Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Friemel schreef:Hoe werk jij daar dan mee LM? Ik heb harde nagelriemen en veel ook, ik maak ze eerst zacht, druk ze dan naar achter en knip ze zachtjes weg, ik moet wel want ik heb echt teveel. Ik mis nfu oh cuticle remover, was echt magisch spul dat![]()
Moet zeggen dat dit ook super werkt maar kost wel veel meer tijd.
Shen, t is focallure nr 17
amandananana schreef:[ [url=m/EidjpM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb in mijn nachtdienst mn nagels weer gedaan. Een heel fijn nude kleurtje van Born Prettyhelaas op mn pink een te dikke laag gedaan dus is het tegen mijn nagelriem aan gelopen, ik kreeg het ook niet meer gecorrigeerd. De vlekjes op mijn ringvinger zijn van henna die bijna weg is
Hebben jullie tips voor het afweken? Het was nu na 20 minuten nog niet los. Ik vijl de glanzende laag eraf, week het dan met een watje gedrenkt in aceton gedurende 20 minuten los en gebruik daarbij die rubberen kapjes van aliexpress. Zou het werken om hiermee onder de lamp te weken om het proces te versnellen?
Yenni schreef:Cinnepin schreef:dat je goed de vrije rand mee neemt, daar kan het anders eerder gaan chippen..
Het laat puur en alleen los aan de achterkant. Lak niet te ver naar de nagelriem toe. Voor de mooi eigelijk te ver er vanaf...