Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Verwarmd water is er normaal wel maar Alphen moet het momenteel doen met 1 zwembad doen (de andere is afgebrand en wordt herbouwd, volgend jaar moet het af zijn) en helaas is het banentrekken in het overdekte verwarmde "buitenbad". Normaal is de watertemperatuur 28 graden (= normaal) maar nu ze de temperatuur 4 graden hebben laten zakken vind ik het wat minder. Een echt verwarmd zwembad voor reuma ed vind ik niet lekker zwemmen, omdat ik meestal vrij pittig zwem word het me dan al snel te warm.
. Vanmiddag is er weer een stuk kramp ingeschoten tijdens de fysiosport. Dit keer voor het eerst tijdens inspanning, normaal gebeurt het altijd tijdens ontspanning. Ik weet het nu even echt niet meer.

Zadel is er een van. Ding zit heerlijk, paardje lief reageert er ook goed op, maar mijn enkel denkt er anders over
die doet AAAUUUWWW Pokke ding.
De fenders zijn nog erg stug waardoor mijn enkel in een houding word gedwongen die niet prettig is. Uitglijden is ook niet z'n goed idee trouwens
Dus enkeltje is dik en grauw van kleur. Heerlijk, ik zou nog wel op mijn jongste pony klimmen. Gaat nog maar ff niet door. 
DDDMakkink schreef:aikon: daarom ga ik maandag langs de huisarts
als ik suiker zou hebben dan zou ik toch ook hele erge dorst moeten hebben?
dat heb ik dan weer niet
ben alleen heel erg moe en futloos
maar als ik eenmaal gesport heb dan krijg ik wel een opleving voor een uurtje
de broers en zusjes!