Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:09

Ninus, whut?? Da's gekkenwerk. Wanneer? Wat een vooruitzicht joh.

Samantha, fijn dat dit goed ging.

Lisitano, wat een leuke foto en wat goed gelopen.

Sall, ook lekker gelopen. Balen dat je lies lastig doet.

BM beterschap!

Ik heb net voor het eten nog even 10km gelopen. Wat ben ik toch blij met onze stacaravan en het feit dat ik hier zo het bos in loop. Echt genieten.

Afbeelding

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:45

Wauw Ninus, wat spannend! Dan gaat het straks echt, écht gebeuren?

Fijn dat de opbouw tot nu goed gaat Samantha, nog even volhouden zo.

Ooh Lisitano, ik kan me je gevoel zó goed voorstellen als je ineens denkt dat je helemaal alleen achteraan loopt. Maar wat heb je supergoed gelopen!

Heb je vaker last van je lies Sall? Of was dat "nieuw" nu? Heel vervelend lijkt me.

Heerlijk zo Goof! Rustgevende foto ook.

Ik ben weer bijna helemaal beter gelukkig. Vandaag tot 16 uur gered, daarna was mijn batterij leeg. Gelukkig maar want ga komend weekend met mijn broers en schoonzussen naar de Ardennen. Nog nooit allemaal zo samen weggeweest, maar we willen dit proberen 1x per jaar te doen nu onze ouders overleden zijn en we elkaar daardoor toch minder zien en spreken. Ben benieuwd, de schoenen gaan in ieder geval mee.

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:57

Wat heerlijk Goof <3 Is het in een hele andere omgeving dan waar je woont?

Wat goed dat je weer opknapt BM! En wat goed dat jullie het contact zo onderhouden, ik denk daar ook wel eens over na, vooral omdat mijn zus en zwager hun eigen gezin hebben en mijn zusje in Engeland woont. Je moet dat denk ik wel actief blijven organiseren als de lijm wat wegvalt. Daarom gaan we ook één keer per jaar met mijn zusje en zwager weg :j

En het is pas voorjaar '27 hoor, dus ik heb nog even om me druk te maken over waarom ik dit eigenlijk een goed idee vind :=

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 18:59

Wow ninus wat tof! Dat kun jij, zeker weten. Welke wordt het?
Kun je goed tegen slaapgebrek?

Lekker rondje Goof, wat boffen we met dit weer in onze vakantie hè!

Ohh busy, de Ardennen! Heerlijk. Bij welke plaats zitten jullie in de buurt?
Je kunt op de site van extratrail kijken of er in de buurt routes van extratrail gaan. Dan kun je gewoon bordjes volgen of de gpx downloaden. Ideaal!

Ik ben ook wat spul bij elkaar aan het zoeken voor mijn loop van overmorgen. Ik heb flink wat snacks ingeslagen. Bij de 60km die ik in kleine rondes liep afgelopen herfst heb ik gemerkt dat die me goed kunnen motiveren := :+.
Ik heb wel een gevoelige hamstring overgehouden aan mijn val van eergisteren, hopelijk gaat die niet teveel in de weg zitten.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 9 min geleden

Ja BM, we zitten weer bij de schoonfamilie <3 Geen ervaring met de stuwwaltrail maar er zijn zoveel leuke trails! Ben benieuwd welke het word (en hoe die dan weer bevalt).
wat een mooi idee om zo samen weg te gaan. En fijn dat jij je weer beter voelt.

Ninus, ter verdediging, het plan was zaterdag vertrekken, zondag klein rondje lopen en maandag trailen. Maar onze vertrek datum verschoof, mijn trail niet O:)
Haha spijbelen noemt ze dat. Gewoon even wat rust pakken en je lijf de kans geven weer even te herstellen. Hopelijk ben je snel uitgesnotterd.
Wauw wat een onwijs gave plannen! Wanneer en welke?

Ja wdj na een halve kan dat prima (tenminste, als je getraind bent). Maar voor mij, na een hele, doe ik even niks. :=

Ah Sall heb je al wel de fysio geraadpleegd? Even kijken of ze je kunnen helpen?

Wat een mooie afstand Lisitano en heel netjes tempo!En die 43 ga je zeker nailen! Goed gedaan en gewoon je eigen tempo aanhouden. Foto is heel goed gelukt! :D Super leuk.

Fijn dat je op deze manier toch een beetje bezig kan blijven Samantha.
wat betreft vakantie, ik heb natuurlijk nooit in het onderwijs gezeten dus voor mij is het ook nog wel wennen. Het grote voordeel vond ik altijd, wij gingen als niemand ging. Lekker rustig op vakantie en het scheelt zeker de helft als het niet meer is in de prijzen.

Ah heerlijk dat dat zo kan Goof! En "even" 10km. lekker hoor.

Ah hopelijk valt het mee SV!

Hier vandaag echt mega spierpijn. Van het dalen wel te verstaan. Zodra het pad het een beetje toe liet heb ik die stukken omlaag gerend en vooral de laatste 2 waren heel steil maar ook goed te lopen dus daar heb ik best wel wat gas gegeven en dat vonden mijn bovenbenen niet zo heel tof na 4 maanden bijna geen krachttraining := Vandaag alleen wat gewandeld (vooral heel vaak op en neer naar de stallen met mijn dochter) en genieten van het zonnetje. Morgen weer lekker lopen :Y)