Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharani schreef:Hier ook weer Karma aangevuld en inderdaad blij verrast met de leuke prijs voor de body spray.
Heb altijd maar een beperkt aantal geur lijnen in de douche staan en dus weer gewisseld naar mijn zomer geurtjes. Doen jullie dat ook? Of gebruiken jullie de geuren allemaal het hele jaar?
Kwam met het wisselen ook nog een douche olie (tussen half en 2/3 vol) en wat proefzakjes scrub (3x 40 Gr) van Happy Buddha tegen, maar dat is echt mijn lijn niet… .
Misschien is er hier iemand die in mijn regio woont (NW Friesland) die ik er een plezier mee kan doen. Weggooien vind ik ook zonde.
[ [url=m/QvOmJy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sharani schreef:Hier ook weer Karma aangevuld en inderdaad blij verrast met de leuke prijs voor de body spray.
Heb altijd maar een beperkt aantal geur lijnen in de douche staan en dus weer gewisseld naar mijn zomer geurtjes. Doen jullie dat ook? Of gebruiken jullie de geuren allemaal het hele jaar?
Kwam met het wisselen ook nog een douche olie (tussen half en 2/3 vol) en wat proefzakjes scrub (3x 40 Gr) van Happy Buddha tegen, maar dat is echt mijn lijn niet… .
Misschien is er hier iemand die in mijn regio woont (NW Friesland) die ik er een plezier mee kan doen. Weggooien vind ik ook zonde.
[ [url=m/QvOmJy.jpg]Afbeelding[/url] ]
purny schreef:MarcoBorsato schreef:Ik gebruikte in de winter veel Hb maar kan die geur niet meer uitstaan nu. In de zomer Karma en tegen de tijd dat ik Karma zat ben wordt het herfst en haal ik weer Hb.
De Mehr is nog lekkerder...
Sakura789 schreef:Hier gaat het wel goed, was mn lange haar twee keer per week en doe het nog steeds met de flessen die ooit in de aanbieding waren. Ik gebruik Dao, Karma en Ayurveda. Sakura heb ik in het begin gehad en dat was echt drama.
Courses schreef:In alle eerlijkheid zou ik, wanneer je 'problemen' hebt met je haar, niet zo snel consumenten producten die je bij de 'normale' winkels kunt halen aanraden. Staat vol van de onzinnige toevoegingen, mocht je haar hier gevoelig voor zijn is het een beetje een druppel op een gloeiende plaat om continue nieuwe flessen shampoo/conditioner aan te schaffen. Ik gebruik al jaren enkel kappersproducten (Kerastase), dat heeft mijn haar enorm geholpen.
Banyu schreef:2 voor 10 euro was dat toch? Daar heb ik dus ook nog genoeg van staan, hahahaha!
De conditioners vind ik dan wel weer fijn eigenlijk!