Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
-Namiro- schreef:Oh jongens ik ben best trots op mezelf.. zojuist mijn eerste 5 km op de teller gezet. Zonder lopen tussendoor![]()
Ging zo lekker en ik had er (en dat heeft me nog het meest verbaasd) plezier in!![]()
Mijn vriend heeft de freedomtrail gerend supervixen en hij vond m heel gaaf!!
Dilan93 schreef:Voornamelijk in mijn benen idd (kuiten/hamstrings)
Soms tijdens het trainen een klein beetje, maar meestal erna of gewoon gedurende de dag bij het opstaan alsof er kramp in gaat schieten.
Drinken is altijd een punt van aandacht geweest, al gaan er tegenwoordig meestal 2 dopperflessen leeg, een glas water na het opstaan, een glas thee bij het ontbijt en voor het slapen en een glas met (meestal) icetea bij het avondeten in.
Dus zit meestal wel rond de 2 liter.
Magnesium zou ik misschien kunnen proberen
Goof schreef:Argh, ik baalde een beetje vandaag.
Ik liep vandaag W4D2 en kon hem voor het eerst niet uitlopen. Ik had ten eerste benen van lood, ze verzuurden al snel, en ten tweede flink steken in mijn buik.
Ik moest 3/5/3/5 rennen en tussendoor lopen, maar de 2e vijf minuten moest ik gaan lopen na 3 minuten. Ik voel ook voor het eerst mijn knie nu na het lopen. Hopelijk volgende keer beter.
Herkennen jullie de steken in je buik?
Mijn hartslag was hoog, maar ok en mijn ademhaling was ook ok. Ik had geen honger/dorst noch had ik kort voor het lopen gegeten of gedronken. Ik probeer daar echt op te letten, maar kennelijk doe ik ergens nog iets fout.