Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 10:24

Ik pak gewoon een foam...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-21 10:43

Sharani schreef:
Hier ook weer Karma aangevuld en inderdaad blij verrast met de leuke prijs voor de body spray.

Heb altijd maar een beperkt aantal geur lijnen in de douche staan en dus weer gewisseld naar mijn zomer geurtjes. Doen jullie dat ook? Of gebruiken jullie de geuren allemaal het hele jaar?

Kwam met het wisselen ook nog een douche olie (tussen half en 2/3 vol) en wat proefzakjes scrub (3x 40 Gr) van Happy Buddha tegen, maar dat is echt mijn lijn niet… .
Misschien is er hier iemand die in mijn regio woont (NW Friesland) die ik er een plezier mee kan doen. Weggooien vind ik ook zonde.

[ [url=m/QvOmJy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh, lekker! HB <3

Ik pb je graag!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 10:56

Sharani schreef:
Hier ook weer Karma aangevuld en inderdaad blij verrast met de leuke prijs voor de body spray.

Heb altijd maar een beperkt aantal geur lijnen in de douche staan en dus weer gewisseld naar mijn zomer geurtjes. Doen jullie dat ook? Of gebruiken jullie de geuren allemaal het hele jaar?

Kwam met het wisselen ook nog een douche olie (tussen half en 2/3 vol) en wat proefzakjes scrub (3x 40 Gr) van Happy Buddha tegen, maar dat is echt mijn lijn niet… .
Misschien is er hier iemand die in mijn regio woont (NW Friesland) die ik er een plezier mee kan doen. Weggooien vind ik ook zonde.

[ [url=m/QvOmJy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb wel intresse on de scrubzakjes. Woon alleen in brabant, weet niet of je ook wilt versturen? :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 11:11

Ik gebruikte in de winter veel Hb maar kan die geur niet meer uitstaan nu. In de zomer Karma en tegen de tijd dat ik Karma zat ben wordt het herfst en haal ik weer Hb.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 12:04

MarcoBorsato schreef:
Ik gebruikte in de winter veel Hb maar kan die geur niet meer uitstaan nu. In de zomer Karma en tegen de tijd dat ik Karma zat ben wordt het herfst en haal ik weer Hb.

De Mehr is nog lekkerder...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 12:12

Ik gebruik alle geuren eigenlijk heel het jaar door, behalve de Light en de Yalda, die is echt voor de winter! :P

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 12:59

Ik gebruik ook alles door elkaar. Net waar ik zin in heb. Alleen Namaste vind ik niet lekker meer dus mag mijn dochter gebruiken.

Yalda heb ik niet, Poeme ‘d Azar genoeg maar gebruik die ook met lekker weer.

Heb meer parfum dan lijnen, dus match die sowieso niet.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-21 13:06

Jeej! Happy buddha! <3

Ik ben echt gek op Happy Buddha en Ayurveda in de zomer.

In de winter veelal de hammam en de Yalda, want die laatste blijft mijn all time favourite. <3

Qua shampoo gebruik ik trouwens geen rituals, das funest voor mijn lange manen. Ik gebruik Biosilk.

Voor gezicht hetzelfde, werkt toch niet fijn die Rituals. Gebruik daarvoor Jetske Ultee.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 13:13

Ik ben nu een maandje producten van LookX aan het gebruiken voor mn problematische face, en tot heden er erg over te spreken! Ben benieuwd over lange termijn…

Heb wel laatste jaren veel pigmentvlekken gecreëerd :(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 13:34

purny schreef:
MarcoBorsato schreef:

De Mehr is nog lekkerder...

Ik vind ze precies hetzelfde ruiken dus kan ook die geur niet uitstaan.

Voor m'n haar wissel ik merken af maar altijd SLSvrij en geen drogistenmerken.

Voor m'n gezicht nu Clinique maar ga overstappen op Esse omdat ik zoveel mogelijk natuurlijk wil gebruiken.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 13:37

Ik vind de mehr lekkerder dan happy buddha. Ruik hem nu alleen niet meer door Corona. Hoop dat mijn reuk en smaak snel terug zijn want dit is mega irritant!

Die bodylotion-olie vind ik trouwens echt een hit, dat trekt zo snel in! Hoop dat ze dat product ook bij andere lijnen gaan maken.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 13:39

Dat wordt een feestje voor Roosch, dat is toch wel DE HB-fan he :))

Weet iemand hoe lang de aktie met de mist nog duurt?

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 14:07

van rituals gebruik ik de shampoo ook niet krijg ik vet haar van. gebruik door van Australian bodycare of hij helpt tegen vet haar weet ik niet. wel tegen de psoriasis op mijn hoofd :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 14:55

Ik ben net in de Rituals winkel hier geweest, ligt het aan mij dat ik het best wel raar vind dat als je met een halfvolle mist komt die het niet meer doet dat ze dan als vervanging hun tester meegeven die volgens hun ongeveer even vol zat (volgens mij was hij leger maar oke). Het is wel een halve tegen een halve maar ik vind het idee gewoon heel raar zeker in deze tijden dat je iets meegeeft waar iedereen en niemand aan gezeten heeft. Als ik geweten had dat ze dat zouden doen had ik niet de moeite genomen er speciaal voor naar de stad te gaan.

