Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Emma_ schreef:Nog gevoeliger? Hoezo?![]()
Ja ik heb ook maar een klein buikje/naveltje dus misschien dat het bij mij inderdaad een klein velletje is![]()
Aaaahh dat schoonmaken is echt niet leuk...

plaats morgen wel een foto.
heb deze nu al 5 maanden in en raak er nu een beetje op uitgekeken
Ik vond het reuze meevallen, ze heeft hem veel mooier gezet dan mijn eerste moet ik eerlijk zeggen. Ik zal morgen even een foto maken.

)
en ze had er niet bij gezegd hoeveel mm hij is. Wel vreemd want toen ie net gezet was was hij nog niet te lang.
xDramaQueen schreef:12 mm is ie mendy, een 10mm zou je goed doen, wel opletten dat die niet te strak zit
t is logisch dat je altijd een langere krijgt, voor de zwelling, zo raar is t dus niet dat ie nu te groot is
dan haal ik morgen een van 10mm. En daar heb je gelijk in ja, zo ver had ik nog niet nagedacht

maar een 10 mm zou er wel goed in kunnen denk ik.
het schoonmaken doet al minder pijn en het verloopt eigenlijk heel soepel allemaal. Het bewegen gaat ook steeds beter. Gisteren draaide ie zelfs per ongeluk een rondje toen ik 'm heen en weer bewoog na het schoonmaken

! Dat is het engste!
Nu had ik ook geen zwelling, at ik normaal en kon ik ook gewoon praten. Ik mocht het niet van m'n moeder zeggen omdat ze wilde weten hoe lang hij erover zou doen, dan kon ze hem uitlachen als 'ie er pas na een halfjaar achter zou komen.
Helaas was het al na twee weken, maar ze heeft toch gelachen.
Het was wel grappig want hij zei "Wat heb jij nu in je mond?" "Een piercing, zie je dat nu pas.
" "Dat zie ik toch meteen!" "Eh.... hij zit er al 2 weken."