Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 08:09

4 weken niet getraind en dan een 10km lopen, terwijl je nu 50m kan rennen klinkt niet als een goed plan. Klinkt meer als een slecht plan, maar ja, je bent germie, dus dat kan niemand uit je hoofd praten.

Sall wat heb je een lekker loopje gedaan, fijn dat je lijf meewerkte. Heb je een leuke verjaardag gehad?

Ninus ik had gisteren echt wel flinke spierpijn. Omdraaien in bed deed al zeer :').
Alleen wat gewandeld en een dutje gedaan. Vandaag gaat het al soepeler, goed geslapen, hrv weer in het groen. Straks gaan we een wandeling van 16km doen. Ben benieuwd hoe dat gaat. Garmin zegt nog 55 uur herstel en dat hou ik ook ongeveer wel aan. Morgen gaan we een dagje naar mijn schoonouders dus dan komt het er ook niet van. Denk dat ik op koningsdag een herstelrondje probeer.
Mijn zusje is gisteren nog lang misselijk geweest. Eind van de dag ging het beter.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:03

Lekker herstellen SV, veel plezier met je wandeling.

Sall, nog gefeliciteerd!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 40 min geleden

Dank je wel, Goof

Sterkte met je spierpijn SV! Ik ben benieuwd hoe het gaat met de wandeling!

Ik had niet echt een leuke dag gisteren
Voelde mij oud en down om verschillende redenen
Tijdens m’n slowrun kwamen er tranen heb dat maar laten gaan
De dag wel fijn afgesloten samen met mijn man en onze jongste zoon kwam met een bon voor een gezichtsbehandeling van een hele fijne salon dus dat was lief
Vanwege omstandigheden heb ik het niet gisteren gevierd, maar dat gaan we nog wel inhalen

Ik voel mij vandaag gelukkig weer ‘de oude’ positieve ik