[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vliendertje

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 20:42

Ik heb in het begin van dit topic ergens 2 of 3 mooie foto's van paarden(watercolor) voorbij zien komen. Dit gewoon op papier of via de computer gemaakt..

Heeft iemand een idee wat ik bedoel en toevallig nog een linkje voor mij? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 20:48

Ik en een andere Bokker gaan dit ook laten doen. Zei heeft net het ontwerp binnen en ik moet nog helemaal beginnen :)

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 21:32

Hallo dames (en heren?),

Ik lees al een aantal jaren stiekem regelmatig mee met dit topic. Ik wil al heel lang een tattoo en heb nu eindelijk een ontwerp waar ik zeker van weet dat ik hem wil. Nu zal dit mijn eerste tattoo worden, maar ik vind het erg lastig om de juiste artiest te vinden. Ik wil wel een kunstwerk op mijn lichaam, vertrouw mijn lichaam zeker niet toe aan de eerste de beste of de goedkoopste om vervolgens verminkt door het leven te gaan. :') Waar de artiest zijn tattooshop heeft maakt mij ook niet uit. Ik reis er liever een paar uur voor en dat het dan goed gebeurd dan dat ik spijt krijg van een slecht gezette tattoo.

Mijn ontwerp bestaat deels uit een maori tattoo (ik ben voor een half jaar gaan backpacken, o.a. in Nieuw-Zeeland geweest en heb daar de tattoo ook laten ontwerpen door een goede lokale tattoo artiest.) Ik heb deze daar niet laten zetten omdat ik er goed over na wilde denken en me niet wou laten leiden door mijn vele emoties haha. Alles wat voor mij belangrijk is is hierin verwerkt. Nu wil ik dit combineren met een silhouet/natuurgetrouwe schets van een hert op de voorgrond van de maori tattoo met opvliegende bladeren eromheen. Voor de achterliggende betekenis mogen jullie altijd een pb sturen, maar ik ga dit niet lang en breed op internet zetten aangezien jullie toch vreemden voor mij zijn en het toch persoonlijk is :') Hij zal op een niet meteen zichtbare plaats komen, (boven rug tussen schouder bladeren). Hij wordt immers van mij en niet meteen voor de rest van de wereld haha, ook handig met sollicitaties en baan zoeken later haha. Nu is er dik een jaar voorbij en ben ik nog steeds enthousiast en overtuigd om hem te laten zetten. Dus ik gaf mezelf toestemming voor de volgende stap: het vinden van een goede artiest.
Dus hierbij kon ik wel wat hulp gebruiken van jullie :') Ik ben dus niet op zoek naar een cartoon achtig hertje of wat dan ook. Maar naar een artiest die strakke lijnen kan zetten en een natuurgetrouw kunstwerk op mijn lichaam wil vereeuwigen.

Suggesties? Ik hoor het graag haha :D

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 08:26

Ik heb ook nog steeds niets van daniel gehoord

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 09:09

benangelique schreef:
Ik heb ook nog steeds niets van daniel gehoord

ik ga vandaag er heen om mijn tattoo af te laten maken. Ik zal
wel even polsen hoe of wat er is.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 09:38

me_myself_i schreef:
Hallo dames (en heren?),

Ik lees al een aantal jaren stiekem regelmatig mee met dit topic. Ik wil al heel lang een tattoo en heb nu eindelijk een ontwerp waar ik zeker van weet dat ik hem wil. Nu zal dit mijn eerste tattoo worden, maar ik vind het erg lastig om de juiste artiest te vinden. Ik wil wel een kunstwerk op mijn lichaam, vertrouw mijn lichaam zeker niet toe aan de eerste de beste of de goedkoopste om vervolgens verminkt door het leven te gaan. :') Waar de artiest zijn tattooshop heeft maakt mij ook niet uit. Ik reis er liever een paar uur voor en dat het dan goed gebeurd dan dat ik spijt krijg van een slecht gezette tattoo.

Mijn ontwerp bestaat deels uit een maori tattoo (ik ben voor een half jaar gaan backpacken, o.a. in Nieuw-Zeeland geweest en heb daar de tattoo ook laten ontwerpen door een goede lokale tattoo artiest.) Ik heb deze daar niet laten zetten omdat ik er goed over na wilde denken en me niet wou laten leiden door mijn vele emoties haha. Alles wat voor mij belangrijk is is hierin verwerkt. Nu wil ik dit combineren met een silhouet/natuurgetrouwe schets van een hert op de voorgrond van de maori tattoo met opvliegende bladeren eromheen. Voor de achterliggende betekenis mogen jullie altijd een pb sturen, maar ik ga dit niet lang en breed op internet zetten aangezien jullie toch vreemden voor mij zijn en het toch persoonlijk is :') Hij zal op een niet meteen zichtbare plaats komen, (boven rug tussen schouder bladeren). Hij wordt immers van mij en niet meteen voor de rest van de wereld haha, ook handig met sollicitaties en baan zoeken later haha. Nu is er dik een jaar voorbij en ben ik nog steeds enthousiast en overtuigd om hem te laten zetten. Dus ik gaf mezelf toestemming voor de volgende stap: het vinden van een goede artiest.
Dus hierbij kon ik wel wat hulp gebruiken van jullie :') Ik ben dus niet op zoek naar een cartoon achtig hertje of wat dan ook. Maar naar een artiest die strakke lijnen kan zetten en een natuurgetrouw kunstwerk op mijn lichaam wil vereeuwigen.

Suggesties? Ik hoor het graag haha :D

Ik heb mijn maori bij needle art laten zetten :j

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 10:41

Bedankt voor de tip Quera :) Ben net gaan kijken op facebook en sommige tattoo's zijn behoorlijk mooi gezet daar. Heb je misschien een foto van jouw tattoo? (mag ook via pb)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 11:01

Needle art in gorinchem raad ik ook absoluut aan!

