Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Soepblik schreef:Hoi iedereen,
Ik ben momenteel m'n vaccinatie afspraak aan het inplannen (ik krijg waarschijnlijk pfizer) maar zit even te wikken en wegen: 6 augustus kom ik terug van vakantie en 12 augustus ben ik jarig. Hij geeft nu als optie 9 augustus, maar ik heb natuurlijk geen zin om ziek te zijn van de prik op m'n verjaardag. Wat zouden jullie doen? Of valt het allemaal wel mee?
Soepblik schreef:Hoi iedereen,
Ik ben momenteel m'n vaccinatie afspraak aan het inplannen (ik krijg waarschijnlijk pfizer) maar zit even te wikken en wegen: 6 augustus kom ik terug van vakantie en 12 augustus ben ik jarig. Hij geeft nu als optie 9 augustus, maar ik heb natuurlijk geen zin om ziek te zijn van de prik op m'n verjaardag. Wat zouden jullie doen? Of valt het allemaal wel mee?
Lous schreef:Juttertje88 schreef:Volgende week mag ik voor mijn 2de Pfizer vaccinatie. Vind het wel beetje eng, maar dat is omdat ik best veel verhalen hoor dat je van de 2de Pfizer veel meer last krijgt dan van de 1ste.
1ste had ik nergens las van. Ja, heel erg moe, maar ik was al best vaak moe, dus denk niet dat het door de vaccinatie kwam dan.
Bij nummer 2 had ik de dag erna knetterende koppijn, was ik heel erg moe en last van de bekende beurse arm. De dag daarna nergens meer last van.
De hoofdpijn was prima te verhelpen met paracetamol.
Pandora2 schreef:De EU heeft Novavax aangekocht.
Nu GSK nog en ik kom ook ooit nog een keer aan een vaccin![]()
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210804_94947035