[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winxz_Bas

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 20:20

_emma_ nu wil ik wel een foto zien van je andere bolletje :j

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 20:26

Ander keertje! Ik ga zo weg en slaap 2 nachten niet thuis, dus als ik het niet vergeten ben plaats ik over 2 dagen wel een foto :j ik vind 'm zelf veel mooier zo.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 22:29

_Emma_ schreef:
Nog gevoeliger? Hoezo? :oo

Ja ik heb ook maar een klein buikje/naveltje dus misschien dat het bij mij inderdaad een klein velletje is :)

Aaaahh dat schoonmaken is echt niet leuk...

Bij mij werd ie ook gevoeliger na een week ofzo, toen begon ie ook wat te rommelen en rood te worden maar dat schijnt normaal te zijn. Gewoon goed schoonhouden dus en verder niet aanzitten. Heb er nu geen last meer van :)
En nouja t kan ook zijn dat ze bij mij gewoon een groot stukje vel hebben gepakt hoor.. een vriendin van me begon er ook zelf over dat ze t zo'n groot stuk vond.. := plaats morgen wel een foto.

Denk dat ik donderdag een nieuwe piercing ga halen :Y) heb deze nu al 5 maanden in en raak er nu een beetje op uitgekeken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 22:58

Ik ging inderdaad voor de 2e keer. :D Ik vond het reuze meevallen, ze heeft hem veel mooier gezet dan mijn eerste moet ik eerlijk zeggen. Ik zal morgen even een foto maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 13:04

Afbeelding

<3

(alleen jammer dat je het littekentje ziet van de vorige piercing)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 13:49

om eerlijk te zijn vind ik de onderkant niet diep genoeg liggen, die had nog wel een tik naar achteren gekunt :j

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 14:28

Ja vind ik ook :j

Dit is de mijne http://i39.tinypic.com/33eo9ya.jpg (beetje zonlicht zou geen kwaad kunnen, ik weet het :'))
Vinden jullie het staafje te lang? Ga morgen sowieso een nieuwe halen hoor, maar weet niet hoeveel mm ik nu heb want dit is nog steeds mn 'zweerpiercing' :+ en ze had er niet bij gezegd hoeveel mm hij is. Wel vreemd want toen ie net gezet was was hij nog niet te lang. :?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 14:30

12 mm is ie mendy, een 10mm zou je goed doen, wel opletten dat die niet te strak zit :)
t is logisch dat je altijd een langere krijgt, voor de zwelling, zo raar is t dus niet dat ie nu te groot is :)
Laatst bijgewerkt door xDramaQueen op 05-05-10 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 14:31

xDramaQueen schreef:
om eerlijk te zijn vind ik de onderkant niet diep genoeg liggen, die had nog wel een tik naar achteren gekunt :j

Dan kwam hij heel diep te liggen en schuin. Maar goed, ik ben er blij mee! :D

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 14:34

xDramaQueen schreef:
12 mm is ie mendy, een 10mm zou je goed doen, wel opletten dat die niet te strak zit :)
t is logisch dat je altijd een langere krijgt, voor de zwelling, zo raar is t dus niet dat ie nu te groot is :)

Oke dankje :D dan haal ik morgen een van 10mm. En daar heb je gelijk in ja, zo ver had ik nog niet nagedacht :o
Zie nu dat jij ook DTPer bent, grappig :Y)

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 16:42

@ Angela: Oef... Zoals hij nu gezet is hoop ik voor je dat hij niet weer uitgroeid...

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 18:01

Zijn er hier verder nog mensen die ervaring hebben met een bioplast piercing? Ik wil er nml 1 voor mijn labretpiercing kopen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 19:05

Marloes__ schreef:
@ Angela: Oef... Zoals hij nu gezet is hoop ik voor je dat hij niet weer uitgroeid...

