[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:31

Hmm, de naalden die ik altijd heb gehad (voornamelijk de semi-verplichte griepprik) waren volgens mij geen 1.6mm, ik vond ze altijd erg gemeen. -O-

Of het heeft iets te maken met de reden waarom je je laat prikken. :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:33

Dat zijn 1.2's ;)

1.0 zijn nl kindernaaldjes.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:35

Ahh oke, nou die zijn stom!

(Ik kreeg trouwens alleen als kind de griepprik, want toen konden ze me nog dwingen om 'm te halen, heb 'm al jaren niet gehad dus het kan zijn dat mijn trauma's komen door 1.0mm naaldjes := ).

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:37

zou kunnen :D Hoewel ik niet weet of het voor griepprikken ook telt, voor bloedtrekken doen ze het omdat kinderen hun aders vaak nog wat dunner zijn. :D

Moet je eens een tuberculose testje laten doen :') Nog liever een gewone labret dan dat :') Bah wat een venijnige prik.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:59

Hmm, ze moeten die naaldjes verbieden of er gewoon gelijk een piercing achteraan zetten. :roll:

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:01

Ook al gaat je tandvlees wat lager zitten met een lippiercing, ik denk dat dat niet meteen erg hoeft te zijn.
Ik heb de mijne nu een jaar, en met een staafje in is het inderdaad wel zichtbaar, maar ik heb er verder geen last van. :)
En ach, ik draag meestal toch een ringetje. :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:11

Het hangt er van af hoe laag Dinniej. Dat is op korte termijn idd niet zo'n ramp, maar op lange termijn...

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:15

ja idd zoals phara al zegt... je tandvlees zit daar met een reden :P ikzelf heb heel veel tandvleesproblemen en ik kan je verzekeren dat elke vierkante millimeter mij heeeel dierbaar is :P

het legt je wortels bloot, die heel belangrijk zijn voor je tand, maar die wortels hebben geen glazuur, ze zijn niet voorzien op direct contact met de buitenwereld zeg maar :P waardoor ze dus heel snel kunnen gaan afbreken. (en dat laatste, dat eindigt dus gewoon in énorm veel pijn lijkt me :P )
maar niet elke mond is hetzelfde, dus je zal daar niet noodzakelijk last van gaan krijgen natuurlijk ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:56

Dinniej schreef:
Ook al gaat je tandvlees wat lager zitten met een lippiercing, ik denk dat dat niet meteen erg hoeft te zijn.
Ik heb de mijne nu een jaar, en met een staafje in is het inderdaad wel zichtbaar, maar ik heb er verder geen last van. :)
En ach, ik draag meestal toch een ringetje. :j

ligt aan de persoon, ik heb een héle moeilijke mond, en me die 2 ondertanden zijn dus héél erg gevoelig, maar bij mij staat dan ook de wortel bloot. elke mm van je tandvlees af is eigenlijk al een ramp, of je er last van hebt of niet.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:17

Ik kan me wel voorstellen dat het niet goed en pijnlijk is als de wortel bloot ligt inderdaad.
Maar bij mij is dat absoluut niet het geval. M'n tandvlees bij m'n voortanden zit denk ik iets 2/3mm lager dan bij m'n andere tanden, en ik voel er niets van. :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:11

net deze besteld voor op mn tragus
Afbeelding
heb alleen geen idee hoe het word verzonden (komt het door de brievenbus oid?) en hoe snel ze zijn..

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:13

Waar heb je ze besteld?
Wel lekker origineel iig, ik heb ze nog nergens gezien. :D Veel plezier ermee.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:14

kost ook wat, is echt goud :D

www.imint.nl

nu moet me bcr er nog uit, en het liefst vandaag nog _O- ik ga mn helix er uit halen denk ik... het staafje dat in me helix zit moet in mn tragus komen.. ik vind die bcr te groot voor in mn helix denk ik (ook al is dat ding mini _O- )

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:18

Oee die zijn schattig :+:!
Doet tragus zeer?

