Komen weer super lekkere lijstjes voorbij. Ik bedacht me dat ik nog twee pakken zero Noodles ergens heb liggen door jouw lijstje Jip, binnenkort ook maar eens op maken.

Hier gaat het erg goed. Net mijn vetpercentage gemeten op de sportschool en zit op 18,8%, drie weken terug nog op 21,4%. Zie nog niets op de weegschaal, maar in de spiegel en bij mijn vetpercentage is er wel degelijk verschil.
Na school sporten gaat tot nu toe wel redelijk, denk dat ik drie keer per week wel ga redden als we weer volledig begonnen zijn. Lijstje vandaag:
Ontbijt: 2 Eiwitrijke broodjes met plak Linessa 30+ kaas
Tussendoor: Eiwitrijke kwark van Optifit
Lunch: 3 Eiwitrijke broodjes met avocado
Tussendoor: 2 Mini stroopwafeltjes in de rij bij de HEMA, 4 Mentos, kom groentesoep op school
Avondeten: Bol mozzarella met 3 roma tomaten en pesto, 200 gram vegan balletjes van Meat Free Days.
- 40 Minuten cardio, 5 apparaten krachttraining-
Tussendoor: Eiwitrijke kwark Optifit, komkommer met een soort nep Heks'nkaas (maar dan lekkerder!)
Ik zou me ook absoluut niet inhouden bij je favoriete restaurant joh, ben je gek.
)
Als ik eenmaal met iets ''slechts'' begin zit er meestal geen stop-knop meer op 
Het enige wat ik graag wil is de laatste paar kg er af, maar dat lukt niet echt. Of ik blijf hetzelfde, of ik kom aan. Misschien zit mijn maand-periode er aan te komen en is het dat, maar nog steeds erg stom. Bewegen heb ik wel heel veel gedaan afgelopen dagen, ik wandel dagelijks minimaal 1,5u en ga ook vaker met de fiets. Eten gaat wel redelijk, al had ik begin deze week een uitschieter met een zak snoep. Verder eigenlijk onder de 1800 gebleven.
Als ik gewoon veel beweeg en niet te veel eet, moet het uiteindelijk goedkomen!
. Nu lekker door blijven gaan en hopen dat ik volgende week wel weer wat meer ben afgevallen!
. Heb nog ruim kcal over dus ik verwacht dat ik nog wel gewoon skyr erbij pak.