, dus moet werken...

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:22

hetbommeke schreef:
Ja 9 km per uur is op zich niet slecht maar t kan sneller := En ik kan ook sneller dat weet ik zeker :j

Bouw het wel rustig op, anders heb je veel meer kans op blessures en dat zou natuurlijk enorm zonde zijn!

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:24

WenK schreef:
Als je maar lekker loopt maakt de snelheid toch niet uit vind ik...

Nou Judith, daar zeg je wat ik voel, konden alle dagen maar zo zijn... :o Maar helaas, er moet brood op de plank, dus moet werken...

Dat vind ik ook! Snelheid is leuk, maar niet leidend!

Ik ken dat van brood op de plank enzo... (al bokkend op haar werk...)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:28

Voor mij ook niet hoor, als ik daar te veel aan 'ophang' wordt ik gefrustreerd en loop ik niet lekker meer. Moet gewoon goed voelen, dan is het goed... ;) Ik loop niet voor wedstrijden, ik loop niet voor een ander, ik loop voor mezelf en voor míjn lijf en fitheid, zowel mentaal als fysiek.

Ja, jammer is dat he. Zit ook op werk te bokken, vandaag weer alleen op kantoor en 80% van het werk voor vandaag is al gedaan. Moet zo nog wat facturen in het systeem verwerken en even langs de post. Ik denk dat er daarna nog wel een klusje binnenkomt, maar vast niet genoeg om nog 7,5 uur aan de slag te zijn... :o

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:02

Goeiemorgen :-) Ik heb me toch behoorlijke spierpijn in mn lies...nog van de training zondag, en gisteren ook weer hardgelopen. Nu neem ik mooi ff twee daagjes rust, vrijdag weer lopen. Een liesblessure komt niet zo goed uit :P

Wat een leuke verhalen hoor ik hier weer. Petje af allemaal!

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:04

gaat iemand zaterdag ook de plantsoenloop in Groningen doen?? :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:05

Ikke niet!!
Mirkim misschien? volgens mij vroeg zij er laatst naar hier?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:13

Goedemorgen!

Ik kom ook weer even langszwaaien, moet zeggen dat ik helemaal uit het hardlopen ben. Vroeg donker, weinig vrije tijd, rotweer.... -O- Help!!

Blij dat jullie wel allemaal zo goed bezig zijn. Hoe is het verder?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:20

Ik ben ook niet zo goed bezig hoor, mijn laatste keer wa sook de 4mijl :+ Kan me er even moeilijk toe zetten eigenlijk :o

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:22

Oowhhhhh :)) Dan zijn we samen minder goed bezig :))

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:29

Ik ga jouw volgen op twitter :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:15

Jeej! (heb gelijk ook even op jouw volgknop geklikt :) )

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:17

*\o/*

Hoe moet ik een niet zo leuke mededeling doen aan mijn chago collega? Vraag het me de hele morgen al af, het gaat echt om niks, maar zij is het er vast helemaal niet mee eens en is nogal licht ontvlambaar :=

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:52

SAKKIA schreef:
*\o/*

Hoe moet ik een niet zo leuke mededeling doen aan mijn chago collega? Vraag het me de hele morgen al af, het gaat echt om niks, maar zij is het er vast helemaal niet mee eens en is nogal licht ontvlambaar :=

Emmertje water erbij klaar zetten... :o :D