[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 16:39

Neem vanavond als ik op de laptop zit weer even uitgebreider de tijd om op iedereen te reageren, maar mooie dingen komen er weer voorbij en Suus wat leuk dat je een groene look hebt gemaakt!

Ik was ook weer even aan de slag geweest, ben hier best tevreden mee ik hou van rood <3 Alles is oogschaduw van CP, met name uit het Zingara quad (en natuurlijk een beetje telepathy O:) )
Geen camera foto dit keer dus jullie moeten het even met een gecropte telefoonfoto doen :)) Op mijn onderwimpers zit een CP liquid (volgens mij had Elke dat laatst eens gedaan, dus ook een keertje geprobeerd - beter goed gejat dan slecht verzonnen toch? :P ) maar die valt op de foto een beetje weg.

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 16:45

Waaaauuuuuuuwwwwwww <3 _/-\o_

Ik hoop dat je het niet erg vind als ik die eens een keer ga proberen :))
Heb je een foto met je ogen dicht ? Ik ben nl erg benieuwd hoe je al die kleuren hebt gebruikt ?

Echt Fiet fieuw !

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:00

Afbeelding

Afbeelding

Via mijn telefoon naar mn laptop ...dus hele slechte kwaliteit.
De kleuren zoals de blauwe "eyeliner" valt dus helemaal weg.

Het aquablauwe is van makeup revolution de metal eye foils Emerald goddes.
Dat is een kit, dus met wat liquid primer. Dus niet te blenden. Ik moet nog uitvogelen hoe ik dat het beste kan aanbrengen.
Erboven een zachte kleur van t FIF palette.
Het felblauwe lijntje en het paars eronder komt van mn Electric palette van UD.

Lippen de mac Pink nouveau.

Straks als ik t qua tijd red toch nog die witte van mac halen..ik merk dat ik soms iets minder heftige kleuren op wil doen als ik een heftige ooglook op heb en wat Elke me liet zien was zo gaaf. Dus daar maar eens mee stoeien. @Elke ... meng je die kleuren op je lippen of juist op je hand bijv en dan met een kwastje aanbrengen ?
Laatst bijgewerkt door Mondy op 16-12-16 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Limoen

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:01

Wauw, Suus wat een mooie look. Heb je ook een vooraanzicht als je je ogen gewoon open hebt? Hoe je iemand aankijkt zeg maar :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:19

Supermooi Fenrir! Heb je wel eens aan modellenwerk gedacht? Je hebt zo'n sterke blik!

Mondy ik vind deze kleurencombi niet je sterkste. Geeft die kit wel veel pigment af?

Vandaag weer mn colourpop op mn lippen, ben zo dol op deze kleur. Dit is 2 van de weinige liquids die ik ook niet storend vind op mn lippen. En het pigment is echt booming. Fif op mn ogen <3
Afbeelding

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 19:55

Staat je goed Joolien!

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 19:58

Fenrir schreef:
Neem vanavond als ik op de laptop zit weer even uitgebreider de tijd om op iedereen te reageren, maar mooie dingen komen er weer voorbij en Suus wat leuk dat je een groene look hebt gemaakt!

Ik was ook weer even aan de slag geweest, ben hier best tevreden mee ik hou van rood <3 Alles is oogschaduw van CP, met name uit het Zingara quad (en natuurlijk een beetje telepathy O:) )
Geen camera foto dit keer dus jullie moeten het even met een gecropte telefoonfoto doen :)) Op mijn onderwimpers zit een CP liquid (volgens mij had Elke dat laatst eens gedaan, dus ook een keertje geprobeerd - beter goed gejat dan slecht verzonnen toch? :P ) maar die valt op de foto een beetje weg.

[ Afbeelding ]

Staat je zo goed! Mooie look heb je gemaakt

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 22:31

Snelle camera aankijk met selfiekant
Afbeelding

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 22:56

Wauw joolien die kleur staat je prachtig! Ik vind donkere kleuren op je lippen je heel goed staan! Welke van colourpop os dit?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 23:00

Toch maar MAC frosting gehaald... en wat een gaaf effect!
Even snel iets uitgeprobeerd wat nog niet helemaal is zoals t moet :')
Maar voor t idee.
Ook een ander kleurtje gehaald bij de ethos.... zwart :D Wil t gewoon eens een keer proberen :))

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 23:30

Ohgaaf mondy!! I love frosting :D
Ik heb je niet gezien, was ik zeker met pauze ofzo!

Mooi jolien! Ziet er meteen zo kerstig uit he!

Suus, het staat je echt heeel mooi! Het is alleen geen smokey, een smokey is donkerder op het ooglid en gaat naar lichter :)

En welkom :D

Ik ging vandaag voor een zachte roze look!
Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 23:42

Sorry.. Joolien gemist, gaaf die pittige kleur! Vaker doen :j

Haha Elke ...je collega vertelde dat je net 5 min ervoor naar huis was gegaan. Mooi dat zachte !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 23:49

Fair schreef:
Wauw joolien die kleur staat je prachtig! Ik vind donkere kleuren op je lippen je heel goed staan! Welke van colourpop os dit?

