Nagellaktopic deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 21:25

*\o/* m'n film statiefje is binnen! Kan ik weer tutorials maken *\o/*

VenoSnorlax

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 21:27

Yayyyyyyyyy tutorialss!!!!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 21:45

Nog verzoeken?

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 21:47

Een nailart voor korte nagels :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 21:49

Maar.... Die heb ik niet :+

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 22:06

Maar ik wel :')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 22:12

Anke98 schreef:
Maar ik wel :')

Nagels van mijn zus
Nadat zij er een basislaag over had gedaan wilde zij ook wel iets vrolijks.

Kort genoeg? :P
Afbeelding

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 22:14

Ik zou t nog even schoonmaken :x

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 22:21

Stef, een tutorial hoe je je nagels verzorgd en in model vijlt doet het altijd goed. Ik heb zo'n stuk op m'n blog staan en die wordt nog altijd vaak bekeken.

Cchany, ik neem aan dat je het nog wel netjes hebt gemaakt? Ik zou je als tip willen geven om de foto pas na het schoonmaken te nemen want dit geeft al een heel ander beeld.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 22:57

Hoi, ik heb een vraagje.
Is er toevallig iemand bekend met een topcoat spray?

Als ik verschillende kleuren heb gebruikt voor nailart en ik wil het afmaken met een topcoat, dan loopt het in elkaar over waardoor het meer kwaad dan goed doet. Zonder de topcoat glanst het weer niet zo moooi.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 22:59

Ik zoek nog een leuke zin voor op m'n nieuwe visite laartjes.... Iemand ideeën?
Afgezaagd voorbeeld: uw handen, mijn zorg...
Zoiets, maar dan wat origineler

Taz/ maak eigenlijk alleen nail art tutorials ;)

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 23:02

Engels maakt alles beter stef.
Your nails my job bijvoorbeeld ;)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 23:12

Nop, ik woon in een dorp, mijn klantenkring komt uit een dorp, gewoon Nederlands dus ;) Your Nails my job vind ik ook mwah....

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 23:19

"Verzorgde nagels/handen horen bij een verzorgd uiterlijk!" Zoiets? Heb ook echt een hekel aan bedrijven die slogans in het Engels moeten doen, terwijl ze gewoon een Nederlandse doelgroep hebben. Vaak is het dan ook nog niet eens goed Engels.. :=

Had verder een vraagje, hoeveel laagjes lakken jullie meestal? Ik deed eigenlijk altijd 2 laagjes, maar na het lezen van de blogs van Tazzey die schreef dat een lak vaak minder streperig is met 3 lagen doe ik dat nu ook regelmatig. Vaak wel mooier, maar ook wel weer arbeidsintensiever en helaas blijft het niet langer mooi ofzo. Dus vroeg me af wat 'normaal' is. Snap dat het ook wel van de lak afhangt, maar wat doen jullie?

PeelSlowly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 07:18

Ik doe zo veel mogelijk twee laagjes en lakjes die drie nodig hebben zien duidelijk minder vaak mijn nagels. Maar dat heeft echt alles met persoonlijke voorkeur te maken. Als ik ook nog base- en topcoat gebruik droogt het mij te slecht en wordt het een te dik plakkaat. Voor mij is het vooral ongeduld eigenlijk.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 10:12

LadyMadonna schreef:
Nop, ik woon in een dorp, mijn klantenkring komt uit een dorp, gewoon Nederlands dus ;) Your Nails my job vind ik ook mwah....

