Jaaa Bente je experimentjes zijn zo leuk! Ik zie alleen liever kopertinten bij jou, maargoed dat is ook wel iets waar ik sowieso erg fan van ben

en je wenkbrauwen zijn zó mooi!
Mondy, ik vind je ooglook er goed uitzien, maar ik zou ook echt nog wat onder je oog blenden! Maakt het helemaal af.
Limoen, ik gebruik de brow pot van Colourpop! Die bevalt me heel goed. En als ik echt mijn wenkbrauwharen wil 'locken' gebruik ik een spoolie met een blok zeep en een beetje water.
Kan op je fullface helaas niet zoveel van je ooglook zien Suus, vind de close-up er goed uitzien, alleen mis ik nog een knaller van een inner corner highlight!
Vandaag weer met wat nieuwe CP oogschaduws gespeeld (en een hele mooie huidskleurige liner voor op mijn waterlijn) en ik ben weer blij. Zoveel liefde voor (oud)roze

heb echt een nieuwe favo voor in mijn crease (Brady) en mijn inner corner (Tinsel).
[ [url=m/WgOD13.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n9EwtC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/diOk8c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb trouwens vandaag Viva Glam Rihanna II op, meer dan twee jaar geleden gekocht, toen nog niet zo'n succes (metallic én bruin), maar nu natuurlijk helemaal on trend

weet nu weer waarom ik hem zo gaaf vond.
Oh en excuses voor de wazige foto's en slechte wimpers enzo, is niet echt mijn dag vandaag haha, en mijn puisten zijn echt afgrijselijk op het moment.