[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:19

Zo dom als een koe, die meid 8)7

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:19

Die gezichtstattoo is echt verschrikkelijk! :=

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:25

Mooie tattoo tanya en nicky

omg die gezicht tattoo dacht dat het carnaval was en iemand met oogpotlood op hwt gezixht had lopen kliederen :=

Dames deze zaterdag gesprek voor mijn ontwerp die ik wil laten plaatsen. Ik heb nog iets wat ik erbij wil een notenbalk met de noten van het nr. Zou ik dat heel realistisch vragen of alleen de noten (stippen wel op de juiste hoogte)of heel excact . Mennn twijfel of alleen de tekst?

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:29

Als ik het goed lees opperde haar vriend (waarvoor ze de tattoo zou laten zetten) deze plek?!

Maar c'm on... wie zoiets bij een meisje zonder (veel) overige tattoos begint te zetten is ook nuts.
Klant is koning geldt imo echt niet. Ik las gister een artikel waarom de meeste artist niet zomaar gezichten, nekken of handen willen doen. Ze noemden het job-stoppers (dus dat mensen een arbeidsbeperking er door krijgen).

Maar volgens mij is het van oudsher ook een soort ere code? Dat bij de traditionele tattoos voor rang en stand ook handen, nek en gezicht als laatste komen?

Ik heb wel vaak gedacht dat ik 3 stipjes tussen mijn ogen zou willen. Maar die komen er mooi eerst wat jaren met eyeliner op.
Heb verder zeer creatieve ideeën voor tattoos :P Nog steeds wat lijnen over mijn zijkant... dat idee blijft. Maar '';;;'' zou ook goed kunnen, en iets met licht vs donker. De tekst ''I'll struggle and survive'' van hierboven raakt ook, net als dat ik ''and the world spins madly on.'' zeer tof idee vind. Maar ''Once uppon a time'' ook. Of sommige quotes van Shakespeare.
Of iets uit een eigen gedicht. Maar teksten vind ik moeilijker dan afbeeldingen of lijnwerk; bij dat laatste kun je er met de jaren desgewenst andere invulling aan geven of anders tegenaan kijken. En een tekst van op je 22e... wat vind ik daar van als ik 44 ben?

Twee stylistische vleugels (van het Blutengel logo) zou ik ook nog wel willen. Pff, veel te veel wensen.
Ik wil mijn lijf niet vol. En bovendien is mijn portemonnee leeg. :')

123321

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:03

Zorg dan in ieder geval wel dat het "Once upon a time" met 1 p wordt ;)

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:31

En dat meisje moet nu het feniksmeisje zijn? Ik zie er heel veel in, maar geen feniks :=

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 14:21

Sterrenmeisje was een hoax, zal dit ook wel zijn.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 14:29

Hoezo een hoax? Ze heeft toch wel een gezicht vol tattoos?

Ik ben er wel van overtuigd dat haar verhaal (van het sterrenmeisje) van "ik ben in slaap gevallen tijdens het tattooeren en werd wakker met een tattoo die ik niet wou" pure bullshit is. Volgens mij was het bij haar net hetzelfde: ze wou het zelf, vond het stoer, maar na de reacties van anderen vond ze het plots niet leuk meer.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 14:31

Ik las een artikel waarbij ze toegaf dat ze had gelogen daar over, maar de tattoos zijn wel echt :j

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 14:32

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 14:34

Spijtig dat dan de artiest altijd door het slijk gehaald wordt, terwijl het gewoon die meisjes zijn die zo dom zijn ...

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 14:43

Xanthippe schreef:
Spijtig dat dan de artiest altijd door het slijk gehaald wordt, terwijl het gewoon die meisjes zijn die zo dom zijn ...

Aan de ene kant begrijp ik dit, maar aan de andere kant.. Is het niet ook de artiest die zijn klanten moet voorlichten/waarschuwen/tegen zichzelf beschermen en daarmee dit soort verzoeken afwijzen? Het lijkt erop dat deze artiest gewoon maar alles tatoeëerd om zo zijn geld binnen te halen, helemaal na het 'drama' wat hij al heeft meegemaakt met het 'sterrenmeisje' had hij in dit geval misschien toch even beter twee keer na kunnen denken.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 14:50

K_im schreef:
Xanthippe schreef:

Aan de ene kant begrijp ik dit, maar aan de andere kant.. Is het niet ook de artiest die zijn klanten moet voorlichten/waarschuwen/tegen zichzelf beschermen en daarmee dit soort verzoeken afwijzen? Het lijkt erop dat deze artiest gewoon maar alles tatoeëerd om zo zijn geld binnen te halen, helemaal na het 'drama' wat hij al heeft meegemaakt met het 'sterrenmeisje' had hij in dit geval misschien toch even beter twee keer na kunnen denken.

