Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! (De weegschaal gaf wel een hoger nummer aan maar ik denk dat dat door iets anders kwam
)
) Armario schreef:Ik heb dag 6 van Body Revolution volbracht! (De weegschaal gaf wel een hoger nummer aan maar ik denk dat dat door iets anders kwam
)
Ik voel me altijd zoveel beter als ik aan mijn lichaam werk (met sport).
Kop vol snot, keel voelt als schuurpapier en krijg gewoon te weinig lucht daardoor. Eerst maar beter worden, intussen doe ik af en toe een rustig rondje (5-10km) fietsen om toch beweging te krijgen. Maar leuk is anders, ik wil zo graag verder met dag 19
Mariska85 schreef:Armario schreef:Ik heb dag 6 van Body Revolution volbracht! (De weegschaal gaf wel een hoger nummer aan maar ik denk dat dat door iets anders kwam
)
Ik voel me altijd zoveel beter als ik aan mijn lichaam werk (met sport).
Hoe vind je de Cardio 1? De eerste keer ging ik echt helemaal kapot!
Ik heb net dag 23 gedaan en bijf workout 3 echt een hel vinden

we zullen het straks weten
Eerst paardje hobbelen
en dan mss eens beginnen met start to run ofzo om m'n buikvetjes te verbranden!
Kreeg vanmiddag een migraine aanval tijdens werk, dus door mijn ouders opgehaald (want ik kan dan zelf niet meer autorijden) en gaan slapen. Inmiddels gaat het weer iets beter, hoop dat ik vanavond nog kan shredden. Wilde vandaag een dubbele doen maar iedere keer als ik dat bedenk dan wil mijn lijf niet
Hoop dat het morgen gewoon weer over is, want met een zere teen kan je echt niks van sport doen
Gelukkig weet ik nog hoe ik moet tapen, pff.