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 12:07

Ja ik was van Needle Art Gorinchem (ik moest even opzoeken waar Gorinchem ingodsnaam lag had er nog nooit van gehoord haha) ook meer onder de indruk dan Needle Art Breda. Heb je daar zelf ook iets laten zetten Kimbers? En met een budget van rond de 500 euro zit ik daar goed? Of kom ik nog even door aan het sparen?

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:37

Aaah ik dacht dat Gorinchem zo bekend was... Vandaar dat mensen t nog niet weten als ik zeg dat ik daar vlakbij woon haha.
Maar hoe groot word het ongeveer?
Die op mijn schouder, in kleur, was net iets boven de €500. Ligt er trouwens ook aan bij welke artiest

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 15:04

ik ben net terug van de shop, voorbeeld gezien en wat aanpassingen doorgenomen, ziet er al ontzettend gaaf uit!!

hij zou het nog wat verder uitwerken en dan een datum prikken!! zin in !!!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:09

quera schreef:
[ Afbeelding ]

Hier was het folie er net af. Dus je ziet een aantal kleine bloedplekjes :)

Deze :)

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:12

Zo mijn koi is ingekleurd! Ben blij dat het voorbij is. Daniel is best druk zei hij, heb hem ook gemeld dat er mensen gemaild hebben van hier ^_^ hopelijk doet dat wat.

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 18:57

Afbeelding
Even van instagram geplukt. Hier vlak na het zetten :)

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:15

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:34

Poess91 schreef:
Aaah ik dacht dat Gorinchem zo bekend was... Vandaar dat mensen t nog niet weten als ik zeg dat ik daar vlakbij woon haha.
Maar hoe groot word het ongeveer?
Die op mijn schouder, in kleur, was net iets boven de €500. Ligt er trouwens ook aan bij welke artiest

Haha ik denk dat mensen uit de buurt van Utrecht het vast wel kennen, maar ik kom oorspronkelijk uit Maastricht en studeer nu in Groningen. :') Ken de meeste (grotere) steden wel maar Gorinchem had ik nog nooit van gehoord.
Ik wil hem niet al te groot haha, maar denk dat de artiest daar meer zicht op heeft dan ik. Wil wel dat het mooi blijft en niet in elkaar gaat overlopen. Het oorspronkelijke maori is eigenlijk getekend voor op mijn ribben maar ben bang dat het hert er dan niet meer bijpast, ik heb niet zoveel ribben haha. Ofja ieder mens heeft natuurlijk evenveel ribben, maar mijn ribbenkast is niet zo breed zeg maar haha. :') Dus vandaar dat ik uitwijk naar tussen mijn schouderbladeren. Maar bedankt voor je reactie haha :)

En Quera jou tattoo ziet er ook mooi uit zeg :D En Daphneeej jou koi vind ik ook mooi hoor haha! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:51

Veseosunce schreef:
https://www.facebook.com/pages/Kims-Tat ... tos_stream

Wat vinden jullie van haar werk? :=

Iemand die ik ken wil wat bij dit persoon laten zetten. Ben er zelf niet echt gecharmeerd van..

Ik wordt er niet enthousiast van.
Maar kijk dan vooral naar die met tekst + afbeelding. Vind zelf dat de tekst er elke keer maar een beetje los bij hangt. Waardoor ik ze niet vind kloppen :p

Denk dat ook afhangt van wat ze wilt laten zetten. Iets simpels met niet al te veel diepgang zou ik wel durven..
Maar aan de andere kant... Dan liever iemand waar ik echt enthousiast van wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:55

Veseosunce schreef:
https://www.facebook.com/pages/Kims-Tat ... tos_stream

Wat vinden jullie van haar werk? :=

Iemand die ik ken wil wat bij dit persoon laten zetten. Ben er zelf niet echt gecharmeerd van..

Omg dat is een gevalletje leuk geprobeerd, die roos en die zonnebloem _O- paasei wat slecht :')

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:12

Nou Joolien je kunt ook overdrijven zeg. Het is niet mijn stijl en ik heb zeer zeker betere dingen gezien, maar het is echt niet zo dramatisch slecht als jij doet lijken. Over het algemeen zien de lijnen er wel redelijk uit, alleen verhouding is mwah.

Deze vind ik best leuk om eerlijk te zijn
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:18

Jep klopt, t valt mee, ben slecht in verder kijken dan mn neus lang is. Maar dat portret en die bloemen vond ik echt neit goed :P

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 21:46

Ik vind d'r ook niet zo slecht hoor.
Ik vind deze toch best goed gelukt.. Afbeelding
er vanuitgaande dat het wit in de pupil nog niet is schoongemaakt van overgebleven rest-inkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 21:49

Als je een ander oog erbij zou zien zou ze scheel kijken :')

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 21:58

Of ze kijt gewoon naar rechts...

Edit: links uiteraard...

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 22:03

Joolien schreef:
Als je een ander oog erbij zou zien zou ze scheel kijken :')

Sorry Jolien.. Maar dit is gewoon kul.. ;)

Prima ieder zijn eigen menig..

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 22:07

"een zelfportret bij ME moeder gezet".

Ai, dat vond ik pijnlijk om te lezen :') (eerste tattoo op haar Facebook) Ik vind de tattoo's niet heel slecht. Maar ik heb bij sommige het gevoel dat ze er al een jaar of 10 staan omdat ze een beetje verlopen lijken. Niet diep genoeg gezet misschien? Het zou niet mijn eerste keus zijn.