Zag wel hele mooie loopjes (en foto's) voorbij komen

Ik heb vandaag niet gelopen. Wel paardgereden, werk aan de hand gedaan met mn paard en stallen uitgemest. Ohja, en onkruid uit de tuin geplukt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

veel plezier en succes morgen. 
), toen toch besloten om het te proberen. Ik had zo'n zin gehad om mijn hoofd uit te zetten van het studeren en in de route die ik had getekend, ik wilde dat helemaal niet laten verpesten door een stomme hond. Het ging eigenlijk best wel goed, ondanks dat ik wel bij elke stap mijn kuit voelde. Maar het rennen voelde niet moeizaam, ging wel lekker! Ik had een route door het panbos, over de voormalige vliegbasis Soesterberg, naar de soestduinen en vanaf daar richting de heide bij Den Dolder uitgezet. Was een hele leuke en diverse route! Bij de soestduinen even gepauzeerd en wat gegeten. Bij 15 kilometer kreeg ik helaas wel meer last van de beet, toen merkte ik ook dat ik anders ging lopen. Vanaf dat punt ging de route al rechtstreeks naar huis, dus toch doorgezet op een rustiger tempo.

Ach ja, wel fijn dat ik nog actief kon zijn, dat zal er de komende dagen wel niet inzitten.
Ik schrok ook enorm toen ik een hond achter me de bosjes in hoorde duiken, ging gewoon achter een stok aan. Maar ja, dat is ook niet gek, ik hoop dat de angst wegzakt.
Maar er zit inderdaad een laksheid in, ook hoe de mensen reageren. Ik vrees dat de hond een onopgevoed-corona-aanschaf-geval is. Wat rot dat je man er zo vaak mee te maken heeft als postbode, echt niet normaal!
Super balen om daarvoor je eigen risico kwijt te zijn. En dus aangelijnd, maar dat zegt dan ook niets als hij aan zo'n lange lijn zit en niet te houden is. 

Wat ontzettend naar.
Ik zou ook helemaal beginnen huilen, ben niet zo lang geleden aangereden geweest door een auto met mijn racefiets en toen kon ik mezelf ook niet bedwingen, eerst heel boos en dan huilen (chauffeur was heel zwaar in fout). Is misschien stom, maar ALTIJD contactgegevens vragen, hoe klein de schade ook is, soms besef je zelf niet hoe erg het is door de shock. Heel veel beterschap
Je hebt wel ontzettend goed gerend om zo'n hondenbeet in je been te hebben