Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Smart schreef:Jammer dat ze niet zo zijn... Ik woon zelf ook niet in Rotterdam maar in Barendrecht.. De meeste mensen zegt dat niet zo veel, zie nu je onderschrift pas dus jou misschien wel...
Smart schreef:Ik val helaas niet echt af van hardlopen maar misschien loop ik daar ook nog niet lang genoeg voor, merk wel dat er meer spieren op de benen komen...!!!
Mambo, dat is ook best een geld maar je doet er echt lang mee...Het is de Barend Beer
![]()
Hoeveel wil je afvallen dan?
Sakkia, bij jou werkt het lopen dus wel goed...![]()
Yonker, ik ga ook pas laat lopen hoor als ik in de avond loop.
SAKKIA schreef:Nou in gewicht val ik ook niet zo veel af hoor4 kilo nu in totaal in maaaaannden
Maar mijn benen waren eerste 66 cm, gemeten om het dikke van het been, nu 59.
Mijn buik was bijna 90, gemeten om de navel, nu 83
Mijn heupen 110nu 99
Dus ja je ziet het wel.
Ik heb nu een spijkerbroek aan en die heb ik nu een dikke twee maanden en die is eigenlijk een beetje te groot eigenlijk![]()
Ik kan hem zo uittrekken een riem is noodzakelijk
SAKKIA schreef:Zelfs mijn vriend zei dat ik nu best mooie bovenbenen heb en dat zegt al heel wat
Van mijn buik mag nog steeds heel wat af hoor, doe elke avond en tegenwoordig ook 's morgens braaf mijn buikspieroefeningetjes
SAKKIA schreef:Nou in gewicht val ik ook niet zo veel af hoor4 kilo nu in totaal in maaaaannden
Maar mijn benen waren eerste 66 cm, gemeten om het dikke van het been, nu 59.
Mijn buik was bijna 90, gemeten om de navel, nu 83
Mijn heupen 110nu 99
Dus ja je ziet het wel.
Ik heb nu een spijkerbroek aan en die heb ik nu een dikke twee maanden en die is eigenlijk een beetje te groot eigenlijk![]()
Ik kan hem zo uittrekken een riem is noodzakelijk