Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MerleSimone schreef:Ja veranderd jouw lichaam echt al? Hoe lang doe je t ni en waar merk je als eerste aan dat er iets veranderd? Heb t vandaag voor het eerst gedaan maar morgen gegarandeerd spierpijn!
xJitskee schreef:Mijn lijstje van vandaag:
O (10.30): 2 crackers met runderrookvlees, 1 met jonge kaas en komkommer (337 kcal)
B: 15 km fietsen, uur en een kwartier sporten (legday, ook een beetje cardio gedaan)
L: 2 gekookte eieren (184 kcal)
T: handje cashewnoten, kopje drinkbouillon (199 kcal)
B:25 km fietsentoch maar de auto gepakt, drie kwartier 'trainen' bij de fysio
A:Kabeljauwsuddevlees en sperziebonen (421 kcal)
Zag al veel mooie lijstjes voorbij komen!
xNavatu schreef:Maximaal 1x per week, meestal minder. En ik ook smorgens nadat ik naar de wc ben geweest, en ik trek alles uit haha. En ik heb inderdaad ook foto's gemaakt in ondergoed, werkt erg motiverend!
Weer strak vanaf vandaag, ben er echt weer aan toe. Gewoon weer normaal en goed eten. Voel me de afgelopen dagen zo rot, zo'n opgezwollen buik dat ik er echt gewoon last van had (maar ondertussen wel door blijven kanen.. wat een logica weer)
Lijstje van vandaag;
L: Mexicaanse soep (Mager gehakt, ui, knoflook, mais, kippen boullion en aardappel)
A: 1 rode paprika,250gr wortels, 100gr kalkoenborstfilet + 31gr rijst crackers
T: 450gr Skyr + banaan + 25 gr walnoten
T: whey shake
vibabu schreef:Ziet er lekker uit maanlicht! Alleen vind ik 1000 kcal best wel weinig. Het grappige vind ik dat je van sommige dingen (Zoals groent bijv) best heel veel kan eten en er amper kcal in zitten.
Ik heb nog een zakje suikervrije snoepjes gegetendie waren zo lekker
[naam] schreef:1150, dat is in principe niks .
O : /
L : 2 bh met dun laagje appelstroop
T : 2 gekookte eieren
A : Boerenkool stamppot (mam zo van , ja heb geen vlees wel spekjes erdoor, uh mammm
)
T : Thee
B :20 km fietsen
Boodschappen doe ik morgen , improviseer even vandaag . Zie er enorm tegen op in code oranje naar huis te fietsen
Rebecca schreef:Rebecca schreef:1150, dat is in principe niks .
O : /
L : 2 bh met dun laagje appelstroop
T : 2 gekookte eieren
A : Boerenkool stamppot (mam zo van , ja heb geen vlees wel spekjes erdoor, uh mammm
)
T : Thee
B :20 km fietsen
Boodschappen doe ik morgen , improviseer even vandaag . Zie er enorm tegen op in code oranje naar huis te fietsen
Rebecca schreef:Alwiene schreef:Op hoeveel kcal kom je Rebecca? Je roept over iemand anders dat 1150 bijna niks is, maar vind jouw lijstje ook niet heel ruim, komt ook doordat het ontbijt ontbreekt natuurlijk.
Ik zal aan de uitrekenen
Oh heb ook nog op het werk een koek gehad , en bak koffie