Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Ik moet nog leren nee te zeggen, vrouw van de boer had het al klaargelegd toen we bij de koeien wegkwamen. Voelde beetje sneu om te zeggen nee ik hoef niet
MarlindeRooz schreef:Rebecca schreef:[quote="Alwiene"
Op hoeveel kcal kom je Rebecca? Je roept over iemand anders dat 1150 bijna niks is, maar vind jouw lijstje ook niet heel ruim, komt ook doordat het ontbijt ontbreekt natuurlijk.
Ja het schiet dus niet op als je dan een koek gaat eten, het eerste wat je moet schrappen is koek/snoep/chips.
Alwiene schreef:@Pallatin, ben blij met je reactie. Ik ben namelijk niet van plan mezelf álles te ontzeggen. Ik eet alleen compleet anders dan ik 'normaal' doe. Maar daarin passen best een paar chocoladenootjes of een paar shuttels. Maar dan wel een paar, afgemeten in een schaaltje en niet gewoon de hele verpakking én daarbij ook nog eens én én
MarlindeRooz schreef:Als je zoveel wil afvallen als Rebecca moet je niet op je tweede dag al een koek gaan eten. Dat is gewoon niet slim.
Pallatin schreef:MarlindeRooz schreef:Als je zoveel wil afvallen als Rebecca moet je niet op je tweede dag al een koek gaan eten. Dat is gewoon niet slim.
Dat is jouw mening, ik vind jezelf als doel stellen om 1,5 kilo per week af te vallen niet slim en niet realistisch...
_xrose schreef:Welkom iedereen die nieuw is!
Ik ben ook even weg geweest. In de kerstvakantie eigenlijk niks gedaan aan het dieet. Soms even gesport en een beetje opgelet, maar niks strengs.
Toch maar een halve kilo aangekomen.![]()
Vandaag ben ik weer begonnen, ook gaat mijn zus beginnen met een dieet en mijn moeder ook, dus kunnen we lekker samen gaan sporten.
Lijstje van vandaag:
O:/
L: eierkoek
A: macaroni met saus en kaas
T: 2 rijstewafels met pindakaas.
B: Veel gelopen en paardrijden.
MarlindeRooz schreef:Ja duh natuurlijk kan je afvallen door alleen koeken te eten.
Rebecca geeft aan dat ze veel snoept en dan is het niet handig om snelle suikers te eten. Ze was juist zo goed bezig met gekookte eieren. Als je dan suikers eet dan krijg je snel weer honger.
En ze heeft een schop onder haar kont nodig zegt ze, dus ik ga dan lopen zeiken over die ene koek om haar te motiveren!
Want als je een koek per dag mag dan schiet het natuurlijk niet op. Je kan dan beter iets anders kiezen zoals een bakje yoghurt of fruit zodat je lichaam wat heeft aan wat je eet.
Afvallen doe je wel met alleen ongezond eten, maar het is niet goed voor je lijf.