Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mooi dat je nu kunt inzien dat het gesprek goed is geweest. Hoe gaat het nu met slapen? Doe lekker rustig aan en probeer je nog geen zorgen te maken om morgen, misschien valt het achteraf wel mee. Moet je nu ook zelf met een onderwerp komen?
Ik wil uiteraard antwoorden. Ik ben nu ongeveer anderhalf jaar bezig met beter worden en werk hierbij niet meer. Ik werd vorig jaar juni in een klap overspannen zonder dat ik daarvoor ooit daar aan gedacht had. dat was nogal schrikken. Daarnaast kreeg ik vette angst aanvallen. Inmiddels heb ik mega veel therapie gehad en een aantal medicijnen (lees AD) uitgeprobeerd. Op de medicijnen reageerde ik A-typisch zoals mijn psych zei, dus die zijn afgeschreven. Nu ben ik redelijk stabiel en heb ik enorme lessen geleerd, al moet ik nog een slag slaan hoor. We zijn er nog niet
Met de angst heb ik in zekere zin leren leven. Door er niet tegen te vechten en uit te pluizen laat ik me niet meer zo snel vangen. Al blijft het dagelijks die wiskundige formule opnieuw uitrekenen. Onlangs ben ik bij een mesologie therapeut geweest en daardoor gaat alles nu enorm veel beter. Ik heb een hele lading voedingsuplementen en daardoor krijg ik steeds meer energie en blijft de chaos in mijn hoofd iets minder chaos en iets meer logisch.
Die momenten blijven bagger. Het blijft klimmen, zoeken en vinden. 

Het probleem ligt gewoon echt bij mij en mijn vriend heeft ontzettend veel geduld en begrip, maar de vraag is hoe lang hij dat trekt.
Heb jij ook last van een angststoornis? Zelf had ik last van paniekaanvallen en heb er een angststoornis aan overgehouden. Een mesologie therapeut ken ik ook niet, hoe gaat die te werk? Dat huilen herken ik ook, dat lucht meestal wel op. Vind je omschrijving mooi; klimmen, zoeken en vinden. Het zijn harde maar wijze lessen.