Ik begrijp je insteek, maar de klant kan eender welk verhaal ophangen dat ze wél goed nagedacht heeft en wat nog allemaal niet...
Ik ken genoeg mensen die ook tattoos in hun gezicht hebben (over mooi heb ik het dan niet), zijn daarom de artiesten die dit gezet hebben, ook allemaal geldwolven?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 15:11

Ik vind dat de artist hier wel degelijk een verantwoordelijkheid in heeft. Er zijn genoeg artists die weigeren om gezicht/nek/handtattoos te zetten net om die reden (dat mensen er spijt van krijgen omdat ze de impact ervan onderschatten). Net omdat mensen die zeggen "ik heb er goed over nagedacht" nooit voor 100% weten hoe het zal zijn en de consequenties ervan nooit echt kunnen voorzien of inschatten.

Edit: die artist is sowieso niet goed wijs, schijnbaar heeft hij z'n eigen naam over het hele gezicht van z'n vriendin getattooeerd tijdens de eerste keer dat ze elkaar ontmoeten := http://www.mirror.co.uk/news/world-news ... st-1586449

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 15:20

Ik zeg het, ergens begrijp ik de redeneringen wel, maar er zijn mensen die evengoed nooit spijt krijgen van een tattoo in hun gezicht als van een op hun arm. Mogen die mensen daarom nooit een tattoo in het gezicht krijgen?

Yasmine schreef:
Edit: die artist is sowieso niet goed wijs, schijnbaar heeft hij z'n eigen naam over het hele gezicht van z'n vriendin getattooeerd tijdens de eerste keer dat ze elkaar ontmoeten := http://www.mirror.co.uk/news/world-news ... st-1586449

Wat voor mij weer een teken is dat vooral die vriendin niet goed wijs is :D 8)7
Laatst bijgewerkt door Xanthippe op 03-09-15 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 15:20

Waarom gaan mensen überhaupt nog naar deze vent?

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 15:23

K_im schreef:
Waarom gaan mensen überhaupt nog naar deze vent?

Net als met ander prutswerk: Ze willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 16:54

Volgens mij is Rouslan Toumaniantz helemaal niet zo goedkoop, hij zet ook eigenlijk wel prima werk. Zijn hele gezicht zit ook helemaal onder, ik dat hij het zelf niet als 'een big deal' ziet. Het zou inderdaad netter zijn geweest als hij het meisje had gevraagd heel erg zeker te zijn van haar zaak (imo helemaal na het sterrenmeisje haar verhaal). Maar ik vind toch echt het meisje hier vooral nogal dom :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:07

Safiera schreef:
Heb verder zeer creatieve ideeën voor tattoos :P Nog steeds wat lijnen over mijn zijkant... dat idee blijft. Maar '';;;'' zou ook goed kunnen, en iets met licht vs donker. De tekst ''I'll struggle and survive'' van hierboven raakt ook, net als dat ik ''and the world spins madly on.'' zeer tof idee vind. Maar ''Once uppon a time'' ook. Of sommige quotes van Shakespeare.

Dat zou ik niet zo netjes vinden :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:20

Wat is er mis mee?
(heb de tekst 10 keer bekeken)
:=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:23

Ik zou het niet zo netjes vinden gezien het de tekst is die ik nog geen week geleden zelf heb laten zetten :)

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:24

Ik denk omdat ze die tekst ook heeft. Maar dat is het risico met quotes..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:28

Ik wist dat deze reactie ging komen. Natuurlijk heb ik geen alleenrecht op deze tekst. Gezien ik hem zelf ook uit een nummer heb, compleet begrijpelijk. Maar gezien het een nummer van een behoorlijk onbekende band betreft weet ik vrij zeker dat dit idee compleet geïnspireerd is op de tattoo die ik, nogmaals, nog geen week geleden heb laten zetten. Ik zeg ook niet dat het niet mag, ik zeg alleen dat IK het niet zo netjes zou vinden. Geloof mij als ik zeg dat het geen prettig idee is als mensen je tattoo, waar jij trots op bent en die je zelf hebt bedacht, kopiëren.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:32

Maar er lopen toch meerdere mensen rond met de zelfde tattoo Zoals de infinity en dan zou dit nu niet mogen beetje raar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:33

nardxash schreef:
Maar er lopen toch meerdere mensen rond met de zelfde tattoo Zoals de infinity en dan zou dit nu niet mogen beetje raar

Misschien even lezen. Ik zeg niet dat het niet mag. Ik zeg alleen dat ik het niet prettig zou vinden. Ik ben zelf lang op zoek geweest naar een quote die ik passend genoeg vond.

Maar goed, dit is verder geen discussie tussen mij en de rest van bokt. Ik wou alleen aan betreffende dame laten weten dat ik het niet prettig zou vinden, wat zij daarmee doet is aan haar.