- karma after sun douche gel had een andere verpakking en ik vond het niet veel bijzonders.
- Karma handgel hadden ze alleen met witte dop en niet de gouden die op de site staat (maar ook daar schijnt het routlette te zijn wat je krijgt)
- Karma mini mist die op de site staat hadden ze uberhaubt niet en hadden geen idee of ze die kregen

Al met al had ik geen zin meer om 45 euro bij elkaar te zoeken én had ik eigenlijk niet veel belang meer bij dat kadootje omdat die karma douchegel zo tegenviel. Dus ben met alleen mijn vervangende tester-mist weer vertrokken. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 17:12

Ik heb een hele berg van die handgels gekocht en allemaal gouden dop.

Ik zou online klagen dat je een tester meekreeg, wat een beroerde service!

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 08:10

Shampoo van Rituals word mijn haar echt enorm vet van. Heb ook lang fijn haar dus is echt niet fijn. Gebruik de Aussie Mega of Daily en nu kan ik om de dag mn haren wassen ipv elke dag.
Ooit, ooit kom ik ook zover dat ik maar 2x per week mn haar hoef te wassen.... hoop ik :Y)

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 08:16

Hier gaat het wel goed, was mn lange haar twee keer per week en doe het nog steeds met de flessen die ooit in de aanbieding waren. Ik gebruik Dao, Karma en Ayurveda. Sakura heb ik in het begin gehad en dat was echt drama.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 08:59

Ik vind 2x per week m'n haren wassen vies. Loop dagelijks op stal te zweten en paardrijden, dus was elke dag mijn haar.

Krijg altijd complimenten over de gezondheid van mijn haar, dus dat zit wel goed denk ik haha

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 09:24

Kan zijn maar het is gewoon niet gezond. Ik snap het wel als het zo vaak vies wordt, zelf was ik het zo'n 1 á 2 keer in de week.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 09:52

Ik ook, soms áls het erg vies is het dagen.
Maar heeft te maken doordat ik allergisch voor iets ben, en daardoor jeuk krijg als ik elke dag was, en van droogshampoo al helemaal. Dus helaas

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 09:53

Sakura789 schreef:
Hier gaat het wel goed, was mn lange haar twee keer per week en doe het nog steeds met de flessen die ooit in de aanbieding waren. Ik gebruik Dao, Karma en Ayurveda. Sakura heb ik in het begin gehad en dat was echt drama.

2 voor 10 euro was dat toch? Daar heb ik dus ook nog genoeg van staan, hahahaha! :=

De conditioners vind ik dan wel weer fijn eigenlijk!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 10:25

In alle eerlijkheid zou ik, wanneer je 'problemen' hebt met je haar, niet zo snel consumenten producten die je bij de 'normale' winkels kunt halen aanraden. Staat vol van de onzinnige toevoegingen, mocht je haar hier gevoelig voor zijn is het een beetje een druppel op een gloeiende plaat om continue nieuwe flessen shampoo/conditioner aan te schaffen. Ik gebruik al jaren enkel kappersproducten (Kerastase), dat heeft mijn haar enorm geholpen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 10:59

Courses schreef:
In alle eerlijkheid zou ik, wanneer je 'problemen' hebt met je haar, niet zo snel consumenten producten die je bij de 'normale' winkels kunt halen aanraden. Staat vol van de onzinnige toevoegingen, mocht je haar hier gevoelig voor zijn is het een beetje een druppel op een gloeiende plaat om continue nieuwe flessen shampoo/conditioner aan te schaffen. Ik gebruik al jaren enkel kappersproducten (Kerastase), dat heeft mijn haar enorm geholpen.

Oh, alles wat o.a schuimt zit die bestandsdeel (cocapromydil betaine) zelfs gezichtsverzorging etc…
Laatst bijgewerkt door Banyu op 13-05-21 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 11:01

Daarom ‘schuimen’ die producten ook niet ;)

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 12:08

Banyu schreef:
2 voor 10 euro was dat toch? Daar heb ik dus ook nog genoeg van staan, hahahaha! :=

De conditioners vind ik dan wel weer fijn eigenlijk!

Ja, volgens mij wel in combi met conditioners. Ik heb nog één volle en de rest is bijna op. Mijn haar is momenteel heel erg lang, als ik dat elke dag of om de dag ga wassen dan wordt het echt stro. Gelukkig een goed doorlatende cap (niet die dichte dressuurmodellen), dus dat zweten valt best mee. In het najaar ga ik mn haar doneren, dus kijk alweer uit naar een korte coupe.

Ik was altijd eerst met de Care Organic shampoo van de ah/etos. Parfumvrij en hypoallergeen, daarna doe ik de Rituals voor de geur. Meestal doe ik die niet op mijn hoofdhuid. Conditioner doe ik ook alleen maar vanaf de nek.