Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MightyMike schreef:Ik denk dat dat er veel meer zijn hoor Kana. Alles plat kan helaas ook niet.. Mijn man is ook aan het werk, kantoorfunctie, maar helaas lukt niet alles vanuit huis. Hier was de ochtendspits niet veel minder dan normaal, dus nog heel veel mensen onderweg naar hun werk.
ruitje schreef:Dat begrijp ik. Gaat mij er om dat Italie helemaal niet economisch schokbestendig is. Het is economisch een zwakke broeder in Europa
PSvanLot schreef:Blacky94 schreef:
Het heeft niets te maken met bijwerkingen zoals maagklachten wat een veel gehoord probleem is bij NSAIDs.
Het heeft met het aangrijpen op ACE-inhibitors te maken. En zoiets doet het virus ook. Hoe dat precies zit kan ik je zo 1, 2, 3 niet vertellen maar ik hoop vooral dat ze hier snel onderzoek naar gaan doen zodat we hier, bewezen!, meer duidelijkheid over hebben.
Ik heb net een wetenschappelijk onderzoek gelezen, maar ik kan de link niet meer vinden, dat het niet met elkaar in verband gebracht kan worden.
Het artikel is in het Duits geschreven.
Als ik het vind plaats ik het hier.
Sizzle schreef:Relaxed, mag je niet je monitor en toestenbord meenemen? Ik ga vandaag of morgen mijn hele werkplek leegruimen en mee naar huis nemen.