Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marlonFloris schreef:Ik heb net haarverf gekocht gewoon blond, maar durf nu niet meer hahaha.
Ooit 1 keer zelf gedaan en toen mislukte het, maarja heb ook het geld niet om bij de kapper te laten doen.
Gaan jullie altijd naar de kaper of hebben jullie het ook wel zelf gedaan?
savannah030x schreef:Hoe zetten ze in donker haar high lights? Ontkleuren ze dan eerst een paar plukken en verven ze die dan licht? De eerst volgende keer dat ik naar de kapper ga ben ik dat namelijk van plan aangezien ze me toen (ongewenst) 2 tinten nabij zwart hadden geverfd. Iemand het al gedaan ook?
Corelli schreef:savannah030x schreef:Hoe zetten ze in donker haar high lights? Ontkleuren ze dan eerst een paar plukken en verven ze die dan licht? De eerst volgende keer dat ik naar de kapper ga ben ik dat namelijk van plan aangezien ze me toen (ongewenst) 2 tinten nabij zwart hadden geverfd. Iemand het al gedaan ook?
Nee het ontkleuren is de highlight
Yasmine schreef:Jeukende hoofdhuid kan ook hormonaal zijn (ik heb het altijd wanneer ik ongesteld moet worden) of het kan ook te maken hebben met het koude weer.
Sem_ schreef:Mensen hier nog tips qua shampoos tegen een jeukende hoofdhuid of shampoos zonder irriterende
bestanddelen? Sinds kort heb ik regelmatig een jeukende hoofdhuid, ik heb geen roos en het is ook niet per
se droog, hoofdluis is het ook niet..
Lous schreef:[ [url=m/GonGVO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tsja weet niet of het voldoende is, anders moet het roze denk ik iets donkerder
mailow schreef:Ik val hier even binnenIk heb gister mijn haren laten verven en knippen bij een goede kapperszaak. Nu hadden zij het in model gebracht met een föhnborstel. En het zag er echt fantastisch uit, het glansde en het zat mooi in model. Heb namelijk van mezelf redelijk pluizige krullen en dit leek me best wel een uitkomst Hebben jullie misschien ervaring met 'föhnborstels' en eventueel een idee welke goed is?