Top verwoord Emma!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
thnx voor deze peptalk
) met mate te eten en snoepen, iets wat ik voorheen nooit kon, het was altijd alles of niets, met een constant schuldgevoel.
het is (gelukkig) niet meer hoe ik me voel, ik heb ervan genoten dus dat was prima
nu met pasen ga ik ook lekker genieten, maar wel alleen dit weekend, en niet zoals voorheen nog weken nagenieten. 
Alleen dat mijn benen in verhouding veel vetvrije massa hebben.
Omruilen tot maatje groter en dan zal ik hem aandoen in mijn nieuwe progress foto 

1 meergranen pistoletje met theelepel pesto en 2 plakken kipfilet

)
Ben momenteel wel heel streng voor mezelf maar ik voel me niet schuldig meer als ik eens wat meer eet en ik zie eten ook niet meer als "goed" of "slecht"
Kon niet van de paaschocola afblijven maar wil toch binnen m'n calorieën blijven omdat ik morgen voor een week naar Nederland ga. Niet zo gezond vandaag dus. 
3x12 shoulder press, 3x12 lateral raises, 3x12 upright row + front raises superset, 3x12 reverse fly + rear delt raises superset en 30x shoulder press mocht iemand geïnteresseerd zijn haha), een spinningles van een halfuur en nog 20 minuutjes loopband met 2 sprints
Wat zijn normaal je macro's? Ik vind het nog meevallen hoor.
Valt dus inderdaad wel mee maar het voelt zo ongezond! Ach heb wel echt veel gesport vandaag op zich dus vind het wel prima. Geen idee waarom ik dacht dat spinning een goed idee was

Was ook niet echt heel moe of buiten adem maar wel heeeeel bezweet, gadver
Ik dreef toen ook echt in het zweet ja
Ik heb wel 'baal' momentjes als ik flink van iets eet wat ik eigenlijk toch helemaal niet zo lekker vond, als het echt vervelings eten is zegmaar. Maar zodra het gewoon echt bewust was kan ik er echt niet meer mee zitten.
Ik denk dat ik ook even lekker 2 treatdagen neem, staat zoveel veel lekkers op mn werk.. vandaag ook al 2 stokjes gepakt in de kantine maar het daar verder bij gelaten omdat ik mn dag vandaag nog wel oké wilde houden, morgen en maandag wel lekker eten denk ik
Thuis doe ik niet mee met het paasontbijt want ik moet beide dagen gewoon van 8-17:15 werken, dus ik ben al weg als mn ouders ontbijten 
En die wafelrolletjes moest ik gewoon even proberen vanmiddag haha. Hele kantine lag een hele dag vol met allerlei lekkers en een heel ontbijt en alles.. kon me prima inhouden behalve die rolletjes, maar ze waren heerlijk dus prima

Ik begon ook met de dag bijhouden in MFP, maar ben daar halverwege ook maar mee gestopt

Gister wel erg netjes gegeten. Wij doen ook niet echt wat met Pasen dus het is ook wel makkelijk. Geen verleidingen 
Ik wilde graag met havermout ontbijten, maar het werd uiteindelijk een paasontbijt. Daarna heel veel gevreten alsnog. Wel veel water gedronken, het enige positieve