[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 17:58

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PWMG6YK6.jpg
Lovers Je kan ook lekker duidelijk mijn gat zien *LOL* Hij wist me ook ineens te vertellen dat die genezing er ook goed uit zag Ja En dat ik eventueel kon versnellen met littekenzalf of my.. My... potverdikke naam weer kwijt *kijkt op tubeke* Terramycine!

Nu is hij op 10 mm gepierced met een 12 mm staafje, eerste keer was het een 10 mm staafje, dus of hij is of op 8 mm gepierced, of het staafje heeft geen ruimte vrij gelaten voor de zwelling wat ook niet veel goed gedaan zal hebben aan de genezing...

Anyhow, Heb me echt geamuzeerd tijdens het zetten Bloos Ook al voelde ik de naald wederom wel door mijn lichaam gaan, maar om een of andere reden leek dit voorzichtiger/rustiger te gaan (of hij ging net sneller) het voelde iig "beter" dan de vorige keer. Ja

Ik hoop zoooooo dat deze blijft zitten! Lovers zelfs alleen ben ik helemaal verliefd op hem.

Toen ik thuis kwam was hij aan het zwellen, maar echt enkel rond het staafje *LOL* net zoals wanneer je een kras hebt, dat dat dan zo "omhoog" lijkt te staan er rond, ik zag duidelijk waar het staafje liep door die zwelling en ik moet zeggen dat hij mooi zijn lijntje gevolgd heeft bij het piercen *LOL* (er staat nog een vage stiftkleur op ondanks dat die schoongemaakt is en die loopt perfect met het staafje *LOL* )

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:02

Hij ziet er schön uit Haha!

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:06

Ziet er mooi uit pharagirlke!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:10

Dankje Haha!
Hij voelt voor mij al beter... Maar misschien is dat ook gewoon omdat ik met een fijner gevoel van de shop ben weg gegaan... (hoewel hij simpelweg minder pijn doet dan de vorige rond deze tijd)

Hoe zit zo'n eskimo/vertical labret eigenlijk uit als dat uitgroeit? Bloos (niet om de ramptoerist uit te hangen oid, gewoon om een "beeld" te krijgen van wat er mee kan gebeuren. Ik vind het een super mooie piercing net als labret, en deze heeft het voordeel niet tegen je tanden te zitten... Maar het is nog niet voor dit jaar hoor *LOL* Eerst mijn navelpiercing(s) er in krijgen en houden. Maar misschien dat iemand hier dat weet?

En nu hopen dat ie ook daadwerkelijk blijft zitten Nors opkijken

Er was in de shop trouwens zo'n meisje met een piercing op haar jukbeen (weet even niet meer hoe het noemt) en die zei dat ze hem er geregeld uithaalde enz ze kwam om hem te laten vervangen door een andere. Dacht bij mezelf "is dat nu wel verstandig?"... Die groeien toch nog sneller uit dan navelpiercings?

De piercer keek ook even bedenkelijk toen ze dat zei...

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:23

Mooi paragirlke!

Waarschijnlijk was dat de tegenhanger van de wenkbrauwpiercing anti-eyebrauw.

Ik ben ook verliefd op de Eskimo..

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:26

Jaiks!
Ik heb gehoord dat ik met die navelpiercing laten zetten, zelf de tang vast moet houden Clown
Nog 7 daagjes wachten, ik ben nu al zenuwachtig!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:35

Bloos!
Ik vrees dat als ik die tang had moeten vasthouden, ik mijn velletje blauw had geknepen *LOL* *proest*
En Jordy mij maar uitlachen *LOL*

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 19:45

niemand heeft ooit de tang zelf moeten beethouden hoop en denk ik Clown

ziet er netjes uit phara, alleen vind ik het persoonlijk mooier als de navel helemaal gevuld is zeg maar, bij jou zie je nog echt je navel vind dat wel jammer, anyhow ik vind dat ze het onder altijd beter doen als boven.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 19:53

hoe bedoel je dramaqueen?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:41

ff fototje zoeken wacht

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:43

Jeany

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:44

Ziet er mooi uit!

Ben ook wel benieuwd hoe een uitgegroeide eskimo eruit ziet Nagelbijten / Gniffelen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:47

Clown Met mijn diamantje zat mijn navel ook vrij vol. Zeker als je je bedenkt dat er nog eentje boven komt, het bolletje dat er nu op zit is volgens mij niet groter als dat dat achterop het staafje in mijn oor zit, logisch dat mijn navel dan niet vol zit. Lachen

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:48

Ik heb zelf een labret gehad en nu heb ik een tongpiercing. Máááár ik wil graag een navelpiercing laten zetten. Alleen hoelang mag je precies niet zwemmen, aangezien de genezing max. 9maanden duurt ? Lachen

Met piercings van de V&D heb ik nooit problemen gehad, met zowel labret als tong niet. Het is maar net waar je gevoelig voor bent, en voor nikkel ben ik dus niet allergisch of gevoelig. Soms zitten er hele mooie piercings bij en ook vaak de standaard piercings, zoals met een steentje etc erin. Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:52

phara was bij je eerste ook zo, maar geeft verder niet.

sharon ik zwem met me piercings redelijk snel, rond de 4 weken, daarna verzorgen Ja

Onienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:55

Hallo hallo,
ik kom even binnen vallen Bloos
ik heb een tong en een traguspiercing.
maar het is zo verslavend dat ik weer een nieuwe wil... nu ben ik niet echt van de standaard en kwam ik op een handweb piercing : Afbeelding

Ik weet dat de kans op uitgroeien en infecties iig groter is dan bij gewone, maar heeft iemand hier er toevallig ervaring mee? of uit een kennisenkring oid?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:57

Oke geen probleem dus Lachen Wilde hem ong over een maandje laten zetten, vind het fijn als ik gepierct word Clown Begon bij mn labret en tong echt van die lachaanvalletjes te krijgen, terwijl ik als de dood voor naalden ben Clown
Onienke; Kennis van mij heeft hem gehad, en volgens haar groeide hij er niet snel uit hoor, ze heeft hem er toen zelf uitgehaald omdat je een grote kans hebt, dat je met sommige dingen blijft haken. Kennis rijd paard, daarom had ze hem eruit gehaald.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:58

Een handweb piercing is héél vatbaar voor infecties, en groeit snel uit. Volgens mij zit hij ook niet erg lekker en je hebt veel kans om te blijven hangen.

Onienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:02

hmm... maar ik ben zo verliefd op die Bloos
maar dat is niet zo positief dus...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:03

ik denk dat er minder kans is op uitgroei dan hangen, ik denk dat als je even heftig hangt je de hele piercing eruitscheurt en dat uiteindelijk fataal word voor de piercing
kijk even op http://www.piercingforum.nl, zullen vast een paar zitten met deze piercing of ervaringen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:04

Het is zonder komma.

Onienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:05

goeie tip! bedankt ga gelijk even kijken!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:11

Nou mocht het misgaan, dan hoef je je iig geen zorgen te maken over het litteken. Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:20

Anthea schreef:
Het is zonder komma.

voeg eens wat toe inplaats nutteloze dingen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:24

Lekker aardig ben je weer. Met de komma doet de link 't niet.