Wil nog een extra gaatje in mijn oorlel laten schieten of een tragus :o
Mijn ouders waren trouwens niet zo boos als ik verwacht had (die kwamen gisteren thuis van vakantie).
Mijn pa begon alleen te schreeuwen of ik nog meer gaten in mijn lichaam had gemaakt of vleesstempels had laten zetten :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:21

ik zou hem in iedergeval niet laten schieten, want dat doet idd zeer
ik heb hem laten piercen, maar heb nergens geen last van gehad, ook super snel genezen zonder slag of stoot :j hele brave piercing geweest bij mij :j

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:23

Mijn eerste tragus deed weinig zeer, m'n tweede wel wat meer.
Maar ik vind het vooral pijn doen als de canule in het kraakbeen zit, piercen zelf valt wel mee.
En toen het sieraadje erin zat voelde ik er ook meteen niets meer van.
Qua genezing heeft de eerste wel even moeilijk gedaan, maar hij was dan ook (achteraf gezien) door een niet zo goede piercer gezet. Maar na 4 maanden was hij genezen. M'n tweede is bij Magic gezet en zit sinds donderdag, dus over de genezing kan ik nog niets zeggen.

Ik vind een héél klein bcr'etje in een tragus juist mooi. Heel veel mensen hangen er zo'n 14mm "stierenring" in, daar ben ik dan weer wat minder fan van. Maar ik heb zelf 6mm erin, en dat vind ik wel subtiel enzo.
Maar ook omdat ik twee ringetjes boven elkaar gewoon heel vet vind. :D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:23

Oh dat is wel mooi om te horen!
Bij de shop waar ik mijn tongpiercing heb laten zetten, doen ze idd tragus niet schieten, maar piercen :j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:25

Dinniej schreef:
Mijn eerste tragus deed weinig zeer, m'n tweede wel wat meer.
Maar ik vind het vooral pijn doen als de canule in het kraakbeen zit, piercen zelf valt wel mee.
En toen het sieraadje erin zat voelde ik er ook meteen niets meer van.
Qua genezing heeft de eerste wel even moeilijk gedaan, maar hij was dan ook (achteraf gezien) door een niet zo goede piercer gezet. Maar na 4 maanden was hij genezen. M'n tweede is bij Magic gezet en zit sinds donderdag, dus over de genezing kan ik nog niets zeggen.

Ik vind een héél klein bcr'etje in een tragus juist mooi. Heel veel mensen hangen er zo'n 14mm "stierenring" in, daar ben ik dan weer wat minder fan van. Maar ik heb zelf 6mm erin, en dat vind ik wel subtiel enzo.
Maar ook omdat ik twee ringetjes boven elkaar gewoon heel vet vind. :D

mijne is ini mini, en goudkleurig, zal zo wel foto maken, maar hij moet van mijn trainer uit, en ik kan dat niet met een bcr in en uit doen zelf, en een staafje wel, leuk om te weten trouwens, maar ik heb dit ringetje al ruim 6 jaar in :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:26

woesjjj ik heb 4 a 5 mm ruimte over bij mn tongpiercing *\o/*
wel heb ik zo'n vulkaan gat in mn tong _O- van dat grote balletje :))

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:29

mijn tragus heeft nog nooit 1 dag moeilijk gedaan.Heb er een kleine bcr inzitten.

Die dingetjes zijn wel heel cute DQ!
Laatst bijgewerkt door marlies85 op 25-08-09 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:34

Jammer dat ik dat van mijn eerste tragus toch niet kan zeggen. Maar ach, het is allemaal goedgekomen. :)

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:39

Nou, een verticale lip piercing wordt het sowieso niet want ik vind het een verschrikkelijk idee als het echt door je lip zelf heen gaat. Al dat bloed :P

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:47

Die verticale lip vind ik eigenlijk best gaaf :9

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:51

Die is ook gaaf!
Als ik niet al een gewone lippiercing had gehad, had ik waarschijnlijk een offcentre eskimo en een gewone offcentre naast elkaar genomen. Dat ziet er écht heel vet uit.

Maarja, een centre lippiercing en dan ook nog offcentre wordt vast een beetje té.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:04

ik heb me crazy factory bestelling nu al binnen :wow:
*\o/*