Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xanthippe schreef:Spijtig dat dan de artiest altijd door het slijk gehaald wordt, terwijl het gewoon die meisjes zijn die zo dom zijn ...
K_im schreef:Xanthippe schreef:Spijtig dat dan de artiest altijd door het slijk gehaald wordt, terwijl het gewoon die meisjes zijn die zo dom zijn ...
Aan de ene kant begrijp ik dit, maar aan de andere kant.. Is het niet ook de artiest die zijn klanten moet voorlichten/waarschuwen/tegen zichzelf beschermen en daarmee dit soort verzoeken afwijzen? Het lijkt erop dat deze artiest gewoon maar alles tatoeëerd om zo zijn geld binnen te halen, helemaal na het 'drama' wat hij al heeft meegemaakt met het 'sterrenmeisje' had hij in dit geval misschien toch even beter twee keer na kunnen denken.
Yasmine schreef:Edit: die artist is sowieso niet goed wijs, schijnbaar heeft hij z'n eigen naam over het hele gezicht van z'n vriendin getattooeerd tijdens de eerste keer dat ze elkaar ontmoetenhttp://www.mirror.co.uk/news/world-news ... st-1586449
Safiera schreef:Heb verder zeer creatieve ideeën voor tattoosNog steeds wat lijnen over mijn zijkant... dat idee blijft. Maar '';;;'' zou ook goed kunnen, en iets met licht vs donker. De tekst ''I'll struggle and survive'' van hierboven raakt ook, net als dat ik ''and the world spins madly on.'' zeer tof idee vind. Maar ''Once uppon a time'' ook. Of sommige quotes van Shakespeare.
nardxash schreef:Maar er lopen toch meerdere mensen rond met de zelfde tattoo Zoals de infinity en dan zou dit nu niet mogen beetje raar