Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Sherivey schreef:Soms baal ik wel hoor, dat ik echt nul talent heb en ook nog eens blessuregevoelig ben.
Ohja, en niet te vergeten lichte vorm van astma en soms behoorlijk last van hooikoorts.
Verder ben ik kerngezond hoor
ieris schreef:Sherivey, ik ben geboren in Goes, en heb in S'heerhendrikskinderen gewoond.
Mijn moeders familie komt uit Goes, en mijn vaders kant uit Julianadorp.
Van de zomer gaan we op vakantie naar Kamperland, dan kan ik alvast een stukje van de route bekijken!
iiSunshine schreef:calipsolover, ai, vervelend dat je pijn hebt. lijkt me ook wel lastig allemaal omdat je wel sneller kán, en dan ook dus nog door zo’n drukke stad met allemaal stoplichten. je hebt geen park oid in de buurt waar je wel non stop kunt lopen? ik raak zelf altijd zo uit het ritme als ik moet stoppen.
Sall schreef:Dank je wel CalipsoLover! Wat bijzonder en gaaf dat je daar woont! Ben er een paar jaar geleden geweest, heeft veel indruk toen op mij gemaakt.
Wel stoer dat je daar hardloopt, ondanks de luchtkwaliteit, stoplichten en toeristen
Ik herinner mij vooral de gemerkte straathonden die ook braaf bij de stoplichten stonden te wachten
Succes met je knie en voorbereiding v de halve marathon!
SV, lekker bezig!
Ik merk dat ik niet echt handig ben met aflezen v die schema’s, maar dat komt vanzelf
Gisteren lopen prutsen met mijn AppleWatch die synchroniseerde niet meer, maar het is mij uiteindelijk gelukt