[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 15:33

Ik heb sinds 3 jaar deze, vooraan op mijn heupbeen, aan mijn onderbuik eigenlijk.
Hier staat "Luctor et emergo", wat zoveel betekent als "I'll struggle and survive".

Afbeelding

En sinds 2 jaar heb ik deze op mijn voet. dit is de muziek van een nummer waar ik de tekst voor geschreven heb, en een vriend van mij de muziek. (heb al wel van veel mensen gehoord dat hij er in het echt veel beter uitziet dan op foto - de tattoo, niet die vriend van mij)

Afbeelding

Afspraak voor een 3e tattoo staat op 21/09 *\o/*

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:58

Hey iedereen! Ik kom ook even binnenspringen want ik heb wat suggesties nodig.
Ik wordt binnen een maand 20 en zou van mijn moeder eventueel een tattoo mogen, vaderlief moet nog overgehaald worden. Anyway, ik zit al enkele jaren met het idee van een klein hoefijzertje in mijn hoofd. Wou 't eerst voor mijn 18e vragen, maar dacht toen het nog enkele jaartjes uit te stellen met de gedachte "als je er tegen je 20ste nog mee in je hoofd zit doe het dan". Mijn probleem? Ik heb geen flauw idee waar!
Ik had eerst in mijn gedachten om het aan mijn duim te zetten, maar dat is ten eerste moeilijk te bedekken, en ten tweede heb ik altijd gehoord dat tattoo's aan je vingers snel vervagen. Optie twee is aan mijn elleboogholte van mijn onderarm. Optie drie aan de binnenkant van mijn bovenarm en optie vier eventueel in mijn nek, alhoewel ik dat heel mooi vind zou ik deze dan zelf niet kunnen zien.
Ik sta ook nog open voor andere opties, want heb buiten deze 4 echt geen inspiratie :')

Toushie

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:07

Richting de enkel? Of wil je echt armen/bovenlichaam?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:19

Achter je oor?

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:26

Ohja vergeten te zeggen, enkel/onderbeen of achter oor wil ik absoluut niet, no offense maar dat vind ik niet mooi :x

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:38

Dan blijft er niet veel over.
Op je sleutelbeen?
Ligt ook een beetje aan de grootte van de tattoo natuurlijk wat waar mooi staat.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:43

Hoezo blijft er niet veel over als je enkel, onderbeen en achter oor niet wil? Alleen maar je hele lichaam :')

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:43

Op je ribben is misschien wel een gave plaats!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:47

Ik bedoel dat ze zelf al opties gaf en vroeg om meerdere opties.
Dus we hebben nu:
Duim,niet makkelijk te verbergen.
Nek,niet zichtbaar voor haarzelf.
Binnenkant elleboog.
Binnenkant bovenarm.
Sleutelbeen?
Ribben?

Oor en onderbeen vind ze niet mooi.
In je lies misschien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:49

Tattoos op handen zou ik echt niet aanraden voor mensen die niet helemaal onder zitten, sowieso. Had het er vorige week nog met mijn artist over. Die heeft van de week een meisje geweigerd omdat ze een kleine tattoo (haar eerste) per se op haar hand wou. Hij wou hem op haar pols zetten maar niet op haar hand. Meisje werkte nu voor zichzelf, maar wie weet hoe je toekomst eruit ziet? Het is altijd verstandig om je tattoos te kunnen bedekken, stel dat je je droombaan moet laten gaan omdat jij per se een tattoo op de meest opzichtige plek ooit wou?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:20

Hoi, mag ik ook even meekletsen? Ik heb vandaag een tattoo laten zetten die ik al 7 jaar wilde, ben nu afgestudeerd dus nu 'kon' het :D

Afbeelding
Huid nog rood van het afplakken, maar wilde hem even showen. Foto wordt heel groot zie ik, kan ik dat kleiner maken?

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:32

Hier even een voorbeeld van wat ik in gedachten had, klein en simplistisch. Groter hoeft het voor mij niet. M'n moeder zei ook al in de binnenkant van mijn lies, maar toen ik haar deze foto liet zien vond ze die plaats ook wel mooi. Ik heb daarstraks met eyeliner op verschillende plaatsen zitten tekenen en zien hoe het zou staan, ben er nog niet helemaal uit :')
Afbeelding

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 10:01

Mijn tattoo staat ook!
Ben er echt super blij mee :j
Over 1,5 maand weer terug, dan gaan ze hem, indien nodig, bijwerken.

Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 10:14

Omg := http://www.standaard.be/cnt/dmf20150903_01847687

Aan de ene kant: waarom in godsnaam zet een tattoo artist zo'n foeilelijke tattoo op iemands gezicht? Waarom zet een artist überhaupt zo'n grote gezichtstattoos, en al helemaal bij iemand die er zo weinig over heeft nagedacht?
Aan de andere kant: waarom laat zo'n meisje zich zó gemakkelijk overhalen om een gezichtstattoo te laten zetten, zonder dat ze er lang en diep over heeft nagedacht? "Hij suggereerde mijn gezicht en dat vond ik wel leuk..." las ik in de krant. Ja, hallo. 8)7

Fouten aan alle kanten... Maar vooral echt té erg.

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 10:28

Oh my. Die gezichtstattoo, ik zou me verstoppen onder mijn bed voor de rest van mijn leven, verschrikkelijk!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 10:35

Neeeeee maar hoe dan?! HOE kun je zoiets a) op je laten zetten en b) hoe kun je zoiets zelf zetten?! Mijn hemel :x

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 10:44

Ja, ik bedoel, je laat toch gewoon eerst een stencil zetten en dan zie je toch ook al dat het foeilelijk zal zijn :=

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 10:46

Gave vlinder, Nicky! :j Netjes gedaan!

Dat gezicht?! := Is dat echt? :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 10:53

Een artist die het gezicht oppert als leuke plek zou ik zelf al niet willen eigenlijk :o Als je nou helemaal vol staat en je wilt zelf heel graag een tattoo op je gezicht, oke, maar als je artist zeg 'je gezicht is wel een mooie plek', dan ren je toch weg? :=

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 10:55

Emmaa_ schreef:
Een artist die het gezicht oppert als leuke plek zou ik zelf al niet willen eigenlijk :o Als je nou helemaal vol staat en je wilt zelf heel graag een tattoo op je gezicht, oke, maar als je artist zeg 'je gezicht is wel een mooie plek', dan ren je toch weg? :=

Haar vriend stelde het voor toch? Die haar vervolgens niet meer aan wilde kijken :=

Jennifuur

Ja zeg, bah.

Klinkt misschien banketstaaf, maar die kerel zelf ziet er ook niet uit, wat een engerd :=

Snollygoster

Vooral omdat deze artiest er ook voor bekend staat. Eerst het sterrenmeisje, toen zijn eigen vriendin en nu deze :')

Anoniem

Dat las ik inderdaad toen ik het artikel las :o Oepsie!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 10:57

Snollygoster schreef:
Vooral omdat deze artiest er ook voor bekend staat. Eerst het sterrenmeisje, toen zijn eigen vriendin en nu deze :')

Je zou toch denken dat die meiden hem even Googlen voor ze iets alten zetten en dan zien wat hij heeft gedaan? Oké, sterrenmeisje heeft pech gezien ze het eerste slachtoffer was, maar verder.. :')

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:14

Mooi Tanya en Nicky!

Die gezichtstattoo. :=