MamboBeach schreef:Sorry, ik denk dat jij dan toch eerst eens een cursus begrijpend leren lezen moet gaan volgen en dit bedoel ik niet rot maar ik meen het echt.
En dit geldt niet alleen voor Chiqa.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:MamboBeach schreef:En ik heb ook al 10 keer aangehaald dat ik mensen niets opdring,
Alleen zo komt het wel over...... Dat moge inmiddels toch wel duidelijk zijn en dat lijkt me niet bepaald de bedoeling van dit onderwerp![]()
BloemBloem schreef:Blue_Eyes schreef:Ik vind het jammer, omdat de discussie an sich wel interessant was, maar gezien de hoeveelheid persoonlijke aanvallen over en weer heb ik nu toch maar even getemd...
Dit snap ik dan weer niet, maar goed
wie ben ik....
Blue_Eyes schreef:Dat wil ik wel uitleggen hoor - het onderwerp is te delicaat om op een moddergevecht-achtige wijze als deze te worden uitgeknokt. Want laten we eerlijk wezen, een respectvolle discussie is het echt al pagina's lang niet meer
pharagirlke schreef:Lees je eigen berichten terug, net heb je chiqa voor de verandering nog eens persoonlijk aangevallen en je doet de gehele discussie niets anders, ook wesseltje ging je heel de tijd op een manier aan die de gemiddelde hongerige leeuw niet zou misstaan.
MamboBeach schreef:Chiqa schreef:MB je komt erg opdringerig over door zulke opmerkingen te uitten naar mensen, die toch erg duidelijk zijn in wat ze wel en niet willen, en dat zijn namelijk geen koters.
Zo is mijn interpretatie, en zo te lezen van meer bokkers je irriteerd, heeft vrijwel niets met begrijpend lezen te maken.
Dus vind je het heel vreemd dat ik dan die opmerking plaats?
Eh ja, er zijn juist ook mensen die vinden dat ik helemaal niet zo overkom, maar Chiqa, dat staat op deze en de vorige bladzijde. En ik heb ook al 10 keer aangehaald dat ik mensen niets opdring, dus ik ben echt serieus bang dat er iets is met jouw ogen...
Ik lees wel vaak dat bokkers zich aan jou irriteren maar daar gaat het hier toch niet om.
Ik behoef geen medestanders op deze manier te behalen zoals jij nu bezig bent.
pharagirlke schreef:Lees je eigen berichten terug, net heb je chiqa voor de verandering nog eens persoonlijk aangevallen en je doet de gehele discussie niets anders, ook wesseltje ging je heel de tijd op een manier aan die de gemiddelde hongerige leeuw niet zou misstaan.
En niet piepen dat iedereen zo persoonlijk tegen jou wordt *zet pruillipje op* pharagirlke schreef:Tallie_Ho schreef:Zeg dames, kan dit niet via PB?
Tja als de mods ondanks de vele tems niet reageren moet je het zelf doen heEr valt toch niet te discussiëren op deze manier dus dan moeten maar even alle misverstanden en miscommunicaties er uit.
Daar is PB voor uitgevonden hoor!
Quellian schreef:pharagirlke schreef:Lees je eigen berichten terug, net heb je chiqa voor de verandering nog eens persoonlijk aangevallen en je doet de gehele discussie niets anders, ook wesseltje ging je heel de tijd op een manier aan die de gemiddelde hongerige leeuw niet zou misstaan.
Kom kom, stap even achter Chiqa vandaan en spreek voor jezelfEn niet piepen dat iedereen zo persoonlijk tegen jou wordt *zet pruillipje op*
Meld je je ook weer? Goeiemiddag. Quellian schreef:pharagirlke schreef:Lees je eigen berichten terug, net heb je chiqa voor de verandering nog eens persoonlijk aangevallen en je doet de gehele discussie niets anders, ook wesseltje ging je heel de tijd op een manier aan die de gemiddelde hongerige leeuw niet zou misstaan.
Kom kom, stap even achter Chiqa vandaan en spreek voor jezelfEn niet piepen dat iedereen zo persoonlijk tegen jou wordt *zet pruillipje op*
pharagirlke schreef:en dat komt van de persoon die rechtstreeks op mijn profiel aanviel?Meld je je ook weer? Goeiemiddag.