Ik was ook weer even aan de slag geweest, ben hier best tevreden mee ik hou van rood

Geen camera foto dit keer dus jullie moeten het even met een gecropte telefoonfoto doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fenrir schreef:Neem vanavond als ik op de laptop zit weer even uitgebreider de tijd om op iedereen te reageren, maar mooie dingen komen er weer voorbij en Suus wat leuk dat je een groene look hebt gemaakt!
Ik was ook weer even aan de slag geweest, ben hier best tevreden mee ik hou van roodAlles is oogschaduw van CP, met name uit het Zingara quad (en natuurlijk een beetje telepathy
)
Geen camera foto dit keer dus jullie moeten het even met een gecropte telefoonfoto doenOp mijn onderwimpers zit een CP liquid (volgens mij had Elke dat laatst eens gedaan, dus ook een keertje geprobeerd - beter goed gejat dan slecht verzonnen toch?
) maar die valt op de foto een beetje weg.
[ Afbeelding ]
Suus___ schreef:Speciaal voor fif en friem, groen anno nu
Uiteraard met ud vice
[ [url=m/4wTFyT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lxWMQF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Drunksheep schreef:Jaaa Bente je experimentjes zijn zo leuk! Ik zie alleen liever kopertinten bij jou, maargoed dat is ook wel iets waar ik sowieso erg fan van benen je wenkbrauwen zijn zó mooi!
Mondy, ik vind je ooglook er goed uitzien, maar ik zou ook echt nog wat onder je oog blenden! Maakt het helemaal af.
Limoen, ik gebruik de brow pot van Colourpop! Die bevalt me heel goed. En als ik echt mijn wenkbrauwharen wil 'locken' gebruik ik een spoolie met een blok zeep en een beetje water.
Kan op je fullface helaas niet zoveel van je ooglook zien Suus, vind de close-up er goed uitzien, alleen mis ik nog een knaller van een inner corner highlight!
Vandaag weer met wat nieuwe CP oogschaduws gespeeld (en een hele mooie huidskleurige liner voor op mijn waterlijn) en ik ben weer blij. Zoveel liefde voor (oud)rozeheb echt een nieuwe favo voor in mijn crease (Brady) en mijn inner corner (Tinsel).
[ [url=m/WgOD13.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n9EwtC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/diOk8c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb trouwens vandaag Viva Glam Rihanna II op, meer dan twee jaar geleden gekocht, toen nog niet zo'n succes (metallic én bruin), maar nu natuurlijk helemaal on trendweet nu weer waarom ik hem zo gaaf vond.
Oh en excuses voor de wazige foto's en slechte wimpers enzo, is niet echt mijn dag vandaag haha, en mijn puisten zijn echt afgrijselijk op het moment.
marlonFloris schreef:Fenrir beide lookw zijn erg mooi gelukt!
Mooi die kleuren mondy!
Suus dat groene staat je ook er goed, snap dat je op je werk geen hele felle kleuren kan maar dit is ook wel leuk om te zien bij jou.
Ik had vandaag geprobeerd om mijn liner wat dunner te zetten maar lukte niet helemaal en heb hem niet helemaal tot in mijn ooghoek door laten lopen.
[ [url=m/eM2mHb.png]Afbeelding[/url] ]
Mondy schreef:Dankjewel voor je compliment![]()
Wat een gave kleur
Vandaag een eerder uitgeprobeerde combi maar nu iets meer aangezet onder mn onderwimpers.
[ [url=m/Zzpi8l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suus___ schreef:Super tof mondy
Ik heb mn standaard look gecombineerd met donkerder ooglid en dan is t ineens hallo smokey
[ [url=m/WwsMDI.jpg]Afbeelding[/url] ]
keeyzie schreef:[ [url=m/ak5uke.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gw2oGx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik doe ook weer eens mee, eigenlijk alles van essence en catrice.
Lipstick van de HEMA
Normaal doe ik mijn wenkies eigenlijk een stuk heftiger maar wil weer wat neutraler.
Mijn haar is hier gewoon gedroogd moet nog even met de stijltang erdoorheen.
Joolien schreef:Supermooi Fenrir! Heb je wel eens aan modellenwerk gedacht? Je hebt zo'n sterke blik!
Mondy ik vind deze kleurencombi niet je sterkste. Geeft die kit wel veel pigment af?
Vandaag weer mn colourpop op mn lippen, ben zo dol op deze kleur. Dit is 2 van de weinige liquids die ik ook niet storend vind op mn lippen. En het pigment is echt booming. Fif op mn ogen![]()
[ [url=m/65QXTz.jpg]Afbeelding[/url] ]
velvetblack schreef:Ohgaaf mondy!! I love frosting
Ik heb je niet gezien, was ik zeker met pauze ofzo!
Mooi jolien! Ziet er meteen zo kerstig uit he!
Suus, het staat je echt heeel mooi! Het is alleen geen smokey, een smokey is donkerder op het ooglid en gaat naar lichter![]()
En welkom![]()
Ik ging vandaag voor een zachte roze look!
[ [url=m/4nC4mG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mondy schreef:Waaaauuuuuuuwwwwwww![]()
![]()
Ik hoop dat je het niet erg vind als ik die eens een keer ga proberen![]()
Heb je een foto met je ogen dicht ? Ik ben nl erg benieuwd hoe je al die kleuren hebt gebruikt ?
Echt Fiet fieuw !
MamaMiesje schreef:Sorry, ik had me hier aangemeld om actief mee te doen - maar dat lukt me helaas niet
Ik blijf wel lekker meelezen en kijken
Deze wilde ik jullie niet onthouden:
[ [url=m/JWvpsc.jpg]Afbeelding[/url] ]