Je kan ook lekker duidelijk mijn gat zien
Hij wist me ook ineens te vertellen dat die genezing er ook goed uit zag
En dat ik eventueel kon versnellen met littekenzalf of my.. My... potverdikke naam weer kwijt *kijkt op tubeke* Terramycine!Nu is hij op 10 mm gepierced met een 12 mm staafje, eerste keer was het een 10 mm staafje, dus of hij is of op 8 mm gepierced, of het staafje heeft geen ruimte vrij gelaten voor de zwelling wat ook niet veel goed gedaan zal hebben aan de genezing...
Anyhow, Heb me echt geamuzeerd tijdens het zetten
Ook al voelde ik de naald wederom wel door mijn lichaam gaan, maar om een of andere reden leek dit voorzichtiger/rustiger te gaan (of hij ging net sneller) het voelde iig "beter" dan de vorige keer. 
Ik hoop zoooooo dat deze blijft zitten!
zelfs alleen ben ik helemaal verliefd op hem.Toen ik thuis kwam was hij aan het zwellen, maar echt enkel rond het staafje
net zoals wanneer je een kras hebt, dat dat dan zo "omhoog" lijkt te staan er rond, ik zag duidelijk waar het staafje liep door die zwelling en ik moet zeggen dat hij mooi zijn lijntje gevolgd heeft bij het piercen
(er staat nog een vage stiftkleur op ondanks dat die schoongemaakt is en die loopt perfect met het staafje
)