Jeetje, nog meer sneeuw. Axel, ik vergat jouw foto's. Mooi, de lente komt eraan.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 17-03-24 10:17
Goof en Faringo lekker samen op pad.
Befunny balen van je knie hopelijk valt het mee. Wel lekker dat je ondanks pech met de trein lekker eruit bent geweest.
Gaucho op de fiets.
Noordje brrr maar wel weer een eland. Gaaf!
Ik ben gewoon vlakbij huis geweest vanmorgen. Was al wel druk toch nog een ree, een haas en een zwarte specht gezien. En heel veel vogeltjes horen zingen.
Leuk daar Lizard, kan me voorstellen dat je niet de enige was.
Leuke foto's SusanH en Pien.
Hier was het prachtig weer, dus weer een rondje gemaakt. Moest echt een zonnebril op, want de zon op sneeuw is echt scherp. En ik ben de sneeuw/ijs echt zat, maar ik weet dat we de goede kant op gaan.
Prachtige plaatjes. Hier een verjaardag vandaag dus amper buiten geweest.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 17-03-24 19:40
Balen Befunny.
Pien heerlijk je ziet de lente op je foto's. Die ezel is echt leuk.
Noordje idd fel licht. En Nala
BeFunny
Geplaatst: 17-03-24 20:09
Faringo schreef:
Prachtige plaatjes. Hier een verjaardag vandaag dus amper buiten geweest.
Hier het zelfde oma van mijn vriend. We hadden een zondag brunch bij van der Valk en nog even door avifauna gelopen. Wel gezellig. Geen fotos gemaakt.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 17-03-24 21:10
Grappig. Mijn schoonmoeder werd 80 deze week daarom vanmiddag een lunch gehad. En ook de reden dat ik al om 8 uur in het bos liep vanmorgen. De hond moest lang alleen blijven, dus eerst maar goed uit.
Het zonnetje schijnt weer lekker he? Ik heb net in m’n pauze ook nog 45 min kunnen wandelen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 18-03-24 15:52
Prachtig weer idd. Ik heb de herrie thuis ontvlucht ze zijn de voegen aan het uithakken. Gelukkig is het hakken nu klaar. Lekker gewandeld maar geen foto's gemaakt.