Ik kan mijn dag niet beter beginnen, de weegschaal zei 88,6!
Dat is dus -18,9. Het gaat echt als een speer ;o
Vandaag ben ik de hele dag op een festival, dus zal wel minder gezond eten maar dans het er wel weer vanaf
.Iedereen succes vandaag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
altijd leuk!

)
maar het vult verschrikkelijk
een uur geleden gegeten en zit nu nog prop en prop vol. En ik heb nog een fruitshake op me schema staan voor vandaag! haha. 

Chessie schreef:*knip* Daarna bedenk ik als ik ergens trek in heb of ik het het waard vind. Hoe lang heb je plezier van het snacken (5 min misschien?) en hoe lang heb je er spijt van? (je kunt ook bedenken hoeveel extra dagen je dan nog weer heel streng moet zijn of hoeveel je ervoor moet bewegen)
!
En inderdaad, af en toe is wat ongezonds eten is ook heus niet erg 

Ik ben 1.83m lang, woog drie jaar geleden 94.6 kg en ben toen in een jaar tijd ruim 20 kg afgevallen. Mijn laagste gewicht was 73 kg, maar ik ben afgevallen zonder te sporten, alleen door te letten op m'n voeding, dus ik was misschien wel dun, maar mooi was het niet.
M'n vriendin noemde me ingevallen en ik zat niet lekker in m'n vel. Langzaam maar zeker kwamen de kilo's er vanzelf weer aan, totdat ik er een maand geleden achter kwam dat ik alweer 86.5 kg woog. Dus abonnement op de sportschool genomen, gezonder eten en zit nu op 82.4. Ik wil graag richting de 75, maar dan door af te vallen in combinatie met sporten, zodat m'n spieren ook gewoon te zien zijn.
Het zit overigens vooral bij m'n benen, heb - volgens m'n vriendin - een hele platte buik en ik ben behoorlijk lang, dus oog gelukkig nu al redelijk slank.
Madeira_ schreef:Ik ben aan het revalideren van een enkeloperatie en heb daarnaast hypermobiliteitssyndroom het sporten is op dit moment helaas teveel dus weer even een flinke stap terugzetten.Katja, wat vervelend dat je niet veel kan sporten momenteel. Komt dat door een blessure?

) omdat ik zelfs met fietsen veel pijn had. Maar het lijkt wel een beetje bij te trekken dus ik hoop komende week weer wat meer te doen. 

(Morgen weer volle bak gezond gaan leven!!)