Geeft iig het idee dat'ie helemaal achter je staat, het aanmoedigt en hij zal in ieder geval waardering hebben nu hij merkt dat het zo simpel nog niet is, haha! Geeft misschien wel een extra steuntje in de rug om door te blijven zetten.
Hij was vast trots ook dat het zondag zo goed ging?
Ik heb Asics gekocht, niet de mooiste (maar zoals die man zei in de winkel: 'meid, ze zijn toch allemaal lelijk'
) .. (en ik ga natuurlijk zoooo hard dat niemand ze ziet ..
) maar wel de fijnste voor mij (mag ik hopen). Heb ze nu lekker aan, even wennen. Hoop vooral op een goede demping. Ik heb veel gepast, waarvan één schoen (die ook meteen véél duurder was) die énorm veerde, ik leek wel te zweven .. maar die was bijvoorbeeld véél te breed. Nouja, de praktijk moet het uitwijzen
Gewapend met de banden en de nieuwe schoenen ga ik donderdagavond na m'n college maar weer eens een poging wagen (morgen waarschijnlijk paarden-avond).
Goodmorning
Vanavond heeft Evy weer tijd voor mij en we gaan een fier rondje lopen! 
Baalde er wel van, maar goed.
En ik kan ook sneller dat weet ik zeker
Ik heb me toch behoorlijke spierpijn in mn lies...nog van de training zondag, en gisteren ook weer hardgelopen. Nu neem ik mooi ff twee daagjes rust, vrijdag weer lopen. Een liesblessure komt niet zo goed uit 
Help!!
Dan zijn we samen minder goed bezig