Ik heb net gewandeld bij Hoog Buurlo. Hier valt de drukte erg mee.
En zo door naar zus,en zwager,in Almere.
boedjang
Geplaatst: 06-04-26 13:44
Fijne wandelen zo faringo en gaucho Lizard mooi en niet zo druk veel plezier in Almere Ik naar schoonmoeder, hele rolstoel uit elkaar gepuzzeld.. paste in auto. Daar ook even gewandeld Schoonmoeder wilde naar strand lopen, dat vond ik ff te dol
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 06-04-26 16:24
Ik kan ook even niet ver wandelen, binnenste knieband verrekt met van het paard vallen zojuist.
Boedjang wel fijn dat je steeds lekker meegenomen wordt.
Er kwamen crossmotoren langs daar houdt hij niet van. En ik kreeg hem niet op tijd op de volte gestuurd. Toen we bij het hek kwamen scheidden onze wegen maar mijn onderbeen ging iets minder snel mee dan de rest van mijn lichaam. Ik viel niet hard maar heb mijn knie flink verdraaid. Volgens de triagist van de HAP kon ik ook morgen mijn eigen HA bellen dat ga ik dus doen.
Ah dikke pech SusanH maar gelukkig niet erger afgelopen.
LadyMadonna
Geplaatst: 06-04-26 19:19
Iedereen aan de wandel vandaag?
In het kader van "voorbereiden op strand klossen in kefalonia " vandaag maar eens naar Kefalonia geweest. Voor het eerst sinds tijden (door omstandigheden) meer dan 5 km gedaan
He wat een vervelende smak heb je gemaakt SusanH, beterschap !
Leuke wandeling zo te zien Gaucho en Faringo !
noordje
Geplaatst: 06-04-26 21:54
Wat vervelend SusanH, beterschap! Die uil is wel heel gaaf!
Boedjang toch lekker op stap en mooi kleur in de tuin
Leuk Gaucho en Faringo Heerlijk weer ook zo te zien
Athelas,leuk dat je in NL bent, vervelend dat de gezondheid niet helemaal o.k. was. Nu weer beter?
Shaddy gezellig weer met Banjer op stap
Goof,mooi die foto's met de zon door de bomen En goed hoor,die halve marathon
Lizard ook weer leuke foto's Tof die ringslang
Afgelopen weekend gewerkt en dat was maar beter ook Wat een bagger weer Sneeuw, heel veel wind (storm Dave) en nu is het weer wat beter Nog wel wind,maar wel lekker de zon Dus vandaag lekker een heel eind gewandeld Hindernis baan onderweg Gelukkig was er nog sneeuw voor Nala om in te rollen En nog een beetje uitzicht
Bootsiebob
Geplaatst: 06-04-26 23:45
Prachtige wandelingen zijn er gemaakt. En het weer gaat erop vooruit
Beterschap voor jou Athelas en ook voor SusanH veel succes bij de huisarts!
Boedjang ook weer eruit geweest, hoop toch gauw op ander uitzicht dan een kapot been
Ik zag Banjer, een ringslang, reeën, uil en veel meer moois. Sneeuw en foto’s van LadyMadonna
Ik was naar Ladies of Soul en daarna naar Paaspop. Vandaag bij familie gegeten. Maar wel 31000 stappen op Paaspop gezet
Ha bootsiebob ik hoop het ook, woensdag controle ziekenhuis en lekker muzikaal weekend gehad jij Noordje stomme storm dave gelukkig voorbij. De lente mag ook bjj jullie beginnen hoor. Alhoewel Nala de sneeuw wel echt leuk vindt volgens mij
Lady madonna, ziet er rustig uit daar bij jou
shaddy82
Geplaatst: 07-04-26 06:44
Haha die Nala, de pret straalt van de foto af Wel balen van de storm Noordje, gelukkig toch nog fijn kunnen wandelen.