Hallo allemaal!
Ook ik ben al lange tijd stille meelezer en omdat ik mee wilde doen aan de lipstick challenge leek het me ook wel tijd om me hier eens voor te stellen! Om mee te kletsen met al die mooie meiden die ik voorbij zie komen en wat tips te krijgen over producten.
Ik ben Jalenka, ik ben 31 jaar en ik woon in Zaanstad. Mijn merrie Kiya staat in het duingebied bij Heemskerk, helaas heeft zij door Cushing veel problemen maar ik ben haar nu weer een beetje aan het oppakken en hoop nog lang van haar als bospaard te mogen genieten.
Verder heb ik een heleboel hobbys maar hou ik dus ook heel erg van make-up

Ik heb thuis een eigen hoekje waar ik heerlijk kan zitten, van m'n vriend kerst 2014 die Babyliss spiegel met licht gekregen die ik hier ook wel eens voorbij zag komen.
Verder zag ik dat Jolien de OFRA Miami Fever liquid lipstick wilde kopen en ik zeg DOEN!

Ik heb hem sinds 2 weken en hij is absoluut favoriet. Bij mij is hij wel iets bruiner dan oranje, het is een hele aparte kleur maar ik krijg er veel complimentjes over.
En nog even een foto, ik ben niet zo goed in selfies, ik ben een vrolijker persoon dan ik hier lijk

maar voor het idee:
[ [url=m/U563s7.jpg]Afbeelding[/url] ]