Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MuSLi schreef:@Goof steken in de buik is vaak een teken dat het allemaal even teveel/te zwaar/te snel is. Stapje terug nemen tijdens het lopen en anders even rust pakken om daarna weer te proberen...
Supervixen schreef:Zo mensen, ruim 44km gelopen en iets van 500HM bij de freedomtrail, 0091 is 30km met ons meegelopen, daarna liepen we wat te snel voor haar, maar bij de finish was ze er weer.
Genoten en afgezien. En zoveel leuke mensen gezien onderweg die ik ken.
Het was fantastisch!
Net gebeld met mijn zusje. Ze moet in ieder geval tot maandag blijven. Dan hoort ze ook welk virus het precies is.
Ik post later wel wat foto's van de trail. Nu eerst eten als een malle!
En daarna met de benen omhoog, want ik ben kapot.
)
. Adrenaline nog te hoog ofzo..Citaat:Op zondag 17 september en maandag 18 september wordt deze drop en landingzone
(op het kaartje tussen KM 13 en 15) door de 1st Airlandingbrigade gebruikt. Er landen op
zondag 17 september om 1300H circa 134 zweefvliegtuigen. In Wolfheze wordt door de
Duitsers in alle haast een verdedigingslinie opgeworpen. SS-Hauptsturmfuhrer Sepp Krafft
wist door zijn verdedigingslinie twee van de drie Britse opmarsroutes te blokkeren. Vlakbij
de tunnel lopen de verkenningseenheden al in de hinderlaag van de Krafft linie.
Hier merkte ik al dat ik het tempo niet heel lang meer vol zou houden. Maar de sfeer was gezellig, het gezelschap erg goed en de omgeving adembenemend, letterlijk
Citaat:De Airborne begraafplaats (officiële naam: Arnhem
Oosterbeek War Cemetery); op dit ereveld liggen
1754 militairen van de landmacht, luchtmacht en
zeemacht die in de periode van september 1944
tot april 1945 sneuvelden. De meeste van hen zijn
omgekomen tijdens de slag om Arnhem. In juni 1945
is begonnen met de aanleg van het ereveld. Veel
burgers in de omgeving hebben daarbij geholpen. In
de omgeving waren er veel veldgraven, soms zelfs in
hun eigen tuinen. Het snel verplaatsen van de graven
was dus ook in hun belang.
Echter kwamen we nu in een omgeving die ik gewend ben, verhard en redelijk vlak. Dus mijn benen wilde weer en op het eind kon ik ook gewoon weer tempo maken. Laatste stuk liepen Rob en ik dan ook 5:30 per kilometer. Nog "even" de brug oversteken, 2 trappen op, 2 trappen af, en dan de laatste 200meter naar de finish.
". 

en wat spierpijn in de bovenbenen en algehele moeheid. Vanmiddag maar een dutje doen.