Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En die stageopdrachten; ik ken het gestress. Mijn werkbegeleider gaat ook nog eens op stage en komt terug op de dag van mijn eindgesprek dus ik zou niet weten wie mijn werk moet gaan controleren. Moet ik deze week dan allemaal maar doen denk ik.
Co-assistent is wel de enige die me ooit behoorlijk onderzocht heeft. 
En daarnaast baal ik van de opdrachten omdat het allemaal bij een bewoner uitgevoerd moet worden terwijl er iemand meekijkt. En ik kan heel best zo'n opdracht maar níet als er iemand meekijkt.
Paula schreef:Met een co-assistent erbij duurt het wel heel lang. Eerst komt hij je onderzoeken, dan gaan ze overleggen en dan komen ze nog weer samen bij je. En dat klinkt vlug, maar omdat de 'echte' arts vaak nog met andere patiënten bezig is duurt het een eeuwigheid. Vind 2 uur daarom ook niet zo gek.
Succes bij de internist!
).Paula schreef:Ja bij mij onderzocht echt alleen de co heel uitgebreid. Dus hoop dat hij het goed heeft gedaan want die informatie gebruiken ze nog steeds. En de kinderarts luisterde dubbelop nog even naar mijn hart/longen. Verder niet geloof ik. (wat de co-assistent dus als afwijkend zag controleerde zij). Maar ik weet dus niet of het overal zo gaat, ik dacht eigenlijk van wel. Ik denk wel dat als jij met specifieke klachten/vragen komt (is dit als voorbereiding op het CVS centrum?) het minder uitgebreid is.
Volgens mij weet ik dat nog beter dan de huisarts. Maja, we wachten maar af.
Heb ik nog een weekje rust voordat school weer begint).
)!
Ook veel succes!
Heb je in ieder geval íets zelfstandigheid.