Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en dan lezen wij graag je verslag
. Supervixen schreef:Heerlijke plaatjes!
Je komt terug met bergbenen.
Omlaag krijg je vaak meer spierpijn van dan omhoog is mijn ervaring. Hopelijk trekt het snel weg.
iig hopelijk niet erger hierdoor.

1800+ ergens is deze.
Hoe voel je je vandaag? Ben ook benieuwd naar je verslag!
gelukkig nog steeds geen koorts, maar ik doe rustig aan. Dat kan ik wel, soms

.

. Maar ik weet dat dat straks redelijk snel wegtrekt als ik ga bewegen. Lig nu nog in bed.
.

Wat een afstand
Ik heb met veel plezier je verslag gelezen, en wat een leuke foto's! Ik moest heel hard lachen om jullie nieuwe vriendjes ineens tussen de foto;s
Wel echt verschrikkelijk vervelend voor je zusje zeg dat ze zo misselijk was, met overgeven aan toe
Hoe is ze de nacht doorgekomen?
Des te knapper dat je dan zoveel loopt, en dan ook nog in die zware zandbak bij jullie daar! Ik vind het ook heel fijn om een schema aan te houden, dat geeft houvast en hoef ik niet zelf te verzinnen wat ik ga doen. Veel plezier in Belgie dit weekend!
Goed gelopen de smokkelaarstrail, wel echt rot dat je zo beroerd bent geworden daarna
Ik word helemaal jaloers van al die geweldige foto's! Blijf deze vooral delen
Ik blijf me steeds verbazen over die hoogtemeters van jullie
Geniet nog even van je vakantie, het klinkt iig echt heerlijk (al moet ik er niet aan denken om met al die hoogtemeters te hardlopen hahaha)
Heerlijk zo'n 2e huisje in zo'n mooie omgeving
Veel plezier op vakantie volgende week, wandelse! Heb je eigenlijk nog spierpijn gehad van je buitenrit?
Ik duim net als de rest mee dat het de boel gewoon heeft opgerekt en je daarna ook minder last van je blessure hebt
En dan zo snel ook al weer aan het hardlopen, echt bizar. Ik heb ooit met school eens 100 km gelopen, dat doe ik ook niet meer
En wat een tof doel volgend jaar zeg! Niet voor te stellen hoe ver...
Nog last van je heup of is het (hoop ik) alweer weggetrokken? Die trail in Amerongen klinkt wel echt als een mega leuke loop, super netjes gelopen ook!. En door jouw opmerking over de Uilentorentrail ben ik nu ook aan het twijfelen om me daarvoor op te geven. Hij klinkt echt heel gemoedelijk en leuk iig!
Echt zo leuk om je verslag te lezen, en om te lezen dat je echt helemaal uit die dip bent. Die 43 kilometer ga je echt ook rocken, dat weet ik zeker. Als ik jou zo hoor over alle hele snelle mensen bij de Houttrail, ben ik blij dat ik mezelf niet heb opgegeven

Blijkbaar heb je daar een hoog stuk pad en een laag stuk, met op elke maximaal 25 meter paadjes om van het ene naar het andere pad te lopen. Dus we gingen van boven naar beneden naar boven naar beneden.. Alles bij elkaar toch bijna 100 hoogtemeters gemaakt. Voor afwisseling hebben we "gespeeld" in een natuurspeeltuin met allemaal mul zand. Ik was kapot aan het einde
Ik had altijd al heel veel respect voor jullie met in de zandbak rennen en al die hoogtemeters, maar dat word echt alleen maar meer en meer..