Hoezo? :)

Ik heb net andere navelpiercings bekeken hier in het topic, en de mijne ziet er toch niet gek uit ofzo, of ver naar voren gezet.
Er zit toch behoorlijk wat vel (vet, haha) tussen.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 19:11

Ik vind hem wel vrij ver naar voren gezet hoor. Zeker aangezien een navelpiercing altijd nog een stukje uitgroeid.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 19:25

Mijn mdtje is nu weer lief, hij is nog wel een beetje rood, maar er komt geen pus meer uit. Wel raar, het kwam zo in een keer en het was ook zo in een keer weer weg.
Leuke navelpiercings gezien hier :)
Las ook nog wat over een bioplast staafje, enige ervaring wat ik er mee heb, is dat toen ik hem had en de achterkant eraf had gesloopt, omdat ik aan het spelen was met mijn piercing :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 19:28

We zullen zien wat hij doet. De vorige keer zat hij nog verder naar voren, aan een nog kleiner velletje.

Ik ben er in ieder geval erg blij mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 23:39

Gewoon afwachten, miss valt het wel mee! Die van mij zijn nu ook weer rustig, weekje Tunesie had het geen goed gedaan. Of keizout water van de zee of chloorwater van de douche haha.

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 15:26

Het staafje is toch ook 12 mm zodat je 'm heen en weer kan bewegen?
Mijn piercer zei trouwens dat hij een ringetje aanraadde, hoe zit dat bij jullie? Maar ik mocht ook een staafje, maar ik moest er wel meer voor betalen en hij raadde het erg af. Heb wel een staafje genomen, ringetje lijkt me echt niet prettig.

Mendy ik vind 'm niet te lang, zoals al gezegd is is het logisch dat hij wat langer is :) maar een 10 mm zou er wel goed in kunnen denk ik.

Bij Angela vind ik 'm ook wat oppervlakkig aan de onderkant, naar mijn idee zou ie ook wat dieper kunnen, maar ach ik heb er geen verstand van ;)

Mijne gaat heel goed nu :j het schoonmaken doet al minder pijn en het verloopt eigenlijk heel soepel allemaal. Het bewegen gaat ook steeds beter. Gisteren draaide ie zelfs per ongeluk een rondje toen ik 'm heen en weer bewoog na het schoonmaken :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 16:47

Ik wist niet eens dat ze nog ringetjes gebruiken :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:06

Lijkt me dat een ringetje net meer beweegt dan een staafje dus dat het staafjevoor een rustigere genezing zorgt.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 09:57

Na jaren zeuren bedacht ik mij gister ineens dat ik al 16 was. Gelijk naar de piercingshop gegaan en een tongpiercing laten zetten!
Ik ben er zo blij mee! Gister avond had ik dat grote staafje echt wel nodig maar merk nu langzamerhand dat ik wat ruimte vrij krijg.
Eten en praten gaat wat moeilijk vanwege de spierpijn in mijn tong.

Het zetten er van deed geen pijn. Vond het alleen een eng idee.
Bij twijfel gewoon doen zou ik zeggen, voor de pijn hoef je het zeker niet te laten.

Moet het alleen nog aan m'n vader vertellen :o ! Dat is het engste!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 10:14

Of gewoon niks zeggen, die van mij kwam er pas na 2 weken achter. :Y) Nu had ik ook geen zwelling, at ik normaal en kon ik ook gewoon praten. Ik mocht het niet van m'n moeder zeggen omdat ze wilde weten hoe lang hij erover zou doen, dan kon ze hem uitlachen als 'ie er pas na een halfjaar achter zou komen. _O- Helaas was het al na twee weken, maar ze heeft toch gelachen. :P

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 10:32

Haha Moirsa ik weet hoe je je voelt, heb mijn vader ook nog niet over mijn navelpiercing verteld!
Ik durf echt niet :o hij is echt heel erg tegen piercings.

Fiffill was ie niet boos dat je niks gezegd had? :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 10:35

Haha nee, m'n ma had later wel gezegd dat ik niks mocht zeggen van haar. :') Het was wel grappig want hij zei "Wat heb jij nu in je mond?" "Een piercing, zie je dat nu pas. :') " "Dat zie ik toch meteen!" "Eh.... hij zit er al 2 weken." :Y)
Hij houdt ook niet van piercings, maar 't is mijn lijf dus ik moet het zelf weten.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 10:41

haha fiffill :P

ik ga dadelijk een nieuwe navelpiercing kopen, hoeveel mm zal ik nemen? ik heb nu nog standaard staafje erin zitten, weet niet hoeveel die is.