Heeft iemand een idee wat ik bedoel en toevallig nog een linkje voor mij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
me_myself_i schreef:Hallo dames (en heren?),
Ik lees al een aantal jaren stiekem regelmatig mee met dit topic. Ik wil al heel lang een tattoo en heb nu eindelijk een ontwerp waar ik zeker van weet dat ik hem wil. Nu zal dit mijn eerste tattoo worden, maar ik vind het erg lastig om de juiste artiest te vinden. Ik wil wel een kunstwerk op mijn lichaam, vertrouw mijn lichaam zeker niet toe aan de eerste de beste of de goedkoopste om vervolgens verminkt door het leven te gaan.Waar de artiest zijn tattooshop heeft maakt mij ook niet uit. Ik reis er liever een paar uur voor en dat het dan goed gebeurd dan dat ik spijt krijg van een slecht gezette tattoo.
Mijn ontwerp bestaat deels uit een maori tattoo (ik ben voor een half jaar gaan backpacken, o.a. in Nieuw-Zeeland geweest en heb daar de tattoo ook laten ontwerpen door een goede lokale tattoo artiest.) Ik heb deze daar niet laten zetten omdat ik er goed over na wilde denken en me niet wou laten leiden door mijn vele emoties haha. Alles wat voor mij belangrijk is is hierin verwerkt. Nu wil ik dit combineren met een silhouet/natuurgetrouwe schets van een hert op de voorgrond van de maori tattoo met opvliegende bladeren eromheen. Voor de achterliggende betekenis mogen jullie altijd een pb sturen, maar ik ga dit niet lang en breed op internet zetten aangezien jullie toch vreemden voor mij zijn en het toch persoonlijk isHij zal op een niet meteen zichtbare plaats komen, (boven rug tussen schouder bladeren). Hij wordt immers van mij en niet meteen voor de rest van de wereld haha, ook handig met sollicitaties en baan zoeken later haha. Nu is er dik een jaar voorbij en ben ik nog steeds enthousiast en overtuigd om hem te laten zetten. Dus ik gaf mezelf toestemming voor de volgende stap: het vinden van een goede artiest.
Dus hierbij kon ik wel wat hulp gebruiken van jullieIk ben dus niet op zoek naar een cartoon achtig hertje of wat dan ook. Maar naar een artiest die strakke lijnen kan zetten en een natuurgetrouw kunstwerk op mijn lichaam wil vereeuwigen.
Suggesties? Ik hoor het graag haha
Poess91 schreef:Aaah ik dacht dat Gorinchem zo bekend was... Vandaar dat mensen t nog niet weten als ik zeg dat ik daar vlakbij woon haha.
Maar hoe groot word het ongeveer?
Die op mijn schouder, in kleur, was net iets boven de €500. Ligt er trouwens ook aan bij welke artiest
Veseosunce schreef:https://www.facebook.com/pages/Kims-Tat ... tos_stream
Wat vinden jullie van haar werk?![]()
Iemand die ik ken wil wat bij dit persoon laten zetten. Ben er zelf niet echt gecharmeerd van..
Veseosunce schreef:https://www.facebook.com/pages/Kims-Tat ... tos_stream
Wat vinden jullie van haar werk?![]()
Iemand die ik ken wil wat bij dit persoon laten zetten. Ben er zelf niet echt gecharmeerd van..