Ik zou inderdaad voor in Nederlands gaan. Ik vind zo'n Engelse slogan op een visitekaartje altijd zo... ja hoe zal ik dat zeggen... Je begrijpt me wel :o

Ik heb gisteren avond heel fanatiek mijn nagels gelakt met een China Glaze neon (ff uit m'n hoofd geen idee welke). Ik heb geslapen en wat vind ik vanmorgen toen ik wakker werd...
Afbeelding
Dat dus. ^)
Ik vind het zo'n gaaf kleurtje. Ik heb al van alles geprobeerd, verschillende basecoats, verschillende topcoats, over andere lak heen lakken enz enz. Het enige wat ik nu nog kan bedenken is hem tussen lagen gel in zetten.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 12:21

Tazzey schreef:
Stef, een tutorial hoe je je nagels verzorgd en in model vijlt doet het altijd goed. Ik heb zo'n stuk op m'n blog staan en die wordt nog altijd vaak bekeken.

Cchany, ik neem aan dat je het nog wel netjes hebt gemaakt? Ik zou je als tip willen geven om de foto pas na het schoonmaken te nemen want dit geeft al een heel ander beeld.

Klopt en het is al van een jaar terug. Tegenwoordig lak ik zelf ook de basislaag. Haha

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 12:32

Wat zonde! Rare plek voor een chip, ik heb ze altijd op het uiteinde van mn nagels.

3 laagjes, echt? De meeste lakjes zijn bij mij al in 2 laagjes prima en voegt een derde laagje niet veel toe.
Bij die stomme streperige lakjes of lichte kleurtjes wil het wel vaak helpen om het egaal te krijgen. Maar elk lakje? Neuh, zonde van mn tijd :D.

Heb gister een lakje van een vriendin gelak: Koh ... iets, geen idee hoe die heet. Hij is echt zo prachtig! Mooie diepe rode creme <3

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 12:41

Ik doe het derde laagje alleen bij lakken die erg streperig blijven of bij lakken die gewoon niet dekkend genoeg zijn met 2 lagen. Ik doe het dus echt niet bij ieder lakje. Hoe minder hoe beter :D

Die chips heb ik alleen bij ChG. Geen enkele andere lak doet dit bij mij.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 14:16

Heeft één van jullie de Beautybox van mei al binnen? Ik heb hem net binnen gekregen en direct m'n abonnement stop gezet. De levering is iedere keer een drama, dit keer waren ze er niet eens eerlijk over. De kwaliteit van de producten is ook niet meer wat het geweest is. Ik overweeg nu de Prettybox, hebben jullie nog suggesties?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 14:18

Ik doe het ook als ze streperig zijn, maar óf ik heb veel streperige lakken op het moment óf ik kan nog steeds niet lakken. Vrees het laatste. ^)
Al merk ik ook wel dat de lakjes waarmee ik ben begonnen 3 à 4 jaar geleden inmiddels ook wel lastiger lakken worden, daar ligt het dus ook wel aan, vrees ik. Wel een goede reden om weer nieuwe lakjes aan te schaffen natuurlijk. :)

Heb altijd het idee (maar dat kan maar zo een idee zijn) dat de lichtere lakjes meer lagen nodig hebben. Ben eigenlijk niet zo van de vrolijke zomerse kleurtjes, maar heb nu bijvoorbeeld een gele op (birdie reloaded) die zelfs na 3 laagjes nog niet echt naar mijn zin is. Maar toen ben ik wel gestopt, want ik was er klaar mee.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 14:34

Stef, tutorial nagelvijlen :j

Ik hoor wel van meer mensen dat CG chipt, maar bij mij nooit :=

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 14:49

Ik hoor juist altijd dat ChG zo goed blijft zitten maar bij mij valt het er gewoon in hele plakken tegelijk vanaf. Net laat in één stuk de lak van mijn hele wijsvinger los... Dat heb ik dus bij geen enkel ander merk.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 14:50

*\o/* daglicht lamp is binnen!!!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 14:51

Cchanny schreef:
Doe mee aan een nailart challange June.

Disneynails.
Alleen dacht dat Minnie een witte strik had met rode stippen, totdat ik het toch wel raar vond kijken op mijn nagels. #FAIL! -O- Het is andersom.

Door de stress van mijn tentamens zit ik ook helaas weer flink te pulken aan mijn velletjes langs mijn nagels.

[ Afbeelding ]

Leuk gedaan :j