Thanks ladies. Ben er ook wel blij mee. Wil met kerst ook falsies dragen, ben benieuwd. Ardell 105 zijn toch goede?
De kleur is trouwens love bug :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 23:53

Bedoelde ook niet een klassieke smokey eye elk.. gewoon dat mn look smokey werd

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 23:57

Suus___ schreef:
Bedoelde ook niet een klassieke smokey eye elk.. gewoon dat mn look smokey werd

Het is inderdaad een mooie smoked look! Very nice

En mondy! Haha ja zul je net zien

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 00:23

Frosty staat je ook mooi mondy!

Anders maar ook gaaf elke! Ziet er veel 'liever' uit ofzo :D

Joolien die colourpop staat je goed!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 01:06

Suus___ schreef:
Speciaal voor fif en friem, groen anno nu :)
Uiteraard met ud vice

[ [url=m/4wTFyT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lxWMQF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind het echt mooi staan zo met je haar <3 Je kan het goed hebben hoor!

Drunksheep schreef:
Jaaa Bente je experimentjes zijn zo leuk! Ik zie alleen liever kopertinten bij jou, maargoed dat is ook wel iets waar ik sowieso erg fan van ben :)) en je wenkbrauwen zijn zó mooi!

Mondy, ik vind je ooglook er goed uitzien, maar ik zou ook echt nog wat onder je oog blenden! Maakt het helemaal af.

Limoen, ik gebruik de brow pot van Colourpop! Die bevalt me heel goed. En als ik echt mijn wenkbrauwharen wil 'locken' gebruik ik een spoolie met een blok zeep en een beetje water.

Kan op je fullface helaas niet zoveel van je ooglook zien Suus, vind de close-up er goed uitzien, alleen mis ik nog een knaller van een inner corner highlight!

Vandaag weer met wat nieuwe CP oogschaduws gespeeld (en een hele mooie huidskleurige liner voor op mijn waterlijn) en ik ben weer blij. Zoveel liefde voor (oud)roze <3 heb echt een nieuwe favo voor in mijn crease (Brady) en mijn inner corner (Tinsel).
[ [url=m/WgOD13.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n9EwtC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/diOk8c.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb trouwens vandaag Viva Glam Rihanna II op, meer dan twee jaar geleden gekocht, toen nog niet zo'n succes (metallic én bruin), maar nu natuurlijk helemaal on trend :)) weet nu weer waarom ik hem zo gaaf vond.

Oh en excuses voor de wazige foto's en slechte wimpers enzo, is niet echt mijn dag vandaag haha, en mijn puisten zijn echt afgrijselijk op het moment.

Brady is echt een perfecte kleur voor jou. Zo subtiel, maar toch aanwezig :j En ik blijf ook fan van de kopertinten hoor! En leuk dat m'n wenkbrauwen opvallen, ik doe ze nu bijna alleen nog maar met de brow pot van CP en dat bevalt wel!

marlonFloris schreef:
Fenrir beide lookw zijn erg mooi gelukt!

Mooi die kleuren mondy!

Suus dat groene staat je ook er goed, snap dat je op je werk geen hele felle kleuren kan maar dit is ook wel leuk om te zien bij jou.

Ik had vandaag geprobeerd om mijn liner wat dunner te zetten maar lukte niet helemaal en heb hem niet helemaal tot in mijn ooghoek door laten lopen.
[ [url=m/eM2mHb.png]Afbeelding[/url] ]

Vind het wel al mooier zo, maar ben gewoon geen fan van zwarte eyeliner. Heb je wel eens bruin of een andere kleur geprobeerd? Net wat minder hard.

Welkom Jalenka_Kiya, mooie oogkleur heb je! :)

Mondy schreef:
Dankjewel voor je compliment :)
Wat een gave kleur <3

Vandaag een eerder uitgeprobeerde combi maar nu iets meer aangezet onder mn onderwimpers.

[ [url=m/Zzpi8l.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuke combi! Maar vind het met ogen dicht niet zo, lijkt idd niet geblend.

Suus___ schreef:
Super tof mondy

Ik heb mn standaard look gecombineerd met donkerder ooglid en dan is t ineens hallo smokey :D
[ [url=m/WwsMDI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel tof zo, combi ooglook + haar + lipstick klopt echt helemaal!

keeyzie schreef:
[ [url=m/ak5uke.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gw2oGx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik doe ook weer eens mee, eigenlijk alles van essence en catrice.
Lipstick van de HEMA :)

Normaal doe ik mijn wenkies eigenlijk een stuk heftiger maar wil weer wat neutraler.
Mijn haar is hier gewoon gedroogd moet nog even met de stijltang erdoorheen.

