Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rose_Sonny schreef:Ja ik heb een Samsung Watch 4, komt dus wel redelijk overeen met de berekening.
Overigens heb ik ook de berekening gedaan met weinig tot geen beweging, en zelfs dan zou ik met 1950 kcal nog een halve kilo per week moeten kunnen afvallen
Mijn lichaam die efficiënt is, dat zou ik heel zuur vinden haha. Ik zal proberen de komende dagen mijn inname langzaam te verminderen, kijken of ik zo rond de 1800 kan blijven. Ik zal kijken of dat dan 'iets' doet.
Klinkt goed MuSLi! 1 goede dag per keer, zorgt ook voor een goede periode op rij.
MuSLi schreef:@Aight, mijn sporthorloge (Garmin Fenix 6S) doet dat echt niet. Als ik normaal beweeg, zeg tussen de 7.500-10.000 stappen en gewoon dagelijks huishoudelijke activiteiten uitvoer (wassen, koken, zoon verzorgen, opruimen), dan heb ik volgens mijn horloge ongeveer 230-250kcal verbrand. Die is daarin dus best wel heel schappelijk
MuSLi schreef:@Aight, mijn sporthorloge (Garmin Fenix 6S) doet dat echt niet. Als ik normaal beweeg, zeg tussen de 7.500-10.000 stappen en gewoon dagelijks huishoudelijke activiteiten uitvoer (wassen, koken, zoon verzorgen, opruimen), dan heb ik volgens mijn horloge ongeveer 230-250kcal verbrand. Die is daarin dus best wel heel schappelijk
Sharani schreef:Ik vind het knap dat je gaat Roosch! Mijn dochter loopt stage en werkt in een sportschool en vraagt ook steeds wanneer ik nou eens ga![]()
.
Fijn dat de weegschaal meeviel MuSLi. Heb het net ook gedurfd om er op te staan en ook hier gaat het weer voorzichtig de goede kant op.
Rose_Sonny schreef:Welkom Libera, elke dag praten is echt geen vereiste hoor. Goed dat je bezig bent met bewust afvallen. En lijkt me een super doel om naar toe te werken!
Heel goed MuSLi! Vandaag ook toegevoegd aan je streak? Fijn dat je weegschaal gelijk weer lief voor je is