Van mij zouden je wenkbrauwen niet heftiger hoeven, maar vind het al snel te nep als je geen echt donkere wenkbrauwen van jezelf hebt. Zou misschien wel nog iets meer het begin blenden zodat het wat minder hard wordt en wat natuurlijker oogt.

Joolien schreef:
Supermooi Fenrir! Heb je wel eens aan modellenwerk gedacht? Je hebt zo'n sterke blik!

Mondy ik vind deze kleurencombi niet je sterkste. Geeft die kit wel veel pigment af?

Vandaag weer mn colourpop op mn lippen, ben zo dol op deze kleur. Dit is 2 van de weinige liquids die ik ook niet storend vind op mn lippen. En het pigment is echt booming. Fif op mn ogen <3
[ [url=m/65QXTz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die kleur staat je mooi, maar hij lijkt wel wat droog of niet?
En doe nog heel af en toe wel eens een shoot maar ik ben natuurlijk erg klein en heb totaal de maten niet, dus echt geschikt ben ik sowieso niet :+

velvetblack schreef:
Ohgaaf mondy!! I love frosting :D
Ik heb je niet gezien, was ik zeker met pauze ofzo!

Mooi jolien! Ziet er meteen zo kerstig uit he!

Suus, het staat je echt heeel mooi! Het is alleen geen smokey, een smokey is donkerder op het ooglid en gaat naar lichter :)

En welkom :D

Ik ging vandaag voor een zachte roze look!
[ [url=m/4nC4mG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat je zo mooi dat zachte <3

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 01:10

Mondy schreef:
Waaaauuuuuuuwwwwwww <3 _/-\o_

Ik hoop dat je het niet erg vind als ik die eens een keer ga proberen :))
Heb je een foto met je ogen dicht ? Ik ben nl erg benieuwd hoe je al die kleuren hebt gebruikt ?

Echt Fiet fieuw !

Natuurlijk is dat niet erg, ik heb er geen patent op :P Ik haal ook veel inspiratie uit dit topic (voornamelijk, want zoek verder zelf niet echt dingen op).
Ik heb 2 kleuren donkerder/feller matte rood gebruikt voor de crease en dan een lichtere rozige kleur met shimmer op het bewegend ooglid (die valt hier een beetje weg op de foto). En een hint van telepathy in het midden van het bewegend ooglid + inner corner.
En dan met de felste matte rood een wing gezet, die CP oogschaduw is crème achtig dus dat gaat daar heel goed mee. Oh en die felle rood heb ik ook gebruikt voor de waterlijn onder.

Afbeelding

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 09:45

Wauw prachtig Fenir! Je haar is trouwens ook echt stunning.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 12:02

Supermooi Bente! :oo :+:

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 12:10

Onwijs gave looks komen er weer voorbij! Ik ben jaloers :D

Gister eindelijk iets met mn burgundy palette gedaan, ben gegaan voor een hele neutrale look aangezien ik moest werken. Misschien dat ik zo iets zwaarders probeer :j

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 14:15

Sorry, ik had me hier aangemeld om actief mee te doen - maar dat lukt me helaas niet :=
Ik blijf wel lekker meelezen en kijken :j

Deze wilde ik jullie niet onthouden:
Afbeelding
:')

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 15:30

Suus dit staat je echt heel erg goed en mooi gedaan!

Elke echt waar jij maakt me echt jaloers met die looks die jij soms maakt!! Prachtig!

Wauw fenrir echt een hele gave look!

Mamamiesje dat is echt zo herkenbaar! En dan denk ik altijd ja laat maar haal.ik het eraf en ga ik makeuploos weg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 16:05

MamaMiesje schreef:
Sorry, ik had me hier aangemeld om actief mee te doen - maar dat lukt me helaas niet :=
Ik blijf wel lekker meelezen en kijken :j

Deze wilde ik jullie niet onthouden:
[ [url=m/JWvpsc.jpg]Afbeelding[/url] ]
:')

Hahaha. :') ik zag wel een keer in een tutorial dat iemand eerst stipjes zette, en daarna de stipjes verbond. Ging heel veel makkelijker. :j

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 16:45

Gaaf die look fenrir, vond hem toen bij elke ook al zo gaaf!

Ik heb de dipbrow pomade in taupe besteld, ben heel benieuwd :) blonde leek me toch wat te warm van kleur..

Voor het eerst ooit dat ik een blush zo heb opgemaakt dat er echt niks meer vanaf wil komen :)) Mac dainty, ik zal hem zeker ooit weer kopen als ik weer wat meer geld heb. Nu nars orgasm als dagelijkse blush, op aanraden van Suus al een hele tijd geleden meegenomen toen ik in Thailand was.
Afbeelding